quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Toch al het eerste topic van t jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook een beetjequote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef Cageon het volgende:
studieontwijkend gedrag hier. Heb er echt geen zin in
dat heb ik de hele vakantie al gedaanquote:
Ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat heb ik de hele vakantie al gedaan
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je die Street Triple al gekocht.Is nog niet aangekondigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
oude liefde roest niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef rib-1 het volgende:
WB weer een TLR
Is het een hoofdstuk afsluiten of een goed boek nogmaals lezen
Of gewoon handel
Hahaha nee totaal niet, maar ben bang dat dat nogal veranderd door het gedrag van de reizigers vooral in het "westen"quote:Op zondag 4 januari 2009 21:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit je nou te azen op zwartrijders?
Vriendin vanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
Weet OPM al dat zijn msn virust ?
Weer je zeker dat te probleem niet dichter bij huis ligtquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
Heul niet.quote:
Welke MCert nak je danquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heul niet.
Nee ik krijg van een msn adres van OPM steeds vage Url-en gegooid.
Nee virusvrij hier behalve wat snot, bedankt voor je medeleven.
Geen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke MCert nak je danIk wist et bijna zeker
Geschaatstquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Ben er weer. Venetie was top!
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke MCert nak je danIk wist et bijna zeker
Ik heb geen idee, we gaan er mee rijden, en dan kom ik er op terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef rib-1 het volgende:
WB weer een TLR
Is het een hoofdstuk afsluiten of een goed boek nogmaals lezen
Of gewoon handel
Beetje te vluchtig gelezen toen, net nieuwe baan enzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:48 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Fok!MC [SC Deel 869] Verjongingskuur voor Shrek
Vaag, waarom hij wel in je lijst en ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Heul niet.
Nee ik krijg van een msn adres van OPM steeds vage Url-en gegooid.
Nee virusvrij hier behalve wat snot, bedankt voor je medeleven.
Huisgenoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Huisgenoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
Huisgenoten.
daar komen ook kinderen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Huisgenoten.
Hey jij !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Aaah !quote:
Tering, bijna een uur bezig met die kaart, mijn beste ontwerp in Photoshop ooit, voordat het scherm boven op zwart ging.quote:
Ik lees woonkamer. Toch nog goed bezig.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef ikookhier het volgende:
Nee nog geen auto WB doe alles op de fietsMotor staat ook al weer even in de woonkamer
Nog immer Bart?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef ondeugend het volgende:
Aaah !
Dat zal mijn vriend leuk vinden.
Ik weet wel beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Het enige intieme wat ik gedaan heb met een MC-er is.... een koekje geven.
Aan Youcham eehh hisjsef !![]()
Jaquote:
Niet? Bewijs!quote:Ik weet wel beter.
Doofpot affaire 2004. Laten we er niet weer over beginnen.quote:
Cool ik zit in een doofpotaffaire !quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doofpot affaire 2004. Laten we er niet weer over beginnen.
Een bepaalde vriendin was niet blij met MSN gepraat.
[ afbeelding ]
En het was niet mijn FS.![]()
Trusten all, sleep well.![]()
![]()
![]()
Post ik een keer wat anders dan:quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje te vluchtig gelezen toen, net nieuwe baan enzo.
En normaal heb je geen nieuws, dus skip het sneller.![]()
![]()
![]()
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ikquote:
Nou... die zijn nu nog steeds van slagquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Het enige intieme wat ik gedaan heb met een MC-er is.... een koekje geven.
Aan Youcham eehh hisjsef !
Geheel in lijn der verwachtingen hequote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ik
Je mist wat hoor, als je weg bentWB z'n voornemen om maar 1 motor te kopen dit jaar is al mislukt
Je hebt m laten staanquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hm. accu leeg, plein vol sneeuw.... Kreeg de GS niet aan
Dat je überhaupt hebt geprobeerd te gaan rijden met dit weerquote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, uurtje gewacht en alsnog mijn OV jaarkaart opgehaald...![]()
Ik kan anders de GS net zo goed meteen op de grond laten flikkeren, wel eens geprobeerd een motor aan te rennen op een plein met 5cm sneeuw?Nou na die 5 meter hield ik het voor gezien hoor
Het was niet de beste dag om te gaan rijden iddquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat je überhaupt hebt geprobeerd te gaan rijden met dit weer
True.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Roderick2085 het volgende:
De zx12r wel, de tlr nog niet geloof ik
Bestaan er ineens geen uitzonderingen meer.quote:Je mist wat hoor, als je weg bentWB z'n voornemen om maar 1 motor te kopen dit jaar is al mislukt
Mijn motoren staan iedere dag aan de Optimate.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hm. accu leeg, plein vol sneeuw.... Kreeg de GS niet aan
ja zeer goed idee!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gratis motorbeurskaarten:
http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?ch=TER&id=69996
aan de andere kant staat er nergens vermeld dat je je rbw maximaal x periode mag bezitten en anders niet in aanmerking komt..quote:van harte gefeliciteerd met het behalen van uw motorrijbewijs.
Vul onderstaande gegevens in, en reserveer direct een gratis kaartje voor de MOTORbeurs Utrecht.
[..]
Let op: Rijbewijs controle bij toegang MOTORbeurs Utrecht.
Hier is serieus geen sneeuwvlokje te bekennenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uitzicht vanochtend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
`quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja zeer goed idee!
[..]
aan de andere kant staat er nergens vermeld dat je je rbw maximaal x periode mag bezitten en anders niet in aanmerking komt..
Oquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef bvvt het volgende:
Ben er weer.....
tering wat een verschil met zuid spanje
Ah, jij zit ook op zijn msn lijstje zie ik......quote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef ondeugend het volgende:
halloooooo
hejquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef bvvt het volgende:
Ben er weer.....
tering wat een verschil met zuid spanje
Was heerlijk daaro.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hejwelcome back
lekker weertje daro
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef ikookhier het volgende:
Roderick2085![]()
Bvvt![]()
Stinkie![]()
Koffiekoekje![]()
IOH
Valt dan zeker flink tegen hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was heerlijk daaro.
tussen de 15 en 20 boven nul
in de zon tot 25
6 dagen zon gehad van de 14
Was inderdaad ff schrikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag ja![]()
[..]
Valt dan zeker flink tegen hier
Ik was er toch ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de opkomst vandaag ja![]()
[..]
Valt dan zeker flink tegen hier
En je was niet met de motor omdat..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was inderdaad ff schrikken
Maar, ik kon wel met enige regelmaat genieten van voorbij scheurende motoren (met of zonder open uitlaat ala RB)
Vanaf de plek waar ik zat liep de weg - een berg omhoog.
Schitterend om eens stevig omhoog te knallen OPM/Cageon style.
wel gevaarlijk voor degenen die zichzelf overschatten en de rest van het verkeer onderschatten gezien een ongeval in een van die schitterende bochten.........
[ link | afbeelding ]
Die plek is "bovenop" de berg. Vanaf die plek heb je ook overzicht op deze bochten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de andere kant heb je deze liggen bochies en meer.
[ link | afbeelding ]
quote:
Er in een straal van 150 KM geen motor verhuur mogelijk bleek.......quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je was niet met de motor omdat..![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was inderdaad ff schrikken
Maar, ik kon wel met enige regelmaat genieten van voorbij scheurende motoren (met of zonder open uitlaat ala RB)
Vanaf de plek waar ik zat liep de weg - een berg omhoog.
Schitterend om eens stevig omhoog te knallen OPM/Cageon style.
wel gevaarlijk voor degenen die zichzelf overschatten en de rest van het verkeer onderschatten gezien een ongeval in een van die schitterende bochten.........
[ link | afbeelding ]
Die plek is "bovenop" de berg. Vanaf die plek heb je ook overzicht op deze bochten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de andere kant heb je deze liggen bochies en meer.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al had ze helemaal geen slecht thuis. Volledige onderhoudshisterie.![]()
Hij voelt trouwens erg strak aan qua voor en achtervering, beter dan vroeger.![]()
En drie jaar geleden zijn de uitlaten en het contactslot vernieuwd, staat van nieuw.![]()
Heb er nog niet gestart, ze staat nu aan de Optimate.
Niet dat de accu leeg is, maar zuinig op het materiaal enzo.![]()
Credits voor de rode lampjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij voelt trouwens erg strak aan qua voor en achtervering, beter dan vroeger.![]()
En drie jaar geleden zijn de uitlaten en het contactslot vernieuwd, staat van nieuw.![]()
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmm, WB weer op zijn oude liefde zie ik.........quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
TLR has come home.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem niet eens meer aan krijgquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik rij voorlopig niet. baggerweer
Hoe krijg je het zadel omhoog van de divquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet eens meer aan krijg
dan zadel semi hard swaffelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:44 schreef rib-1 het volgende:
Hola
[..]
Hoe krijg je het zadel omhoog van de div
Sleutel in het gat steken, draaien en dan...
Beetje te hard geswaffeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dan zadel semi hard swaffelen
't was nou niet bepaald de bedoeling dat je er al swaffelend een scooter van boetseertquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Beetje te hard geswaffeld![]()
[ afbeelding ]
Dan leek mijn swaffelgereedschap groterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't was nou niet bepaald de bedoeling dat je er al swaffelend een scooter van boetseert
En een ZX-12R.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef bvvt het volgende:
Hmmmm, WB weer op zijn oude liefde zie ik.........
quote:
What heppentquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een ZX-12R.![]()
Optimate vind de accu ok, es siet koet aus.![]()
Computer niet, kan alleen nog maar in VGA modus opstarten.![]()
Net de laatste Nvidia drivers gedownload, maar dat helpt ook niet.
Als Windows normaal opstart komt er een zwart scherm, resolution out of range.
Een niet helemaalquote:
Ohhhhhhhhhhh....quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een niet helemaallegale MotoGP08 begon het mee een maand terug.
Bij het starten van dit spel was het ineens zoals het nu tijdens het opstarten is.
Nu steeds vaker zwart scherm@boot of tijdens gebruik ineens uitvallen.
Maar vanavond spant wel de kroon, vijfentwintig keer opstarten, nul keer werken.![]()
De monitor geeft dan tijdens het zwarte scherm aan: frequency out of range, use 60 HZ 1280x1024.
Meestal kan ik de compie wel softwarematig uitzetten met wat gepiel.
Maar het kan zomaar ineens weer normaal gaan.
Morgen misschien. Zoals het eerder ook ging met een dagje overslaan.![]()
jaja,,,,,...........quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh....
>Here's where BWT comes in<
quote:Hoi
Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: brazaushelennice@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
afzender Trevor Henley rvee@greatrankings.com
Ah, dus jij had deze ook mogen ontvangen.quote:
Veilig modus start ook niet op. Register terugzetten helpt ook nie. Shitding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
jaja,,,,,...........
windows in veilige modus opstarten - drivers de-installeren
opnieuw opstarten in normale modus en nog eeen keer opnieuw opstarten
eventueel daarna drivers opnieuw installeren
zo iets??????
Kwam gisteren ook op de zaak binnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef bvvt het volgende:
Ah, dus jij had deze ook mogen ontvangen.
Ze is wel heel erg desperate
Zover je dagelijkse bezig hedenquote:
De MotoGP is overquote:
Optimate er aan hangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Geerd het volgende:
Waar ik al bang voor was, motor is hartstikke dood![]()
Met de auto maar is proberen te starten en dan morgen/vanmiddag maar is even naar de dealer brengen.
Met bijna iedere nacht -10, denk dat zelfs een goeie accu er snel mee ophoud hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef Geerd het volgende:
1,5 week terug nog gebruikt de motor, moet een goeie accu toch wel kunnen 2weken staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |