Hahaha, je laat hem wel staan hequote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
gvd ik kijk steeds van wtf waar zijn mijn posts_!
zie ik mijn post heb ik van wtf die UI_!_!_!_!
[ afbeelding ]
?
[inkoppertje]quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er echt mensen die een handdoekje bij hun bed hebben om vol te spoiten? Mr crunchy?![]()
Ik fiets niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe. Ik doe m'n haar achter m'n oren en een muts op als ik moet fietsen.
Vanaf maart niet meer. Met de auto.
wtf?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er echt mensen die een handdoekje bij hun bed hebben om vol te spoiten? Mr crunchy?![]()
nee, fapemmertje FTWquote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
En dan trots met zijn 13 jarige hormoonpikkiepiepstemmetje: Vinden de chickies geilquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
En dan lekker klonteren en dat valt het als een regen van groen gestold slijm uit je haar.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Zotheid het volgende:
In the heat of summer sunshine
I miss you like nobody else
In the heat of summer sunshine
I kiss you, and nobody needs to know
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, je laat hem wel staan he [ afbeelding ]?
Tell me about it. Van dat hanghaarquote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
Een beetje wax om m'n haar wat dikker te krijgen. Dun haar is een bitch.
Chickies ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan trots met zijn 13 jarige hormoonpikkiepiepstemmetje: Vinden de chickies geil
Haarlak!!!!1111quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Marurk het volgende:
Wat ik er ook in smeer, een ritje op de fiets en het zit weer kut.![]()
![]()
Ik las het net op fok!. Dacht kanker meng, je mot wel heul vies zijn voor dat.quote:
Mijn haar is dik, ik doe er juist wax in om het wat meer bij elkaar te houden, anders lijk ik net Rob Machadoquote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
Ricko wss.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er mis met het woord chickies?quote:
Dat is nog niet het ergste, hij noemde me laatst "swa"quote:
Wat een ooievaarsnest op dat hoofdquote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn haar is dik, ik doe er juist wax in om het wat meer bij elkaar te houden, anders lijk ik net Rob Machado
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
U heeft smaakquote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef Triptamine het volgende:
Confusion in her eyes that says it all
She's lost control again,
she's lost control
Vol haar is onhandelbaar, ik kan het weten.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I know.
Mijn haar is nog redelijk. Maar meng, ik zou echt graag van dat hele volle haar willen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |