quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Toch al het eerste topic van t jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook een beetjequote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef Cageon het volgende:
studieontwijkend gedrag hier. Heb er echt geen zin in
dat heb ik de hele vakantie al gedaanquote:
Ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heb ik de hele vakantie al gedaan
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je die Street Triple al gekocht.Is nog niet aangekondigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
oude liefde roest niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef rib-1 het volgende:
WB weer een TLR
Is het een hoofdstuk afsluiten of een goed boek nogmaals lezen
Of gewoon handel
Hahaha nee totaal niet, maar ben bang dat dat nogal veranderd door het gedrag van de reizigers vooral in het "westen"quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit je nou te azen op zwartrijders?
Vriendin vanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
Weet OPM al dat zijn msn virust ?
Weer je zeker dat te probleem niet dichter bij huis ligtquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
Heul niet.quote:
Welke MCert nak je danquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heul niet.
Nee ik krijg van een msn adres van OPM steeds vage Url-en gegooid.
Nee virusvrij hier behalve wat snot, bedankt voor je medeleven.
Geen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke MCert nak je danIk wist et bijna zeker
Geschaatstquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Ben er weer. Venetie was top!
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke MCert nak je danIk wist et bijna zeker
Ik heb geen idee, we gaan er mee rijden, en dan kom ik er op terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef rib-1 het volgende:
WB weer een TLR
Is het een hoofdstuk afsluiten of een goed boek nogmaals lezen
Of gewoon handel
Beetje te vluchtig gelezen toen, net nieuwe baan enzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:48 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Fok!MC [SC Deel 869] Verjongingskuur voor Shrek
Vaag, waarom hij wel in je lijst en ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Heul niet.
Nee ik krijg van een msn adres van OPM steeds vage Url-en gegooid.
Nee virusvrij hier behalve wat snot, bedankt voor je medeleven.
Huisgenoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Huisgenoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
Huisgenoten.
daar komen ook kinderen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Huisgenoten.
Hey jij !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Aaah !quote:
Tering, bijna een uur bezig met die kaart, mijn beste ontwerp in Photoshop ooit, voordat het scherm boven op zwart ging.quote:
Ik lees woonkamer. Toch nog goed bezig.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef ikookhier het volgende:
Nee nog geen auto WB doe alles op de fietsMotor staat ook al weer even in de woonkamer
Nog immer Bart?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef ondeugend het volgende:
Aaah !
Dat zal mijn vriend leuk vinden.
Ik weet wel beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Het enige intieme wat ik gedaan heb met een MC-er is.... een koekje geven.
Aan Youcham eehh hisjsef !![]()
Jaquote:
Niet? Bewijs!quote:Ik weet wel beter.
Doofpot affaire 2004. Laten we er niet weer over beginnen.quote:
Cool ik zit in een doofpotaffaire !quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doofpot affaire 2004. Laten we er niet weer over beginnen.
Een bepaalde vriendin was niet blij met MSN gepraat.
[ afbeelding ]
En het was niet mijn FS.![]()
Trusten all, sleep well.![]()
![]()
![]()
Post ik een keer wat anders dan:quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje te vluchtig gelezen toen, net nieuwe baan enzo.
En normaal heb je geen nieuws, dus skip het sneller.![]()
![]()
![]()
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ikquote:
Nou... die zijn nu nog steeds van slagquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Het enige intieme wat ik gedaan heb met een MC-er is.... een koekje geven.
Aan Youcham eehh hisjsef !
Geheel in lijn der verwachtingen hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ik
Je mist wat hoor, als je weg bentWB z'n voornemen om maar 1 motor te kopen dit jaar is al mislukt
Je hebt m laten staanquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hm. accu leeg, plein vol sneeuw.... Kreeg de GS niet aan
Dat je überhaupt hebt geprobeerd te gaan rijden met dit weerquote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, uurtje gewacht en alsnog mijn OV jaarkaart opgehaald...![]()
Ik kan anders de GS net zo goed meteen op de grond laten flikkeren, wel eens geprobeerd een motor aan te rennen op een plein met 5cm sneeuw?Nou na die 5 meter hield ik het voor gezien hoor
Het was niet de beste dag om te gaan rijden iddquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat je überhaupt hebt geprobeerd te gaan rijden met dit weer
True.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Roderick2085 het volgende:
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ik
Bestaan er ineens geen uitzonderingen meer.quote:Je mist wat hoor, als je weg bentWB z'n voornemen om maar 1 motor te kopen dit jaar is al mislukt
Mijn motoren staan iedere dag aan de Optimate.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hm. accu leeg, plein vol sneeuw.... Kreeg de GS niet aan
ja zeer goed idee!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gratis motorbeurskaarten:
http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?ch=TER&id=69996
aan de andere kant staat er nergens vermeld dat je je rbw maximaal x periode mag bezitten en anders niet in aanmerking komt..quote:van harte gefeliciteerd met het behalen van uw motorrijbewijs.
Vul onderstaande gegevens in, en reserveer direct een gratis kaartje voor de MOTORbeurs Utrecht.
[..]
Let op: Rijbewijs controle bij toegang MOTORbeurs Utrecht.
Hier is serieus geen sneeuwvlokje te bekennenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uitzicht vanochtend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
`quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja zeer goed idee!
[..]
aan de andere kant staat er nergens vermeld dat je je rbw maximaal x periode mag bezitten en anders niet in aanmerking komt..
Oquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef bvvt het volgende:
Ben er weer.....
tering wat een verschil met zuid spanje
Ah, jij zit ook op zijn msn lijstje zie ik......quote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
hejquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef bvvt het volgende:
Ben er weer.....
tering wat een verschil met zuid spanje
Was heerlijk daaro.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hejwelcome back
lekker weertje daro
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef ikookhier het volgende:
Roderick2085![]()
Bvvt![]()
Stinkie![]()
Koffiekoekje![]()
IOH
Valt dan zeker flink tegen hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was heerlijk daaro.
tussen de 15 en 20 boven nul
in de zon tot 25
6 dagen zon gehad van de 14
Was inderdaad ff schrikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag ja![]()
[..]
Valt dan zeker flink tegen hier
Ik was er toch ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag ja![]()
[..]
Valt dan zeker flink tegen hier
En je was niet met de motor omdat..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was inderdaad ff schrikken
Maar, ik kon wel met enige regelmaat genieten van voorbij scheurende motoren (met of zonder open uitlaat ala RB)
Vanaf de plek waar ik zat liep de weg - een berg omhoog.
Schitterend om eens stevig omhoog te knallen OPM/Cageon style.
wel gevaarlijk voor degenen die zichzelf overschatten en de rest van het verkeer onderschatten gezien een ongeval in een van die schitterende bochten.........
[ link | afbeelding ]
Die plek is "bovenop" de berg. Vanaf die plek heb je ook overzicht op deze bochten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de andere kant heb je deze liggen bochies en meer.
[ link | afbeelding ]
quote:
Er in een straal van 150 KM geen motor verhuur mogelijk bleek.......quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je was niet met de motor omdat..![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was inderdaad ff schrikken
Maar, ik kon wel met enige regelmaat genieten van voorbij scheurende motoren (met of zonder open uitlaat ala RB)
Vanaf de plek waar ik zat liep de weg - een berg omhoog.
Schitterend om eens stevig omhoog te knallen OPM/Cageon style.
wel gevaarlijk voor degenen die zichzelf overschatten en de rest van het verkeer onderschatten gezien een ongeval in een van die schitterende bochten.........
[ link | afbeelding ]
Die plek is "bovenop" de berg. Vanaf die plek heb je ook overzicht op deze bochten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de andere kant heb je deze liggen bochies en meer.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al had ze helemaal geen slecht thuis. Volledige onderhoudshisterie.![]()
Hij voelt trouwens erg strak aan qua voor en achtervering, beter dan vroeger.![]()
En drie jaar geleden zijn de uitlaten en het contactslot vernieuwd, staat van nieuw.![]()
Heb er nog niet gestart, ze staat nu aan de Optimate.
Niet dat de accu leeg is, maar zuinig op het materiaal enzo.![]()
Credits voor de rode lampjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij voelt trouwens erg strak aan qua voor en achtervering, beter dan vroeger.![]()
En drie jaar geleden zijn de uitlaten en het contactslot vernieuwd, staat van nieuw.![]()
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmm, WB weer op zijn oude liefde zie ik.........quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem niet eens meer aan krijgquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik rij voorlopig niet. baggerweer
Hoe krijg je het zadel omhoog van de divquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet eens meer aan krijg
dan zadel semi hard swaffelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:44 schreef rib-1 het volgende:
Hola
[..]
Hoe krijg je het zadel omhoog van de div
Sleutel in het gat steken, draaien en dan...
Beetje te hard geswaffeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dan zadel semi hard swaffelen
't was nou niet bepaald de bedoeling dat je er al swaffelend een scooter van boetseertquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Beetje te hard geswaffeld![]()
[ afbeelding ]
Dan leek mijn swaffelgereedschap groterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't was nou niet bepaald de bedoeling dat je er al swaffelend een scooter van boetseert
En een ZX-12R.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef bvvt het volgende:
Hmmmm, WB weer op zijn oude liefde zie ik.........
quote:
What heppentquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een ZX-12R.![]()
Optimate vind de accu ok, es siet koet aus.![]()
Computer niet, kan alleen nog maar in VGA modus opstarten.![]()
Net de laatste Nvidia drivers gedownload, maar dat helpt ook niet.
Als Windows normaal opstart komt er een zwart scherm, resolution out of range.
Een niet helemaalquote:
Ohhhhhhhhhhh....quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een niet helemaallegale MotoGP08 begon het mee een maand terug.
Bij het starten van dit spel was het ineens zoals het nu tijdens het opstarten is.
Nu steeds vaker zwart scherm@boot of tijdens gebruik ineens uitvallen.
Maar vanavond spant wel de kroon, vijfentwintig keer opstarten, nul keer werken.![]()
De monitor geeft dan tijdens het zwarte scherm aan: frequency out of range, use 60 HZ 1280x1024.
Meestal kan ik de compie wel softwarematig uitzetten met wat gepiel.
Maar het kan zomaar ineens weer normaal gaan.
Morgen misschien. Zoals het eerder ook ging met een dagje overslaan.![]()
jaja,,,,,...........quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh....
>Here's where BWT comes in<
quote:Hoi
Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: brazaushelennice@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
afzender Trevor Henley rvee@greatrankings.com
Ah, dus jij had deze ook mogen ontvangen.quote:
Veilig modus start ook niet op. Register terugzetten helpt ook nie. Shitding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
jaja,,,,,...........
windows in veilige modus opstarten - drivers de-installeren
opnieuw opstarten in normale modus en nog eeen keer opnieuw opstarten
eventueel daarna drivers opnieuw installeren
zo iets??????
Kwam gisteren ook op de zaak binnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef bvvt het volgende:
Ah, dus jij had deze ook mogen ontvangen.
Ze is wel heel erg desperate
Zover je dagelijkse bezig hedenquote:
De MotoGP is overquote:
Optimate er aan hangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Geerd het volgende:
Waar ik al bang voor was, motor is hartstikke dood![]()
Met de auto maar is proberen te starten en dan morgen/vanmiddag maar is even naar de dealer brengen.
Met bijna iedere nacht -10, denk dat zelfs een goeie accu er snel mee ophoud hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef Geerd het volgende:
1,5 week terug nog gebruikt de motor, moet een goeie accu toch wel kunnen 2weken staan.
Ik zat net nog te bouten hier op het toilet met een Motorplus, en Melandri vertelde hoe snel hij dit jaar wel zou gaan, en Hopkins was ook extra gemotiveerd door zijn aanwezigheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Elektrisch klokje ook maar afkoppelen op die Trophy.quote:De meeste accuproblemen ontstaan als de accu voor langere tijd niet gebruikt wordt. U kent het wel, op een mooie dag in het voorjaar pakt u de motor weer van stal, en drukt vol goede moed op de startknop......en er gebeurt NIETS. Het probleem c.q. fenomeen dat (tijdens de overwintering waarin de motor en accu niet zijn gebruikt en ) dan in de accu is opgetreden wordt sulfatering genoemd. De accuplaten worden bedekt door uitgekristalliseerd lood sulfaat, er ontstaat een slecht geleidende laag op de platen waardoor de startstroom drastisch afneemt.
Hierdoor is ook het opladen van de accu bijna onmogelijk en moet de accu worden vervangen.
Het sulfateren treedt echter ook op bij constant stroomverbruik. Is uw motorfiets uitgerust met elektrische accessoires zoals een klokje, alarm, boardcomputer enz. dan onttrekken deze onderdelen constant stroom aan de accu, ook als de sleutel uit het contact is.
Ah... een verse installatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
Geen gezicht dit forum op 640x480 px.
Whehe hoe droogquote:
quote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat net nog te bouten hier op het toilet
Ik rij al sinds september niet meer. En ik WEET dat ik 'm niet meer aan krijg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet eens meer aan krijg
Die zit er wel aan te komen ja.quote:
Ketter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef stinkie het volgende:
Ik rij al sinds september niet meer. En ik WEET dat ik 'm niet meer aan krijg.
WTFquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die zit er wel aan te komen ja.
Nieuw bios (van versie drie naar negen) , nieuwe moederboard drivers voor Windows/AMD en display.
NOTHING.
[..]
Ketter.![]()
Net mijn twaalf liter olie bij de buuv gehaald.
Die had de pakketdienst ontvangen bij mijn afwezigheid.![]()
![]()
En morgen gaat ze kijken of ze een plekje in haar garage heeft voor de TLR.![]()
![]()
nee, nog nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al gezien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weertje ziet er redelijk goed uit voor zondag.![]()
eens kijken wat het zondag wordt en of ik zit heb de motor weer te prepareren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al gezien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weertje ziet er redelijk goed uit voor zondag.![]()
wowquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Al gezien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Weertje ziet er redelijk goed uit voor zondag.![]()
quote:De zondag begint waarschijnlijk wat grijs en nevelig, toch komt geleidelijk de zon tevoorschijn al zijn er vooral in de westelijke helft van het land ook wolken. De temperatuur ligt op of iets boven het vriespunt. De zuid tot zuidwestenwind is matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer (vrij)krachtig, 5 tot 6 Bft.
Vijf meter (totale afstandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
WTFKoopt ie motoren die hij niet eens kwijt kan
![]()
Wel aardige buuv overigens
Het is wel wat voor je, man twee jaar geleden overleden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:30 schreef Geerd het volgende:
Hoe oud??
Vorige week vrijdag opgehaald.quote:
All it takes is het zadel er weer op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
eens kijken wat het zondag wordt en of ik zit heb de motor weer te prepareren.
Voor jouw ook?quote:
auquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
De TL staat nog buitenen blokkeert al het in en uitgaand verkeer.
ik dacht dat ik moeilijk moest doen met moto/fiets stallenquote:Het kan dus allemaal wel, ideaal is het niet.![]()
geen snelweg kms met dit weerquote:Voor jouw ook?![]()
Gelukkig is het snoer van de Optimate lang genoeg dat die gewoon in de schuur staat, en wel aangesloten op de TL buiten.quote:
1 motor is ook al lastig door de meer dan 12 cm hoge drempel.quote:ik dacht dat ik moeilijk moest doen met moto/fiets stallen![]()
Watje.quote:geen snelweg kms met dit weer
das tenminste ietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig is het snoer van de Optimate lang genoeg dat die gewoon in de schuur staat, en wel aangesloten op de TL buiten.![]()
![]()
![]()
lekker handig jaquote:Straks naar de 12 kijken, moet duozadel eraf, daarna het vastgeboute hoofdzadel, daarna de tank die alleen een cover is, en dan kan ik via de zijkant een met acht bouten vastzittende plaat weghalen en de accu er uit schuiven.
watjequote:Als mijn handen voor die tijd tenminste niet bevroren zijn.
Lasers zijn nicequote:Anders wordt het eerste ritje van dit jaar gewoon op de TLR.
Ben benieuwd hoe de open Lasers blaffen.
De vorige eigenaar was van De Ring verwijderd na twee rondjes.![]()
Maar heb er twee verschillende soorten killers bij in een plastic zakje.
De ene 2dB onder de wettelijke norm zelfs.![]()
Laser Duotone.En als nieuw.
met naakt is het gewoon niet leuk meerquote:Watje.![]()
![]()
![]()
Koop nieuwe tupperware!![]()
Dus je hebt wat te doen vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das tenminste ietsdenk niet dat de B12 1-2-3 zal starten..staat al een tijd zonder
![]()
Misschien valt het mee.quote:lekker handig ja
IK probeer het tenminste.quote:watje![]()
![]()
![]()
Aan mijn lijf geen motorpolonaise meer.quote:Lasers zijn nicedus dat wordt met de 12 cruisen op De Ringh dit jaar
![]()
of nee, dan zijn we weer 5 motoren verder
Volgende week wordt het warmer. Of het ook beter wordt ......quote:met naakt is het gewoon niet leuk meerpas bij >5 temps weer es probben
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag is WB als enige ouder betrokken bij de opvoeding.
[ afbeelding ]
WBjr behoort nu alles te weten van volsynthetische olie.
De belangrijkste normen en waarden moet je mee beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zekerquote:
ik hoef me ballen er niet af te laten vriezen om te weten dat het te koud is een uur op de snelweg te zittenquote:IK probeer het tenminste.
quote:Aan mijn lijf geen motorpolonaise meer.
![]()
[/Roderick]
volgende week zondag zou ik evt wél kunnenquote:Volgende week wordt het warmer. Of het ook beter wordt ......
Maar dan heb ik een familieweekend.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog zo'n oliesjeikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het plaatje van hem in Egypte op de slechte compie staat.quote:
Hmmm, ook banden weer op de juiste lagere spanning zetten. Accu aansluiten, staat lekker binnen thuis. En de olie is nog niet ververstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
All it takes is het zadel er weer op?
Olie verversen wordt zwaar overdreven met de huidige moderne specs.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, ook banden weer op de juiste lagere spanning zetten. Accu aansluiten, staat lekker binnen thuis. En de olie is nog niet ververst
Hier is alles droog en berijdbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Geerd het volgende:
Als ik de oprit af rij de straat op lig ik al horizontaal ben ik bang.
Hartstikke glad hier nog jammer genoeg.
verkopen ze niet gewoon gebogen hoekstukken? Ikea is vastje vriendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Iemand enig idee waar je eventueel gordijnrails kan laten buigen![]()
Ben zelf bezig geweest met zo'n hoekprofiel, gewoon in de hoek afgezaagd, maar de runners lopen er heel heel stuk moeilijker doorheen dan gedacht
Kom maar even langs buig ze wel voor je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Ben zelf bezig geweest met zo'n hoekprofiel, gewoon in de hoek afgezaagd, maar de runners lopen er heel heel stuk moeilijker doorheen dan gedacht
Dat kan ook niet, moet je, zoals Stinkie zegt, kijken voor gebogen hoekstukken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Ja, alleen niet in de goede hoekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
verkopen ze niet gewoon gebogen hoekstukken? Ikea is vastje vriend
Een snelle zoektocht op google leerde mij dat er winkels zijn die ze kunnen buigen, alleen niet welkequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, moet je, zoals Stinkie zegt, kijken voor gebogen hoekstukken.
Het is geen vlakke plaat die je even een hoek geeft.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:50 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Gordijnrails buigen[ afbeelding ]
Hier hebben we het over motoren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
olie [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bikerbabes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hitsige dienstige buuvs [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hoelang moet je nogquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Moet met dit weer toch wat anders he
jammer dat dat andere alleen eigenlijk school werk zou moeten zijn![]()
pff, waarschijnlijk nog iets meer als een jaar voor ik ga beginnen met afstuderenquote:
Als het zo koud blijft is dat geen probleemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, waarschijnlijk nog iets meer als een jaar voor ik ga beginnen met afstuderen![]()
Nog 3 weken voor dit blok, dan is de ergste drukte weer ff voorbij. Deze 3 weken word echt hard werken
Mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Als het zo koud blijft is dat geen probleem
De binnenbocht heeft een kleinere radius dan de buitenbocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Een snelle zoektocht op google leerde mij dat er winkels zijn die ze kunnen buigen, alleen niet welke
Had ook al geprobeerd om zo'n ding zelf iets bij te buigen, maar dat werkte niet echt
Nou, ik had vandaag wel ff willen schaatsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef rib-1 het volgende:
Als het zo koud blijft is dat geen probleem
Volgende week gaat het dooien, en erger nog, regenen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Mag toch hopen van niet [ afbeelding ]
quote:De Nederlander Frank Gillebaard (The Flying Dutchman) is op dit moment wereldrecordhouder als "snelste man op een conventionele motorfiets" met een gekentekende GSX1300R. Op 11 juli 2006 reed hij met zijn GSX1300R Turbo Hayabusa op het vliegveld Elvington (UK) 427,12km/h.
Een vriend van me met een motorzaak heeft me ooit verteld dat je alleen de tandwielverhouding van de 12 hoeft te veranderen en dat de 12 dan gelijk 320 looptquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Standaard Busa's zijn geen match voor de 12.![]()
http://www.zx11.info/zx12r/tests/tests.htm![]()
Hij is begrenst op de 299 km/u.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef rib-1 het volgende:
Een vriend van me met een motorzaak heeft me ooit verteld dat je alleen de tandwielverhouding van de 12 hoeft te veranderen en dat de 12 dan gelijk 320 loopt [ afbeelding ]
Kan er alleen nergens iets over vinden![]()
/Visserslatijn
Linkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is begrenst op de 299 km/u.![]()
Moet er nog achter komen hoe.
Net een grappig gehypt artikeltje gepost/veranderd.![]()
niet echt mijn ding, maar wil best een keer meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Cageon het volgende:
OPM, vnaaf Matrixx (XXelerator, hardstyle)
Dunno of je dat wat vind. Ik ben er iig wel te vinden.
Ken ikquote:Op zondag 11 januari 2009 09:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is wel leib hardmijn tob is 250 op de Ring..niet omkijken is dan wel handig
Hmm, dat is misschien wel een idee om te proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De binnenbocht heeft een kleinere radius dan de buitenbocht.
Je krijg al snel van die knikjes etc. Gewoon niet zo moeilijk doen.![]()
Even wat soldeer in je heetgestookte rail laten lopen ter hoogte van de overgang.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:27 schreef rib-1 het volgende:
Woesaaa Boesaaaaaaa [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
dikke nekspierenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ken ikde eerste keer dat ik 220 reed keek ik ook helemaal om, nog net niet met 1 handje los.
In de spiegels van de GSX-R1100WP was er niet zo'n goed zicht, even kijken voor pliesie.
bij > 200 heeft een TLR adem zat iddquote:TLR heb ik bij de Maasvlakte 260 op de teller gehad, het was dat ik oude olie en ketting had.
Er zat nog wel meer in het vat.![]()
idd kuip doet goed zijn werk, naakt is dat iets andersquote:Op een Supersport voelt dat niet eens snel.
Goed geschrevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net een grappig gehypt artikeltje gepost/veranderd.![]()
Pasvorm van de helm kan dan ook ineens een issue wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij > 200 heeft een TLR adem zat iddben wel es ingehaald door een zekere toen ikzelf 220 deed op de Bandito
Daar wil Geerd zijn optimatje wil in pluggenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Maria Sharapova. die wacht op de service van haar tegenstandster
Het uitzicht van een vrijdagavondscharrelquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Maria Sharapova. die wacht op de service van haar tegenstandster
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar wil Geerd zijn optimatje wil in pluggen
ff blocken maarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef bvvt het volgende:
Hey OPM, Nog altijd een MSN besmetting zo te merken.
* Cageon kucht iets over 280quote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ken ikde eerste keer dat ik 220 reed keek ik ook helemaal om, nog net niet met 1 handje los.
In de spiegels van de GSX-R1100WP was er niet zo'n goed zicht, even kijken voor pliesie.
TLR heb ik bij de Maasvlakte 260 op de teller gehad, het was dat ik oude olie en ketting had.
Op een Supersport voelt dat niet eens snel.
Zonder overig verkeer dan.
recht stuk ook fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
daar was ik bij geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Cageon het volgende:
280
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand die nog weet wat dit wasdacht een Honda nog wat..?
[ afbeelding ]
Idd, leuke forens die op een snellere motor dan zijn 25 Kw stapt.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef rib-1 het volgende:
Goed geschreven
Wel lichtelijk overdreven
Schijn nogal huge te zijn bij de TLR.quote:
Walvis kreeg ik op 235 op de A4. In een spijkerbroek en een ketting die met visje vastzatquote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR heb ik bij de Maasvlakte 260 op de teller gehad, het was dat ik oude olie en ketting had.
Op een Supersport voelt dat niet eens snel.
Zonder overig verkeer dan.
recht stuk ook fijn.
Ik ken dat.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef stinkie het volgende:
FZR 220 op de A28 en dat voelt aan als een heerlijk toertochtje.
PK's zijn niet allesquote:Op zondag 11 januari 2009 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ken dat.![]()
![]()
Net nog wegmisbruikers gezien.
Wat een onzin.. levensgevaarlijk bla bla.![]()
Walvis overdrijft wel erg veel.
Ik kwam met de Triumph 900 en 98 pk maar op 220.![]()
Het Suzuki blok komt mits fris niet verder dan 86 pk.![]()
Het was de onovertroffen aerdynamica.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef stinkie het volgende:
PK's zijn niet alles
Of hij moet echt overdrijven, want teller was nog 10 meer. Of ze moeten de km-streepjes verkeerd hebben gezet, was mijlenteller.
Die overweegde ik toen nieuw te kopen. Standaard dat wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand die nog weet wat dit wasdacht een Honda nog wat..?
[ afbeelding ]
Geen idee meer wie er ooit mee begonnen is dat ding walvis te noemen. Zelfs BE noemde 'm zoquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was de onovertroffen aerdynamica.![]()
Duurde enkele jaren geleden wel even voordat ik door had dat het over je GSX-F ging.
Ik dacht altijd dat het over BE ging.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef stinkie het volgende:
Geen idee meer wie er ooit mee begonnen is dat ding walvis te noemen. Zelfs BE noemde 'm zo
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het over BE ging.Vond het al zo onfatsoenlijk.
![]()
Gelukkig is het ook niet zo.![]()
En hoeist met de kleine?![]()
![]()
Dare davil.
Nog steeds klein. 31e z'n eerste verjaardag gevierd he.quote:
reed ik toen ook zo hard?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar was ik bij geloof ikzie eerdere post
fabriek zegt 260 echte kmers, daar kan ik denk ik wel in komen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, leuke forens die op een snellere motor dan zijn 25 Kw stapt.
[..]
Schijn nogal huge te zijn bij de TLR.
quote:Mijn TLR moet de teller uitlopen volgens de vorige eigenaar.![]()
Maar...maar...maar ik heb voor het eerst dit jaar weer gereden!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de bovenstaande pekelfiets.
HCM te Hardinxveld Giessendam, en daarna nog koffie bij een studente rechten.![]()
TLR looptschakelt
klinkt
en wegligging
duikt ook amper als ik ga zitten.
![]()
![]()
Komt allemaal ook pittiger over als in 2006. Goed ding dus.![]()
Heb uiteraard wel eerst de olie ververst vanochtend.
Ow, dacht dat' ie al groter was.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef stinkie het volgende:
Nog steeds klein. 31e z'n eerste verjaardag gevierd he.
Het is verslavend.quote:Morgen echo van de 2e trouwens
Moet nodig een keer vergelijken met jouw TLR.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
fabriek zegt 260 echte kmers, daar kan ik denk ik wel in komen.
Ging best redelijk, bochtjes op snelweg.quote:en dan te bedenken dat je niet eens ECHT hebt kunnen rijden. Wacht maar tot je echt los kan.
![]()
Zegt WB de olieboer dat nou?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie verversen wordt zwaar overdreven met de huidige moderne specs.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enige plaats met een stopcontact. De stalling heeft alleen licht.quote:Ben benieuwd of je banden ook nog daadwerkelijk een hogere spanning hebben.![]()
Accu lekker thuis.![]()
![]()
Jij 3 motoren, zij 3 dagen de pil vergeten 3 kinderenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is verslavend.![]()
Dinnetje zei van de week ook al zoiets.
Drie dagen de pil vergeten. En niet erg enzo.
Dat was niet de afspraak.![]()
![]()
![]()
whaha haquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Beetje studie ontwijkend gedrag weer hier
Echt geen zin om met die klote paper te schijten
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Of haarlak onder je oksel spuiten, das ook heel naar.
Semi drukquote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij bent ook druk bezig zo te zien
Ik kan alleen maar accu's demonteren.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Je mag wel wat werk overnemengenoeg te doen helaas
MSN liefdes zijn ook niet alles.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Daar was ik heul dit weekendbij men vriendin
Dat gaat mooi niet door.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij 3 motoren, zij 3 dagen de pil vergeten 3 kinderen![]()
![]()
![]()
Precies, daarom ga ik maar zo vaak mogelijk langs en blijf zo veel mogelijk slapenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MSN liefdes zijn ook niet alles.![]()
![]()
Je kunt bij mijn motor de olie verversen. heb gehoord dat jij daar best goed in bentquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar accu's demonteren.
Heb je ook niet veel aan.
owja dat was utquote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Die overweegde ik toen nieuw te kopen. Standaard dat wel.
Maaarrrrr why ask? Toch aan het rondkijken?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik maar zo vaak mogelijk langs en hang ik haar aan mijn Cocktailprikker
Als jij weer wat van mij over neemtquote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je mag wel wat werk overnemengenoeg te doen helaas
Heb nog wel wat afgewerkte olie staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt bij mijn motor de olie verversen. heb gehoord dat jij daar best goed in bent
ik moet nog ff wat extra liters bestellen en een nieuw filter. gewoon louise toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb nog wel wat afgewerkte olie staan.
Inmiddels alweer 10 liter op het nieuwe adres.
Had gisteren ook een beetje mayo in de vuldop van de TLR.
Des te beter dat ze een beurt kreeg.
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als jij weer wat van mij over neemtvoor wat hoort wat
Weet niet wat je gaat bestellen, maar ik was de laatste keer 10 euro per 4 liter goedkoper uit bij Polo-Motorrad.de voor Castrol volsynteet 10W50.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet nog ff wat extra liters bestellen en een nieuw filter. gewoon louise toch?
Zijn vriendin wil ook zo nu en dan eens zeuren een goed gesprek.quote:
Ik kan heel goed doen alsof ik luister terwijl ik tv kijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet niet wat je gaat bestellen, maar ik was de laatste keer 10 euro per 4 liter goedkoper uit bij Polo-Motorrad.de voor Castrol volsynteet 10W50.
Zaterdag 24 januari heb ik wel tijd.![]()
Doe mij dan twee injectiecleaners voor bij de benzine.
Vergeten te bestellen.![]()
[..]
Zijn vriendin wil ook zo nu en dan eens zeuren een goed gesprek.
zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet niet wat je gaat bestellen, maar ik was de laatste keer 10 euro per 4 liter goedkoper uit bij Polo-Motorrad.de voor Castrol volsynteet 10W50.
Zaterdag 24 januari heb ik wel tijd.![]()
Doe mij dan twee injectiecleaners voor bij de benzine.
Vergeten te bestellen.![]()
Ik niet meer. Ene oor in, andere ..euh kwijt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik kan heel goed doen alsof ik luister terwijl ik tv kijk
Hoeft niet, mag wel.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn vriendin wil ook zo nu en dan eens zeuren een goed gesprek.
Die mag dan misschien wel uit nijmegen komen - maar ik ben het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
Kansloosquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die mag dan misschien wel uit nijmegen komen - maar ik ben het niet
Mischien CP???
quote:Top 50 posters in PTA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4436 Cageon
002. 2590 Dr_Flash
003. 2585 Alexxxxx
004. 1823 Worldbeater
005. 1644 Turquaz52
006. 1632 Rib-i
007. 1569 ikookhier
008. 1564 One_Punch_Mickey
009. 1518 Geerd
010. 1457 Peterselieman
het is ook niet iets om trots op te zijn. (om er in te staan dus)quote:
wel om op 1 te staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
het is ook niet iets om trots op te zijn. (om er in te staan dus)
ook niet bepaald als je het mij vraagtquote:
Als ze de multiquotes meetellen ben ik nog altijd de ongekroonde koning.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Cageon het volgende:
ook niet bepaald als je het mij vraagt![]()
Maar het pleit voor me dat ik nergens anders actief (meer) ben op FOK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |