Preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ohh ja, die
"It's from Switzerland, it's like TNT!"![]()
Die zal zich wel gepasseerd voelen.quote:
Feyenoord heeft dan ook een propah firm!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
bij discov zeiden ze d8 ik dat fr met die zooi gooide, staat ook op joetoep.
Is al tijdje geleden dat dat op tv was
ja datquote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ohh ja, die
"It's from Switzerland, it's like TNT!"![]()
Alleen de meeste geilen niet op publiciteit zoals deze.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef Houniet het volgende:
Elke club heeft van zulke apen.
Religie veroorzaakt meer leed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hooliganism....
Is gewoon gebombardeerd tot religie.²
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.quote:
Ik luister graag naar die man.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
Nederland 2, met Mario Been nu.
matigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Fides het volgende:
Bhaha als je je auto in Amsterdam heb gekocht is hij niet veilig op Zuid..
dan hadden ze toch maskers op?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten die serie van Bas van Hout eens herhalen
99% op Fok! dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort mongolen moeten ze gewoon ophangen.
quote:
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stadquote:
Hij heeft in rechtzaken altijd gezegd dat hij picorni niet had geslagen, hij gaf toe Fred geslagen te hebben maar werd daarvoor vrijgesproken....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Prik0 het volgende:
Die moordenaar van Picornie is nog de normaalste.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stad
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ja als je dan op je werk zit, en je vrienden op Fok! hebben je nodig dan doe je maar alsof je werkt en ga je intussen op Fok!
Snap het ook niet. Eerst dat boek en nu dit. Ze zullen er een reden voor hebben, ik weet het niet...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef Bananenman het volgende:
Beetje raar dat ze tegenwoordig zo graag in de spotlight willen staan.
Jij hebt sowieso niets te vrezen. Opaatjes laten ze met rust.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.
je hoeft niet te kijken hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Bestaan kooigevechten nog?
Zo ja, zet ze allemaal in Diergaarde Blijdorp vast en laat ze daar in hun kooi lekker knokken.
Haalt wel het gemiddelde IQ van de populatie van Diergaarde Blijdorp omlaag, maar ja...
"Voor Den Bosch en de joden"quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stad
Gewoon echt triest dat die lafbekken maar 4 jaar vast hebben gezeten, echt..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
Dat die moordenaars zelf maar snel onder een trein komen! Die andere jongens zijn ook niet alles natuurlijk maar die zijn hooligan, geen moordenaar
Die ouwe gast wel, maar ik denk serieus wel dat er een kern van waarheid in dat verhaal zat over Picornie. Hij is gewoon zo vaak geslagen, maar er kan niet worden gesproken van 1 iemand die de genadeklap gaf.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
Dat die moordenaars zelf maar snel onder een trein komen! Die andere jongens zijn ook niet alles natuurlijk maar die zijn hooligan, geen moordenaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Zulke figuren heb je bij elke club. Al zou het percentage bij Feyenoord wel iets hoger liggen. Zal ook wel door het IQ-gemiddelde van de stad komen.
stoere jongenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het wel een intrigerend wereldje. Ik heb ook een aantal keren tussen de rellen gestaan en ken ook een flink aantal hooligans. Ik zou m'n moeder alleen niet onder ogen kunnen komen en dat is het me niet waard.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets te vrezen. Opaatjes laten ze met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |