Alleen na 23:30 uurquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet het soms ook een kick naar sex hebben
En ik danquote:Op zondag 4 januari 2009 15:00 schreef Oksel het volgende:
Oh, en ik ga ook in dat lijstje komen..Het OP lijstje dus..
Ik kan niets met onvoorwaardelijke complimenten, heb je geen kritiek ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb het vorige topic helemaal nagelezen en jullie zijn allemaal tof
Als strijken er ook tussen had gestaan had ik me op m'n knieën gestort en me bekeerdquote:Op zondag 4 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat is dat voor iets belachelijks dat ik op zondag ineens wil:
- stofzuigen
- opruimen
- administratie doen
- vaatwasser leeghalen
- vloer dweilen
Ik wil het helemaal niet, maar ik word gedwongen door een of ander irritant kutstemmetje
/klaagzang
Komtie: je onderschrift is STOM want ik heb geen idee wat er staatquote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Adelante het volgende:
Ik kan niets met onvoorwaardelijke complimenten, heb je geen kritiek ofzo
Kritiek: je kan niet goed met complimenten omgaanquote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan niets met onvoorwaardelijke complimenten, heb je geen kritiek ofzo
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komtie: je onderschrift is STOM want ik heb geen idee wat er staat
I haz an applequote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kritiek: je kan niet goed met complimenten omgaan![]()
I has a tea!
Hihi ik ook!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als strijken er ook tussen had gestaan had ik me op m'n knieën gestort en me bekeerd![]()
.
klopt, complimenten kan ik niks mee en derhalve maak ik ze ook te weinigquote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kritiek: je kan niet goed met complimenten omgaan![]()
I has a tea!
Oh, dat maakt het al minder stom danquote:
Dus daar is ze gebleven! Kan je zorgen dat ze ook weer eens online komt?quote:
Ik vind het leuk omdat het Latijn isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben aan het lezen over de medulla spinalis, truncus cerebri, cerebellum, diencephalon en het cerebrum
*steekt zwahiel aan met studiemotivatie*
Ik heb haar opgesloten in m'n keuken om allemaal lekkere tapa's voor mij te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dus daar is ze gebleven! Kan je zorgen dat ze ook weer eens online komt?![]()
</flauw>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |