MarMar;quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef MarMar het volgende:
En dan ben je twee weken verder, heeft iedereen zijn gezicht inmiddels wel laten zien en komen de eerste "gaat het nu weer?" vragen al om de hoek...
Zo snel gaat alles alweer door en gelukkig maar aan de ene kant. Het gaat mij alleen stiekem wel een beetje te snel allemaal.
Maffemuts; goed dat je de tijd genomen hebt om even bij te tanken na zo'n zware tijd. ik hoop met je mee dat je weer beetje bij beetje de dingen op kunt pakken. Ik vind je al die tijd zo sterk klinkenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:02 schreef maffemuts het volgende:
*maffe weer n beetje bijgekomen is*
Na alle hectiek van alles wat bij de bevalling en uitvaart n beetje n plaatsje gegeven te hebben, weer n beetje bijgeslapen te hebben is maffe weer n beetje terug in de running.
Wel gelezen hier op t forum hoor, maar kon de kracht even niet opbrengen om te posten
Ik was even behoorlijk de draad kwijt, denk dat dat komt omdat je in zo'n periode meer geleefd wordt dan dat je zelf leeft en dus als ware in een roes zit. Ik hoop dat ik nu langzamerhand de dingen van alle dag weer een beetje kan oppakken en weer kan leren genieten van de kleine dingen.
Aan de andere kant, beter zo dan dat ze je behandelen alsof je lepra hebt en je links laten liggen, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef MarMar het volgende:
En dan ben je twee weken verder, heeft iedereen zijn gezicht inmiddels wel laten zien en komen de eerste "gaat het nu weer?" vragen al om de hoek...
Zo snel gaat alles alweer door en gelukkig maar aan de ene kant. Het gaat mij alleen stiekem wel een beetje te snel allemaal.
Oh ja, das de andere helft idd...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, beter zo dan dat ze je behandelen alsof je lepra hebt en je links laten liggen, toch?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Tan, wat vind/vond jij zelf fijne reacties? Zijn er dingen waar je echt iets aan hebt?
Wat Moussy zegt ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef moussy het volgende:
Ik ben Tan niet, maar een praatje pot vond ik héérlijk, gewoon een lulpraatje over niets. Maar een ander kan dat weer verschrikkelijk vinden.
Het is ook zo vreselijk persoonlijk. Wat voor de een dan weer wel een goede reactie is, is dat voor de ander niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Tan het volgende:
Overigens, wat ik net opsomde in de reactie van 15:01 uur geldt niet voor mijzelf hoor. Ik noemde het alleen als voorbeelden, omdat het zo moeilijk is om te reageren op dusdanige wijze dat de betrokkene zich niet gepasseerd voelt.
Niet zo heel dapper, als je bedenkt dat ik deze aktie bijna 3 jaar voor me uit geschoven heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Sugar het volgende:
Fluf, wat ben jij toch een dappere! Heb je dat van je zoon ofzo?
Niet echt geweldig, slapeloosheid en 100en vragen.. maar we slaan ons er (vast) wel doorheenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:15 schreef mrien het volgende:
Wat lijken die "gewone dingen", zoals het opruimen van kleertjes en speelgoed me vreselijk moeilijk
Ik denk dat het inderdaad ook niet uitmaakt hoe lang geleden het is. Het is de emotie die het doet denk ik.
![]()
Maffemuts hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |