Aanvaard wmb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:03 schreef Belana het volgende:
dames, mijn excuses als mijn opmerking zo blund over is gekomen, zo was is ie niet bedoeld. ik vind het een prachtig topic, en dat hou ik graag zo, dus serieus, mijn excuses.
gekke meid die PM was toch heul nie nodig niequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:03 schreef Belana het volgende:
dames, mijn excuses als mijn opmerking zo blund over is gekomen, zo was is ie niet bedoeld. ik vind het een prachtig topic, en dat hou ik graag zo, dus serieus, mijn excuses.
Ik heb de echte spamposten even verwijderd en de rest kan wmb blijven staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:32 schreef Grijs het volgende:
Moet er wat aan deze spammert gedaan worden?
Er is er nu weer eentje bijgekomen en waar ze eerst een kersverse moeder is, verandert ze nu voor de spam net zo makkelijk in een kersverse vader. Het begint een beetje irritant te worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb de echte spamposten even verwijderd en de rest kan wmb blijven staan.
als dat al een spammerd zou zijn (d'r andere post heeft geen link naar wat voor webshop oid dan ook) dan is het wel een hele ontopic spam en netjes, goed en ontopic aangekleed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |