Probleem is dat hij halfvol zit en dus niet op zijn kop gezet kan worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef Dleg het volgende:
kliko op z'n kop zetten
Maar komen de vliegen er dan niet extra snel in ???quote:Op maandag 18 juli 2005 20:41 schreef Jorikjet het volgende:
zet hem dan iets open, dan kan het niet zo broeien in dat ding. en bleek mag idd niet in de groene kliko!
Wat een flauwekul, d'r zit toch ook genoeg keukenzout in (de groente)quote:Op maandag 18 juli 2005 20:41 schreef Jorikjet het volgende:
en bleek mag idd niet in de groene kliko!
Bleek lijkt ne wat anders dan zout, een hap zout is niet zo erg, een slok bleek lijkt me niet echt gezond.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef charon het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, d'r zit toch ook genoeg keukenzout in (de groente)
Dat hangt alleen van de dosering af...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef boomsma het volgende:
[..]
Bleek lijkt ne wat anders dan zout, een hap zout is niet zo erg, een slok bleek lijkt me niet echt gezond.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
kliko?
Kennen wij niet.
Eufemisme voor onze compostbak?![]()
kan je der geen niks overleggen op de momenten dat je 'm niet gebruikt, zodat er geen vliegen inkunnen?
Hier worden de bakken anders niet aangeraakt...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:41 schreef Dezz het volgende:
Daar heb ik dus echt een schurfthekel aan! Ik ben nu tijdelijk vuilnisman, (alleen voor in de vakantie, daarna weer verder studeren), en het is echt goor om al die maden in de bak te zien als je die moet legen
![]()
Die kunnen niet overal komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hier worden de bakken anders niet aangeraakt...
Vrachtwagens beschikken gewoon over grijpers aan de zijkantWel zo handig
Quootje voor het nageslachtquote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
blis oplichters nep fraude duur
Zo lekker voor de google spammer!
hoppaquote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Godtje het volgende:
blis oplichters nep fraude duur
Zo lekker voor de google spammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |