Door haar suggestieve vraagstelling en hopeloos naieve tussen-analyses geven mensen zich juist niet echt bloot.. Als je andere interviewers (al zou het maar Pauw & Wittenman zijn) het zou laten doen kom je veel meer te weten, omdat mensen dan in ieder geval nog een beetje het gevoel hebben serieus genomen te worden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als de gasten zich maar blootgeven. Daar draait het toch om? Sophie heeft echt zo'n pedagogie uiterlijk/persoon. Die komen met meer weg dan anderen. vind ik.
Ja lekker makkelijk zeg, op iedereen zeiken cq grote bek hebben en dan zelf wel lekker vangen van de staat. Nee ik heb die kerel niet hoog in het vaandel staan, wat een aanfluiting zeg. Opdringende akelige kerelquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Omnifacer het volgende:
Komt doordat hij nergens aangenomen wordt op initiatief van de overheid geloof ik
Dat heeft ze expres bewaard voor het einde, de rest ging toch vooral over relaties en thuissituatie.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef Jodocus het volgende:
Ja! Ik heb het laatste stukje gezien....
Was weer erg voorspelbaar: hoe het nu toch ging met de sex op zo'n schip als je zo lang van huis was.![]()
't Kwam natuurlijk uiteindelijk weer op masturberen terecht: een genante vertoning!![]()
Werken bij de Marine, dus tijden op zee zijn weg van huis.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef Anneloortje het volgende:
Ow, wat was t onderwerp deze week???
quote:Sophie is deze week te gast in Accare, een anorexiakliniek in Smilde. Stel dat eten je grootste vijand is? Dat je bij alles wat je eet denkt aan het aantal calorieën dat erin zit?
Aan tafel zitten twee meiden en een jongen die op dit moment in de kliniek zitten. Eén van de meisjes heeft een zusje die er ook gewoond heeft, zij is ook aanwezig, samen met haar ouders. Ook kijkt Sophie samen met twee meiden terug op de tijd dat ze net uit de kliniek kwamen. Hoe gaat het nu met hen?
Maandag 9 februari om 19.00 uur kun je chatten met hulpverleners en de meiden die aan tafel zitten. Eerst even registreren. En dan kun je hier chatten.
johquote:
het is sophie hequote:
18quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe oud is die ene met die dikke kop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |