Ik zit Dakar te kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
You killed it. Of iedereen zir Sarah te kijken maar ik kan 't me niet voorstellen
.
FOK! is IBieproof.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:22 schreef LastRequest het volgende:
Je mag niet 2x zo snel achter elkaar posten
Je hebt ze verdiendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga even 2 IBies verdienen door een tietenfipo te scoren
Lama's was niet top maar solo al helemaal niet /mijnmening.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee Sara is erg gaaf, zolang ze maar niet aan improviseren doet.. à la de Lama's dus
Ik ga naar al haar solovoorstellingen, zijn erg gaaf en goed vind ik.. Welke komt op tv Piet? Ow ik zoek het zelf ook wel even op.. ik ga kijken iig!
Ik vraag me af waar 'ie ze vandaan haalt elke keerquote:
Ik denk dat ie ze gewoon uit zijn 10 TB grote pr0n collectie haaltquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar 'ie ze vandaan haalt elke keer.
Matig trouwens: ik ben klaarwakker maar moet van mezelf zo naar bed, anders ben ik morgen geen drol waard op m'n werk...
Tsja, als je irl een chick scoort heb je het natuurlijk helemaal gemaakt hier op Fokquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
CP heeft het wel gedaan in de TT"s he.
3 on a row, nu kan ie 't de eerste 50 weer schudden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
CP heeft het wel gedaan in de TT"s he.
Spreek voor jezelf, ik stond ruim bovenaan in de rankingquote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB en ik faalden net dramatisch bij UT, dus ik ga maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |