Dat je zo berekenend doet om een simpel gesprekquote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel. Ze zullen Sophie niet afvallen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zelf wel tevreden zijn over hoe ze dit programma doet. Ik ben daarom benieuwd naar of ik een reactie krijg, en zo ja, hoe er in die reactie geformuleerd wordt. Ik verwacht eigenlijk helemaal geen antwoord, en alles wat ik wel terugkrijg is meegenomen
Niet goed, maar ik geloof er niets van dat die mannen onder andere omstandigheden wel in staat zijn tot een doodnormaal interview met interessante perspectieven. Sophie mocht dan suggestief bezig zijn, die man schoot tenenkrommend vaak in de verdediging. Als hij zijn kalmte had bewaard had het er al een stuk beter voor hem uitgezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat maakt Sophie een goede interviewster?
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet goed, maar ik geloof er niets van dat die mannen onder andere omstandigheden wel in staat zijn tot een doodnormaal interview met interessante perspectieven. Sophie mocht dan suggestief bezig zijn, die man schoot tenenkrommend vaak in de verdediging. Als hij zijn kalmte had bewaard had het er al een stuk beter voor hem uitgezien.
dit waren toch geen aanvallen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Misan het volgende:
[..]
vrij normaal toch als je aangevallen wordt?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Longmen het volgende:
Sophie is verre van een goede interviewster maar laten we nu aub niet een lutser als Custers de "grote winnaar" noemen.
Precies, hier ben ik het ook geheel mee eens. Vond echt dat die Custers laag begaafd reageerde op alle vragen, je hoort als voordrager van een partij professioneel en rustig te reageren, en niet iedere keer voor je beurt te praten. Het is gewoon een zeer onaangename man die zijn mening wil opdringen, tuurlijk waren niet alle vragen van Sophie terecht maar heel veel vragen had hij ook rustig op kunnen reageren wat hij niet deed. Dat toont een gebrek aan communicatie vaardigheden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
dit waren toch geen aanvallen?Die Custers speelde een slachtoffer rol (doorzichtig dat wel) en wilde vooral laten zien wat voor leed hem toch steeds weer wordt aangedaan. Sophie is verre van een goede interviewster maar laten we nu aub niet een lutser als Custers de "grote winnaar" noemen.
Het is een bekend truukje van lieden met een extreem gedachtengoed: verontwaardigd doen, dan lijkt het alsof je nog een boodschap hebt en hoef je voroal niet inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies, hier ben ik het ook geheel mee eens. Vond echt dat die Custers laag begaafd reageerde op alle vragen, je hoort als voordrager van een partij professioneel en rustig te reageren, en niet iedere keer voor je beurt te praten. Het is gewoon een zeer onaangename man die zijn mening wil opdringen, tuurlijk waren niet alle vragen van Sophie terecht maar heel veel vragen had hij ook rustig op kunnen reageren wat hij niet deed. Dat toont een gebrek aan communicatie vaardigheden.
Verder termen als (tijdens de vraag of de kinderen met een Surinamer thuis zouden mogen komen) "dan zouden alle Surinamers al het land uit kunnen zijn" met een glimlach zeggen, en daarna hypocriet zeggen dat je je daar niet mee bezig houd vind ik ook rond uit zwak, nee zoiets is tekenend. En tevens ook als een kind reageren toen Sophie een foto liet zien met Clusters als een smakeloze na maak Hitler en zijn snorretje. En dan zeggen dat "iedereen een snor mag hebben" vind ik ook rond uit makkelijk, hij had net zo goed to the point kunnen komen en kunnen uitleggen dat het niet heel moralistisch was maar dat hij nu gegroeid is in de jaren, meer zoiets van shithappens. Maar nee ook daar reageert hij net als op vele andere onderwerpen echt als een kleuter op.
Het waren geen aanvallen, ze oordeelde niet eens. Ze vroeg simpelweg of hij Mein Kampf in huis had, wat er mis was met een multiculturele samenleving (dat vond ik nog het mooiste, boerenkool versus bamiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Misan het volgende:
[..]
vrij normaal toch als je aangevallen wordt?
Lees onze comments boven jou post eens, dat heeft totaal niets te maken met gepowned worden, het was gewoon gebrek aan vaardigheden van Constant, en zeker heel onprofessioneel gedrag hebben we van hem gezien. Als een partij leider hoor je niet als een kleuter te reageren op diverse zaken, en dat is precies wat hij deed in de vorm van kinderlijke uitspraken zoals wij dat vroeger deden. Dit staat even los van Sophies optreden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef alexis_ het volgende:
Sophie werd op vrijwel alle onderwerpen gepowned. Haar enige duidelijke overwinning was die van Adam en Eva.
Verder was het erg rommelig. Die derde gast werd vakkundig door de andere twee uit het gesprek gehouden toen hij niet wat simpele voorbeelden kon opnoemen.
'gepowned' ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef alexis_ het volgende:
Sophie werd op vrijwel alle onderwerpen gepowned.
^ Dit vind ik dus ook. Ik vond het net een dwarse puber.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Apekoek het volgende:
Precies, hier ben ik het ook geheel mee eens. Vond echt dat die Custers laag begaafd reageerde op alle vragen, je hoort als voordrager van een partij professioneel en rustig te reageren, en niet iedere keer voor je beurt te praten. Het is gewoon een zeer onaangename man die zijn mening wil opdringen, tuurlijk waren niet alle vragen van Sophie terecht maar heel veel vragen had hij ook rustig op kunnen reageren wat hij niet deed. Dat toont een gebrek aan communicatie vaardigheden.
Verder termen als (tijdens de vraag of de kinderen met een Surinamer thuis zouden mogen komen) "dan zouden alle Surinamers al het land uit kunnen zijn" met een glimlach zeggen, en daarna hypocriet zeggen dat je je daar niet mee bezig houd vind ik ook rond uit zwak, nee zoiets is tekenend. En tevens ook als een kind reageren toen Sophie een foto liet zien met Clusters als een smakeloze na maak Hitler en zijn snorretje. En dan zeggen dat "iedereen een snor mag hebben" vind ik ook rond uit makkelijk, hij had net zo goed to the point kunnen komen en kunnen uitleggen dat het niet heel moralistisch was maar dat hij nu gegroeid is in de jaren, meer zoiets van shithappens. Maar nee ook daar reageert hij net als op vele andere onderwerpen echt als een kleuter op.
quote:everyoneweb.com/WijNederland/
Wie wordt er binnen de extreem-rechtse kringen niet belachelijk gemaakt? Iedereen ligt in die wereld bijna met elkaar in de clinch. Niet voor niets dat er allerlei extreem-rechtse splintergroepen zijn. Ze kunnen nauwelijks één front vormen. Wat vooral te wijten is aan slechte samenwerking en persoonlijke vetes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Twerk het volgende:
Misschien goed om te weten dat die Custers binnen extreem-rechts totaal niet serieus wordt genomen en zelfs belachelijk gemaakt.. Vanwaar denk je anders ook dat ze alleen een schele jostie uit Limburg konden optrommelen om als ja-knikker van hem te fungeren..
Zie ook de artikelen die ik al eerder postte:
[..]
en als je van elke rechts links maakt klopt het ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie wordt er binnen de extreem-rechtse kringen niet belachelijk gemaakt? Iedereen ligt in die wereld bijna met elkaar in de clinch. Niet voor niets dat er allerlei extreem-rechtse splintergroepen zijn. Ze kunnen nauwelijks één front vormen. Wat vooral te wijten is aan slechte samenwerking en persoonlijke vetes.
Door haar suggestieve vraagstelling en hopeloos naieve tussen-analyses geven mensen zich juist niet echt bloot.. Als je andere interviewers (al zou het maar Pauw & Wittenman zijn) het zou laten doen kom je veel meer te weten, omdat mensen dan in ieder geval nog een beetje het gevoel hebben serieus genomen te worden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als de gasten zich maar blootgeven. Daar draait het toch om? Sophie heeft echt zo'n pedagogie uiterlijk/persoon. Die komen met meer weg dan anderen. vind ik.
Ja lekker makkelijk zeg, op iedereen zeiken cq grote bek hebben en dan zelf wel lekker vangen van de staat. Nee ik heb die kerel niet hoog in het vaandel staan, wat een aanfluiting zeg. Opdringende akelige kerelquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Omnifacer het volgende:
Komt doordat hij nergens aangenomen wordt op initiatief van de overheid geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |