quote:Op zondag 4 januari 2009 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Best kans op, ja. Ga eens langs een rechtswinkel of bel je rechtsbijstand.
Dan zou je theoretisch gezien ook de regels kunnen wijzigen en je handtekening toevoegen. Beide contracten moeten uiteraard wel hetzelfde zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:06 schreef Seneca het volgende:
Ik neem aan dat de verkoper zelf ook een kopie heeft van het contract? Anders heeft dat bedrijf al helemaal geen poot om op te staan. Maar dan kan zo'n verkoper natuurlijk makkelijk op een later tijdstip nog zijn eigen handtekening toevoegen. Dat deze dan niet op het contract staat dat je vriendin heeft lijkt me dan niet meer relevant?
Dat is dus ook mijn vraag.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:21 schreef karr-1 het volgende:
Geld het nummer niet als een soort ondertekening? Of moet er echt een handtekening onderstaan?
Uiteraard, maar dat lijkt me in deze dus ook het geval. Alleen heeft het exemplaar van je vriendin een handtekening, en die van de verkoper twee. Gaat het met arbeidsovereenkomsten ook niet altijd zo?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef Icefire het volgende:
[..]
Dan zou je theoretisch gezien ook de regels kunnen wijzigen en je handtekening toevoegen. Beide contracten moeten uiteraard wel hetzelfde zijn.
[..]
Die eerste zin snap ik niet. Als ik er dus niet zelf om vraag, maar een aanbod wel accepteer dan ben ik er niet aan gebonden?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:25 schreef thompson84 het volgende:
ze is niet gebonden aan de 'overeenkomst', omdat zij werd benaderd door de verkoper en niet andersom.
iig, je kan ook bellen naar consuwijzer.
Says who?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Icefire het volgende:
Update, we zitten er gewoon aan vast. Tenzij het bedrijf haar diensten niet nakomt.
mwah, dat hoeft niet perse.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Icefire het volgende:
Update, we zitten er gewoon aan vast. Tenzij het bedrijf haar diensten niet nakomt.
Says mijn rechtsbijstand.quote:
Zit wel wat in, hoe kan ik dit bij de kvk aanvragen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mwah, dat hoeft niet perse.
Een van de dingen die vaak nagelaten wordt bij dit soort overeenkomsten is het aanmelden bij de Kvk, dit omdat het extra geld kost.
Hiervoor kan je informatie opvragen bij de KvK, en vragen of de overeenkomst inderdaad wel of niet is aangemeld. Zo niet, dan is de overeenkomst niet geldig.
Denk er wel aan dat je niet zomaar moet betalen en als je dat doet, geef dan aan dat daar geen rechten aan ontleend mogen worden totdat je duidelijkheid hebt over het hoe en wat betreffende de overeenkomst.
Zal ik doen, zodra ik weet hoe ik het bij de KVK moet aanvragen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:45 schreef r_one het volgende:
Dirkh![]()
En in aanvulling hierop: de afkoelingstermijn van 8 dagen, zoals in de OP genoemd, gaat pas lopen vanaf het moment dat het contract bij de KVK is ingeschreven. Vraag dus ook meteen door wanneer het is ingeschreven.
Door de KvK te bellen, gewoon een in jouw omgeving. Vragen of de overeenkomst gewaarmerkt is, zo niet, dan kan je een briefje schrijven naar de verkopende partij en geef je aan dat je de overeenkomst per direct ontbindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Icefire het volgende:
Zit wel wat in, hoe kan ik dit bij de kvk aanvragen?
[..]
Zal ik doen, zodra ik weet hoe ik het bij de KVK moet aanvragen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die eerste zin snap ik niet. Als ik er dus niet zelf om vraag, maar een aanbod wel accepteer dan ben ik er niet aan gebonden?
Ja, 'colportage' heet dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef thompson84 het volgende:
ik heb dit tijdens een hoorcollege privaatrecht gehad. als je wordt benaderd, dan komt de initiatief dus niet van jou kant, jij krijgt opeens iets aangeboden.
Ja, binnen 8 dagen. Niet onbeperkt.quote:om niet te diep in te gaan in het rechtsfilosofie, komt het dus op neer dat jij het gewoon op kan zeggen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, 'colportage' heet dat dus
[..]
Ja, binnen 8 dagen. Niet onbeperkt.
So, what's new
Karr-1 is niet de TS.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef thompson84 het volgende:
tja, TS weet het blijkbaar niet bijdehandje![]()
Quootje voor het nageslachtquote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
blis oplichters nep fraude duur
Zo lekker voor de google spammer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |