Nu weten we allemaal je hyves.quote:
Water drinken. Veel water drinken.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Per dag 3x 20 min wandelen, per week wat zwemmen, dat was het wel. Maar als je niet meer zo ongelofelijk veel vet en inhoudsloos voedsel naar binnen propt en gezond gaat eten, lukt het ook al heel wat beter.
neenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef Zotheid het volgende:
KRENTENBOOHOOOL, BEN JE NOU OOK OP MIJHIJ?
Dat moet je via via vragen!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef Zotheid het volgende:
KRENTENBOOHOOOL, BEN JE NOU OOK OP MIJHIJ?
Ik had laatst een saldo wat eindigde op 666,66.quote:
Sorry.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had laatst een saldo wat eindigde op 666,66.
*Stekker uit computer trektquote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef dagdag het volgende:
VIRUS IN THE DAGDAGPUNTEN NOW INGENOMEN
PLEASE RESTART YOU LAPTOP
URL
die zijn er nog nietquote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef Agiath het volgende:
trouwens hoe waren die naaktfoto's van die user die naakt ging voor 3FM, she?
heb ze nog niet geshienquote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef Agiath het volgende:
trouwens hoe waren die naaktfoto's van die user die naakt ging voor 3FM, she?
quote:
Ik moest vragen van iemand of jij hem ziet zittenquote:
Wat staat er tegenover?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Hee, BP, wil jij aan Krentenbol vragen of ze ook op mij is?
Dan zie je me nudepicsquote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal je hyves.
[..]
Water drinken. Veel water drinken.
Ik heb hier een mooie LP staan.quote:
Ja, hij zit tegenover me.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik moest vragen van iemand of jij hem ziet zitten
voedsel bank eerderquote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Harr harr harr..
In dat geval zou ik toch ook naar de aldi gaan voor de aldipizza.
Misschien moet ik dan toch een keer m'n account gaan gebruiken.quote:
-666,66quote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had laatst een saldo wat eindigde op 666,66.
Moordenaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
* Krentenbol. gaat even was ophagen.
ish stoekquote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef Opperkwal het volgende:
http://www.piusx-college.nl/Page/sp733/index.html
o god why
Wat een... typische gezichten.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef Opperkwal het volgende:
o god why
Lol, ik hoop dat het een HOAX isquote:
Dat kan ook nog.quote:
Epiphone.quote:
Haha, nee.quote:
daar was ik in 2005quote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef reetveter het volgende:
Ah, sunny beach is een feit voor Summer '09
Haha die eerste 5 op een rij, wat een kloontjesquote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef Opperkwal het volgende:
o god why
Het geeft wel meteen aan waarom veel mensen geld geven aan goede doelen. Omdat er iets tegenover staat, of omdat ze het kunnen laten zien aan anderen. SHE is voor mij een held als ze zegt: "dikke middelvinger, jullie zijn jullie geld kwijt en jullie kunnen fluiten naar de naaktfoto's."quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lol, ik hoop dat het een HOAX is![]()
Dat zou pas een rel worden
Is het daar net zoals in de omschrijvingquote:
quote:Zonnestrand (Sunny Beach) is de leukste jongerenbestemming aan de kristalheldere Zwarte Zee. Dit zandstrand is één van de mooiste en schoonste zandstranden ter wereld! Op dit fijne strand kun je lekker niksen op je handdoekje, maar ook veel watersporten beoefenen zoals jetskiën en parasailen. Zonnestrand heet niet voor niets Zonnestrand! Je kunt hier goed aan je bruine kleurtje werken, want de zon schijnt hier altijd!
Watveur Gibson?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
[..]
Epiphone.
Maar als ik m'n belastingcentjes binnen heb ga ik een Gibson kopen.![]()
[..]
Haha, nee.
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHEquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt me even naar dat topic waar SHE dat aankondigd ofzo
Hehe dat zou een mooie zijn, maar zij krijgt dat geld ook niet, dus tja.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Het geeft wel meteen aan waarom veel mensen geld geven aan goede doelen. Omdat er iets tegenover staat, of omdat ze het kunnen laten zien aan anderen. SHE is voor mij een held als ze zegt: "dikke middelvinger, jullie zijn jullie geld kwijt en jullie kunnen fluiten naar de naaktfoto's."
Ik zie dat BoWa het weer opgezet heeftquote:Op zondag 4 januari 2009 15:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
WAAROMquote:
Wat is daar toch mee, ze ziet er leuk uit maar ze werd gelijk bij RTL boulevard uitgenodigd en allesquote:
Hoeveel vmbo's heb je nou tegenwoordig?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest een paar jaar geleden mee naar de uitreiking bij m'n zusje (vmbo basis oid). Wat verschrikkelijk. Het stereotype werd helemaal waargemaakt.
Ik vind dat ze een beetje een gare kop trekt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat is daar toch mee, ze ziet er leuk uit maar ze werd gelijk bij RTL boulevard uitgenodigd en alles
vier, basis beroeps, kader beroeps, gemengde leerweg en theoretische (quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel vmbo's heb je nou tegenwoordig?
OMG.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo ontzettend laag, en toch zo leuk
Identificatie met biggetjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROM
hebben dikkere vrouwen een voorkeur voor roze?
Iets met Slayer.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Silentalarm het volgende:
Zullen we vragen of er lijstjes gemaakt kunnen worden voor deel 666?
quote:
Waar zitten jullie nou eigenlijk op te zoeken?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god, ik ga branden in de hel hiervoor, maar zo hilarisch!![]()
Waar zit die school? Bij een kamp zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god, ik ga branden in de hel hiervoor, maar zo hilarisch!![]()
Vinden ze dat nou handig?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
vier, basis beroeps, kader beroeps, gemengde leerweg en theoretische () leerweg.
Hoezo niet?!quote:
Hoi.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zoeen als ik nu al heb maar dan van Gibson ipv Epiphone.
Wat ik je gisteren PMde.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou handig?![]()
Ze hadden veel beter gewoon een mavo en een praktijkschool aan kunnen houden..
Maar goed.
Hi.quote:
Noh, dat die niet opsteegquote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat ik je gisteren PMde.
[ afbeelding ]
BWehehehe, de reincarnatie van Dombo~!!11
FAILFAILFAIL!!!!!!11111quote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij was er toch vanochtend ook?
Oh nee wacht, zal wel weer een UI-change geweest zijn bwhehe.
Ik trapte erin.quote:
whihihihiquote:
\quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Ik ga zo weer verder leren, wou even langskomen.
Verdomme.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Fas! Kijk:quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Die ui.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Hoi slet.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Nou als ik zo kijk...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
MBO ict.
[ afbeelding ]
Georgina is er niks bij.
[ afbeelding ]
Hier klopt al helemaal niks van.
[ afbeelding ]
Leuk dat alle namen eronder staan.
*Hyves opstart.
Whehehe, dit is leukquote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fas! Kijk:
The Hills
[KLB yvonne SC #663] kom je op de thee deel 2
[KLB yvonne SC #663] kom je op de thee deel 2
En dat in 5 min ofzo._!
Wat ben je aan 't leren?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
Hai, sletjes.
Ik zeg niets.quote:
Hoi geile hunkquote:
Inderdaad.quote:
Goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou als ik zo kijk...
Damn wat ben ik toch een lekker ding![]()
Alsof je zelf niet je ballen uit je broek lacht.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net het broertje van Vin Diesel: Chromosoom minder, maar wel met haar!
Balanslezen. Ik snap het gewoon bijna, wauwquote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat ben je aan 't leren?
Moet ook nog steeds beginnen maar heb echt geen zin.
Jippii .. jezusquote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
Godver, deze stond nog in me lijst omdat jos hem mijn msn had gegeven op jippii
denis_stoker@live.nl
Zegtie tegen mij dat ik zielig ben,Wie voegt er nou onbekenden toe op de hoop tette te zien
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
Wie voegt er nou onbekenden toe op de hoop tette te zien
Welke site ist dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen.
Eigenlijk zou je voor je op date gaat even naar die site moeten gaan.
Je eierstokken?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoi geile hunk.
Ik sla op m'n trom m'n stokken haast krom.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Altijd als Remlof in dit topic post heb ik zo'n gevoel alsof de leraar achter je staat en over je schouder kijkt naar je rekenwerk dat je aan het doen bent.
Hoofdstuk lezen over ontwikkeling. 40 pagina's ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Balanslezen. Ik snap het gewoon bijna, wauw. Als ik hiermee klaar ben, economie
.
Wat moet jij leren?
heh maar is dit nou zon speciale mongolen school dan ofzo? [/serieus]quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ninja edit!
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Zotheid het volgende:
Havo ziet er trouwens niet veel beter ut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vwo:
[ afbeelding ]
heb ik ook altijd als ik naar je Fobo kijkquote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
Wtf man![]()
Zelfvertrouwen +500, maximum skill gained
Die heeft een nek van een meter ofzoquote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
Zotheid, is dit hoe jij denkt over een betere wereld? Lekker anderen belachelijk maken vanwege hun uiterlijk?
Ze fallusquote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat laat die fotograaf zien?
Lach maar naar het...
[ afbeelding ]
Tsja als je in de buurt van coole, mooie mensen bent dan voel je jezelf ook automatisch wat mooierquote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
heb ik ook altijd als ik naar je Fobo kijk
Dat is wel leukquote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fas! Ik moet een bezwaarschrift schrijven, maar ik heb echt zo geen zin.
en dan spuugt die je in je nekquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Idd .. ben je lekker aan het praten met je klasgenoten, staat remlof er ineens
Gast serieusquote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Zit die mensen eens niet zo belachelijk te maken!
Props voor de heist rocker en de watskeburt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
Zotheid, is dit hoe jij denkt over een betere wereld? Lekker anderen belachelijk maken vanwege hun uiterlijk?
Over een evenementenvergunning enzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel leuk.
Waar gaat het over?
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Props voor de heist rocker en de watskeburt.
Van Milow zeker?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast serieusHoe groot is die map waar al die that 70s show plaatjes in staan bij jou?
Want?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat zo'n lamp hier naast me ieder moment kan gaan ontploffen.
Zeg eens wat je gronden zijn misschien weet ik nog uitspraken erbij. Ik heb zo'n hele bundel met bestuursjurisprudentie hequote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Over een evenementenvergunning enzo.Dus ik moest eerst even wat gronden voor bezwaar bedenken, maar die heb ik nu wel gevonden denk ik. Maar het kutte is dat ik twee uitspraken moet gaan zoeken die mijn gronden ondersteunen, en dat blijkt vet moeilijk te zijn.
Ennu, als je hulp nodig hebt met dat LIFO/FIFO/ andere economische dingen moet je het maar vragen he.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Altijd als Remlof in dit topic post heb ik zo'n gevoel alsof de leraar achter je staat en over je schouder kijkt naar je rekenwerk dat je aan het doen bent.
iig beter dat het origineelquote:
En nu niet meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohh, waarschijnlijk was jij ook wel lelijk in de eerste.![]()
Ik wel trouwens.
wtf is datquote:
Die zit dus in de 4equote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel trouwens.
JA!quote:
Oja geyl. Ja ik heb wat dingen in de APV van Den Bosch gevonden, maar ik weet niet of het goed is hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg eens wat je gronden zijn misschien weet ik nog uitspraken erbij. Ik heb zo'n hele bundel met bestuursjurisprudentie he.
Ik vraag m'n pappie wel. Maar bedankt
.
Picsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel trouwens.
in de potquote:
Mwoah.quote:
Nooooes. Ik weet eigenlijk niet wat voor lamp het is. Eens zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Als je een knipperende gloeilamp hebt weet je dat je ieder moment gruwelijk vermoord kan worden hm?
Ik kan het weten. Zie het vaak genoeg in de films.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef MouzurX het volgende:
Welke fokster wilt met deze lekkere jongen een beschuitje eten?
Die lamp hoort uberhaupt niet te knipperen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is zeg maar het verschil tussen gewoon knippere en ''vaag'' knipperen?
ik moest ook moeilijk hard lachenquote:
Is vast goed. Ik zou me er eerst weer in moeten verdiepenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja geyl. Ja ik heb wat dingen in de APV van Den Bosch gevonden, maar ik weet niet of het goed is hoor.
Oja dat evenement wordt trouwens gehouden in het stadspark. Ik had dus:
- Geluidshinder
- Neerzetten van fietsen e.d / overlast fietsen
- Bescherming groenvoorzieningen
- Aanstasting groenvoorzieningen door voertuigen
hier op tafelquote:
quote:
Picsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
Ik sta dit jaar trouwens ook fucking lekker op de schoolfoto.
Hoi. Fas, aangenaam.quote:
Heb jij niet wat mooie voorbeelden van bezwaarschriften die jij hebt gemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is vast goed. Ik zou me er eerst weer in moeten verdiepen![]()
.
Eigen schuld. Ik zei nog, drink al dat bier niet. Neem die joint niet. Maar je wilde per sequote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus misselijk en het lijkt net alsof iemand me aan het wurgen is
Woeiwoeiwoei!!!!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik raak best wel in de war van jullie UI's eerlijk gezegd.
Heb ik wel, vind je goed als ik die later vandaag stuurquote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij niet wat mooie voorbeelden van bezwaarschriften die jij hebt gemaakt?
de meet met BT was toch al geweestquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus misselijk en het lijkt net alsof iemand me aan het wurgen is
Mannen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik zei nog, drink al dat bier niet. Neem die joint niet. Maar je wilde per se
Kies dan ook geen pizza uit verdommequote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik zei nog, drink al dat bier niet. Neem die joint niet. Maar je wilde per se
Met gevaarlijke Ruud zou ik maar geen problemen mee zoeken, die gozer is baas!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef Opperkwal het volgende:
o god why
Is goed, als je tijd hebt stuur je 'm maar via msn of zo, ke?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik wel, vind je goed als ik die later vandaag stuur? Ik wil eerst douchen en leren
.
Je had er rond een uur of 2 vanochtend moeten wezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik raak best wel in de war van jullie UI's eerlijk gezegd.
Link?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had er rond een uur of 2 vanochtend moeten wezen.
Tell me babe.quote:
Jij koos ZELF een pizza lulquote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kies dan ook geen pizza uit verdomme
Goddelijkquote:
Mwoah, matig.quote:
ahaha ik snap hem!!!11 nu serieus.quote:
Is guccipetucciquote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is goed, als je tijd hebt stuur je 'm maar via msn of zo, ke?
Whehehehe.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik zat net naar tieten te kijken van Audrina ziet me vader het.
Toch niemand had mijn UI he?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Keej babe.
In een nootsjel. Ieder had een ander UI.
Moet je naar mannen kijken van je vader?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef McFearless het volgende:
link na audrinaquote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef McFearless het volgende:
wat voor schoenen zoek jij dan?quote:
Je vader denkt dat jij nog op FoxKids surft ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef McFearless het volgende:
Waar m'n voeten inpassen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
wat voor schoenen zoek jij dan?
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je naar mannen kijken van je vader?
Neehoor.quote:
Ja, dat is logischquote:
geile UIquote:
the same herequote:
Irritant is dat ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef McFearless het volgende:
Mocht best.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen omdat ik mijn frituurpan niet mee mocht nemen.
Nee, ik klikte op een msngesprek, maar hij zei: "Heeeeyyy, laat eens zien." Dus dat deed ik toen maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je naar mannen kijken van je vader?
Niet wit want dat heb ik nu al 3x op rij gehad en telkens waren ze na 1 dag alweer bruinquote:Op zondag 4 januari 2009 16:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dat is logischKleur, style?
Ik heb gister lekker nieuwe schoentjes opgehaald
Inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
De echt toffe mensen hebben gewoon hun eigen UI nog.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
Nooooquote:Op zondag 4 januari 2009 16:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dat is logischKleur, style?
Ik heb gister lekker nieuwe schoentjes opgehaald
Wat vond hij ervan?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik klikte op een msngesprek, maar hij zei: "Heeeeyyy, laat eens zien." Dus dat deed ik toen maar.
Die schoenen heb ik net gister opgehaaldquote:
Da's toch niet serieus he?! Wil je vader je MSN-gesprekken zien?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik klikte op een msngesprek, maar hij zei: "Heeeeyyy, laat eens zien." Dus dat deed ik toen maar.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat vond hij ervan?
Oh! En pics van je vader!
iel. wat doe je ermee?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet wit want dat heb ik nu al 3x op rij gehad en telkens waren ze na 1 dag alweer bruin
nee tetten. lezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Da's toch niet serieus he?! Wil je vader je MSN-gesprekken zien?
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
pataterenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kon je m'n piemel gaan frituren, als ik net voro de trein ben gesprongen.
Toch liefquote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel. Met kauwgom in je goffel.
aantal posts: 91 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die schoenen heb ik net gister opgehaald
[ afbeelding ]
Die komen me bekend voorquote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die schoenen heb ik net gister opgehaald
[ afbeelding ]
Nog nooit een andere gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
Hij vroeg wie het was. En mijn vader is 53.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat vond hij ervan?
Oh! En pics van je vader!
Kan wel kloppen, decembercollectie Nike SB :dquote:
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kon je m'n piemel gaan frituren, als ik net voro de trein ben gesprongen.
Ze heeft wel een hele slechte boobjob gehad vind ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij vroeg wie het was. En mijn vader is 53.
Je had het me moeten leren!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was gewoon irritantik zag jou en Mandy wel jaloers naar me kijken!
Voel je niets van hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij vroeg wie het was. En mijn vader is 53.
Die blijft leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |