abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64644848
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Gewoon op m'n telefoon hoor Maar het werkt nog niet super..
ik had 'm ook op mn telefoon
Ja doei.
pi_64644863
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Isabeau het volgende:
DizzyMissLizzy, kerstboomkipstukjes? Zo, dat klinkt heel erg fabriekerig. En waar haal je al die grappige plaatjes vandaan?
Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestopt
Het zijn gewoon kipnuggets in de vorm van kerstbomen.

www.icanhascheezburger.com
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64644879
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Hey conleche, is dat aangelopen poesje nog daar of heb je die al buiten gezet?
Die had ze weer buiten gezet dacht ik.
The way you rock'n'roll
pi_64644883
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Uit de kerstuitverkoop van de AH en in de vriezer gestopt
Het zijn gewoon kipnuggets in de vorm van kerstbomen.

www.icanhascheezburger.com
*klik*!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64644920
Fijn dat het met je hondje beter gaat, Greys!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64644931
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:23:33 #257
163650 Greys
pi_64644933
Ben benieuwd hoe het met Kim en het stoppen met roken gaat!
Ik moet van mezelf ook stoppen met roken, maar ik zie er zo tegenop
Denk dat ik deze twee pakjes nog op maak
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:06 #258
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64644949
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die had ze weer buiten gezet dacht ik.
Klopt
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:08 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64644951
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:16 schreef neen het volgende:
Met Augurk?
Boerenkool zonder augurk is geen echte boerenkool.

O fuck, volgens mij heb ik geen augurken.
Godverdomme.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:24:44 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64644975
hhhaaaahaa PF die is echt mooooooi

en blij voor blije Binkie

en ik heb mijn studiemap dr maar eens ff bijgepakt

trots op mezelf...
*nu nog beginnen haha*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64644977
mag ik een linkje of een samenvatting over Bink? ik heb 't gemist
Ja doei.
pi_64644991
pi_64644995
Ik ben gestopt met roken per 1 januari.
Zelf vind ik het niet moeilijk, ik rookte toch maar 10 sigaretten per week ofzo. Vaak nog minder. Ik heb er ook alleen maar trek in als ik ergens ben waar het leuk is en er alcohol is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:26:53 #264
163650 Greys
pi_64645054
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik een linkje of een samenvatting over Bink? ik heb 't gemist
Heb het op de vorige blz getypt In het heel kort
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:27:03 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645062
quote:

MariaEtc, wat een akelige jeugd heb jij gehad, kan me voorstellen dat je daar ook zo de sporen van draagt, maar goed, ook dat vormt wie je nu bent.

Ja, soms ben ik een beetje raar dus denk dat dat grotendeels terug te leiden is (ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet goed tegen harde geluiden / geschreeuw af en toe best lastig), maar ik zie het idd ook zo! Narigheid vormt je meer dan andere dingen, vaak.
Ik had deze quote laatst al geplaatst maar vind hem in het kader van eerdere posts wel weer van toepassing en ik vind hem mooi : "The soul can have no rainbow if the eyes had no tears". Bada-boom-pish!

En Isa, ik begrijp dat je je af en toe kut voelt, maar volgens mij ben je iig een tof persoon en ik ben niet de enige die dat vind! (Geen loze vleierij, is da truth ) Je bent sterk genoeg om je leven te 'shapen' naar hoe jij hem wilt hebben, I'm sure!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64645091
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was een paar dagen geleden meer dood dan levend
's Nachts er bijna tussenuit gepiept, reageerde nergens meer op.
DA heeft foto's gemaakt en vond hart en lever vergroot, voor nu pijnstillers en antibiotica en woensdag een echo van het hartje en de lever
fijn dat 't nu weer wat beter gaat
Ja doei.
pi_64645106
Kijk elke morgen een pagina op icanhascheezburger.com en je begint de dag met een lach
The way you rock'n'roll
  zondag 4 januari 2009 @ 14:28:25 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64645121
quote:

Mijn lijstje van vandaag:

O: glas vers bosbessensap
O2: kaaspannenkoek
T: -
L: -
T: -
D: 4-schaft (aardappel, appel, wortel, bruine bonen en spek)
Ehm...tja...nou...dus..........
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:28:32 #269
163650 Greys
pi_64645129
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben gestopt met roken per 1 januari.
Zelf vind ik het niet moeilijk, ik rookte toch maar 10 sigaretten per week ofzo. Vaak nog minder. Ik heb er ook alleen maar trek in als ik ergens ben waar het leuk is en er alcohol is.
Ik rook wel ietsje meer, menthol en gewone door elkaar
Drinken doe ik dan weer zo goed als niet, dus die alcoholtrigger zal ik niet hebben.
Heel knap van je dat je gestopt bent! Ik had ook 1 januari gewoon aan moeten houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64645180
Het eerste wat ik deed 1 januari 0:00 was een sigaret opsteken en nog een en nog een en nog een. En ik rook niet!

quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Ehm...tja...nou...dus..........
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 14:30:34 #271
163650 Greys
pi_64645208
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

fijn dat 't nu weer wat beter gaat
Ja! Ik moet er rekening mee houden dat het natuurlijk niet een piepjong hondje meer is (12,5 jaar) maar zo'n kruising kleintje kan meestal best nog wel een paar jaar ouder worden en ik kan Bink helemaal niet missen
Duimen dus dat er woensdag uit de echo komt dat het allemaal te behandelen is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 14:31:29 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64645238
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk elke morgen een pagina op icanhascheezburger.com en je begint de dag met een lach
Works like a charm!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 4 januari 2009 @ 14:31:57 #273
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64645266
Ik ben de afgelopen maanden zeker 5kg aangekomen. Afstuderen, hoop veranderingen in mijn leven, feestdagen, drank, eten, tijdgebrek..

Anyway; ik ben gestopt met drinken (dronk gemiddeld > 3-5 glazen drank per dagen), op een enkel glas rode wijn na, sowieso geen bier meer.. en hardloop 4/5 keer per week. Als het racefietsseizoen weer begint ga ik weer op de fiets. Verder geen franse kaas meer, geen tussendoortjes op fruit na. Qua eten verander ik niets; kook altijd redelijk gezond.. ik probeer alleen de porties normaal te houden, dus niet een 2e keer opscheppen.

Ik heb geen zin in speciale dieeten, nootjes, frutseltjes, repen, drankjes, etc. etc. Ik denk (hoop) dat niet nodig te hebben.

Anyway, heb dit schema gemaakt:

Begin gewicht 90,7kg (bij 1m82), ik wil naar 84 toe in 5 maanden.

Mijn vriendin, die hetzelfde leefpatroon heeft gevolgd is trouwens geen gram aangekomen, en heeft zonder veel training nog steeds een prachtige strakke, platte, gespierde buik..
  zondag 4 januari 2009 @ 14:32:02 #274
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64645271
Ik vind rokende vrouwen zo godsgruwelijk.. lelijk . Echt een ontzettende afknapper, en ik val niet eens op vrouwen .
pi_64645286
Jeetje, veel van jullie hebben het niet makkelijk gehad (of nog steeds niet)... Het is wat veel om overal op in te gaan, maar hulde voor iedereen die er uit gekomen is! En ook al zit je nog niet goed in je vel, ik vind dat iedereen goed bezig is. Jullie kunnen iig goed omschrijven wat er mist of wat er dwarszit. Dat is volgens mij de belangrijkste stap voor verandering! Go girls / boys!!

Hier ook wel het nodige meegemaakt. Nergens echt bijhoren op de middelbare school vond ik niet leuk. Echt gepest werd ik niet, maar ik had wel altijd het idee dat er over me geroddeld werd zodra ik klasgenoten zag fluisteren en lachen ofzo... Zal wel meegevallen zijn, maar toch. De laatste 2 jaar voelde ik me beter op mijn plek en had ik meer vrienden. Iedereen wilde opeens wél naast me zitten als er een repetitie gemaakt moest worden, daar was ik wel goed voor... Ik was waarschijnlijk ook gewoon te braaf. Ik word ook té graag aardig gevonden, iets dat ik wel probeer te veranderen. Het is gewoon niet realistisch. Toen ik naar de uni ging, paste ik opeens wel in de groep. Wat een fijne ervaring was dat, zeg! Wat dezelfde interesses al niet met een groep kunnen doen!

En op mijn 16e overleed mijn vader, na zeker een jaar in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij had een zeldzame ziekte, komt 1 op de miljoen keer voor. Als het eerder was ontdekt, had hij nog kunnen leven. Dat is iets waar ik wel een tijdje mee heb geworsteld, maar nu heb ik er meer vrede mee. Dokters zijn ook maar mensen. Wat ik nog wel steeds moeilijk vind, is de manier waarop hij gestorven is. Op het laatst was hij al eigenlijk geen mens meer. Alleen nog maar machines, zelfs een speciaal bed omdat hij enorme doorligwonden had. Beademing, allerlei infusen, enz. Bah. En je hield toch hoop, tegen beter weten in, en de klap was echt hard toen hij toch overleed. Maar ik ben zo trots op hem, hoe hij tot het laatst heeft gevochten, het was duidelijk dat hij nog niet wilde sterven.

Maar goed, het is nu ruim 8 jaar later, en het blijft natuurlijk verdrietig, maar het heeft mij, mijn moeder en zussen wel dichter bij elkaar gebracht. Ik heb geleerd wat wilskracht is en dat het leven waardevol is. En er blijven natuurlijk mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')