abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:35:50 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64799478
Dank jullie wel allemaal!

We redden ons wel hoor, iedereen is heel gewoon eronder, tot nu toe dan. Allemaal vrolijk - ik ben de enige die het er even over heeft gehad vandaag. Maar toen was het onderwerp al weer gauw van tafel en ging het over de schaatspret vanmiddag op school
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:40:34 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64799549
Ook ik kan me deze dag nog zo goed herinneren. Met een kersverse baby van 1 week oud heb ik jullie verhaal gelezen en gevolgd. Wat een ongelofelijk verdriet en een enorm contrast zeg.
Een hele, hele dikke kus.
En geniet van het 'vieren' vandaag met elkaar.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2009 @ 09:07:25 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_64799946
Tan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator donderdag 8 januari 2009 @ 09:07:46 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64799953
Tan, ik denk vaak aan jullie en vandaag helemaal. Ik kan me het nog zo goed herinneren, vorig jaar, deze dag.
Een hele fijne dag vandaag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:26:48 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64800313
Tan en de rest van de fam.
Ik denk aan jullie vandaag!

Ik hoop dat het afvuren van Aydens vuurpijl een mooi moment wordt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:58 #206
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64800416
Tan hier brand vandaag een kaarsje voor Ayden en toch allemaal een prettige dag toegewenst ook met de schaatspret...
pi_64800794
Wat een prachtig gedicht heb je geschreven op je log Tan.. Heel mooi!

Enkele dagen geleden mocht ik kennis maken met een heel mooi engeltje. Het heeft een hele mooie, diepe indruk op me gemaakt en laat me niet los. De gedachten dat ik een blijvende herinnering heb mogen maken voor de dierbaren die achter bleven, sterkt mij enorm.
Het zijn vreemde dagen.. Vanochtend stond ik weer op met twee engeltjes in mijn gedachten. Ayden heeft vorig jaar bijna net zo'n diepe indruk op me gemaakt! Ik was hoogzwanger en heel jullie verhaal zag ik als een horror film aan me voorbij gaan. Een horror film wel met een 'Happy End', want je gaat zo prachtig met je verlies om Tan. Ik denk, hoop, dat je een voorbeeld bent voor velen.

Ik denk aan jullie!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:49:23 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64800884
Dank jullie, voor de lieve reacties.

Zojuist de taart binnen gekregen. Jessai heeft hem ontworpen, althans, hij heeft gezegd welk plaatje hij wilde, ik heb de letters erop gemaakt. Bij onze bakker kun je zo'n ontwerp e-mailen en dan maken ze er een taart mee op.
Ik vind hem erg mooi en bijzonder geworden... vooral ook omdat Jessai zo genoot van het bedenken van de taartafbeelding... hij had gewoon zín in vandaag daardoor. Dat was voor mij ook één van de grote redenen om vandaag toch een taart te doen. We gaan echt niet feestelijk zitten wezen met z'n allen, maar met zo'n mooie taart heeft vandaag toch een speciaal tintje.

pi_64800913
Tan, van het gedicht moest ik toch even een brok wel slikken. Vorig jaar heb ik je verhaal gevolgd met een kleine in mijn buik. Vorig jaar was het nog zo spannend, zolang hij nog maar in je buik zat was er niets aan de hand. Helaas bleek na de bevalling waar iedereen al bang voor was, Ayden kon niet bij jullie blijven.

Ik ben vandaag in gedachte bij jullie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:13:41 #210
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64801653
Tan, wat mooi. Grote broer die iets echts heeft kunnen doen.
Alweer een jaar voorbij.... Heel veel sterkte vandaag,
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:17:48 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64801768
Mooi die taart.

En het zullen mijn hormonen wel zijn, maar de tranen staan in mijn ogen door je gedicht. Echt prachtig.
Schrijnend, maar we heel mooi.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:24:51 #212
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64801969
O tan, ik lees nu je gedicht. Wat mooi en zo treffend. Jullie zoon, de winnaar die jullie alles gaf wat hij kon. Zoveel. Het raakt me heel erg.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:29:58 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64802125
Het zijn niet de hormonen, denk ik, BE.
Ik heb het ook, het is een prachtig, raak gedicht. Ontzettend mooi, ben blij dat ik het gelezen heb.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 10:32:02 #214
5428 crew  miss_sly
pi_64802183
Tan, wat een schitterend gedicht. Kan niet zeggen wat het met me doet, maar het raakt me diep.
Ik hoop dat deze dag wordt dat jullie er van willen maken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:32:49 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64802204
Ja, dat is ook zo Sugar. Ik bedoelde het ook niet te bagatelliseren verder.
pi_64802322
Tan..prachtig gedicht inderdaad
korte zinnen die alles zeggen.
Complimenten aan grote broer, mooie taart !!!
pi_64802928
Bijzonder hoe jullie dat als familie samen beleven.

pi_64803123
Tan, wat een mooie woorden voor deze dag...
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:00:22 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_64803187
Hoe verder ik kwam in het gedicht hoe meer kippenvel er op mijn lijf kwam te staan. Mooi, mooi en prachtig. Lieve Tan, ook ik denk aan jullie en aan Ayden vandaag.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_64803243
Heb het hele jaar op verschillende momenten aan je moeten denken.
We waren op bijna dezelfde datum uitgerekend.
Ik zit hier nu met Maarten en jij had daar nu moeten zitten met Ayden

Ik vind het prachtig hoe jullie deze dag beleven.

Weet niet goed hoe ik alles moet zeggen.
Heel veel sterkte
pi_64804667
Jeetje is het alweer een jaar geleden...Wat gaat zo'n jaar snel. Regelmatig denk je er toch aan.
En dat gedicht, kreeg ook tranen in mijn ogen ervan. Vooral die laatste zinnen.
Tan en familie veel sterkte vandaag! Ik vind het knap hoe jullie er mee omgaan
En idd een erg mooie taart ook.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:01:17 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64807138
Tan, wat ben je toch een zeer bijzonder mens.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 januari 2009 @ 13:04:18 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64807219
Lieve Tan, Tanman, Cheyenne, Chinook, Jessai en Junah,

Een mooie dag om jullie mooie ventje te herinneren, zijn verjaardag vandaag.
Een mooi zonnetje dat schittert op de sneeuw.
Veel liefde, vandaag voor jullie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64808709
Tan, wat een mooi gedicht *kippenvel*. Mooie taart, ik vind het heel bijzonder hoe jullie dit zo doen, lijkt me fijn om deze dag op deze manier niet zomaar voorbij te laten gaan
Fake it till you make it...
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:46:33 #225
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:13:12 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64812501
Tan prachtig vanuit je gevoel geschreven gedicht ergens "geniet"ik ervan hoe jullie deze bijzondere dag doorkomen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:13:36 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64812516
Tan
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:20:02 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64812849
Tan, is het al een jaar geleden?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:00:38 #229
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_64817106
Tan
pi_64817650
Tan; wat hartverwarmend en mooi! Die taart doet me ook echt wat! Dat Ayden toch z'n feestje mag hebben vandaag en zo nog heel dicht bij jullie gezin staat; ik vind dat heel mooi om te zien!

En waanzinnig mooi stukje heb je geschreven; wat me wel een paar traantjes geeft.
Ik heb absoluut veel bewondering voor hoe je ermee omgaat; ik vind het heel mooi; en heel dapper; weet niet of ik dat zou kunnen nu ik weet wat het moederschap inhoud.

Een jaar geleden alweer...

Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben, veel sterkte, en dat de pijl mooi mag stralen in de lucht!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:13:19 #231
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_64821743
Wat een prachtig gedicht Tan, ik vind het erg ontroerend.
En de taart is ook helemaal geweldig.
... ♥ ik mis je ♥
pi_64824222
Tan en familie
pi_64825286
Alweer een jaar geleden....
Tan, wat een mooi gedicht
pi_64841692
Tan, ik heb het gisteren gemist. Maar wat fijn dat jullie de dag zo mooi hebben kunnen beleven
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64854547
Tan.

Mooi gedaan die taart.
The waves you made will always be
pi_64858533
even een update:

Thuiszorg is vandaag voor het eerst langsgeweest en hoe onbelangrijk het ook lijkt, een beetje een net huis creëert toch een stukje rust.

Verder gister nog rumoerig dagje.. onpersoonlijk mailtje van vier regels van werk, met meteen alweer gedram over arbo en weer aan het werk..
Zelfs al een brief met een oproep van de arbo in de bus!!!

Gelukkig kan ik nogsteeds goed pissig worden, heb meteen erachteraan gebeld en laten weten dat ik het tamelijk ontactisch vond en dat ik toch graag even de tijd krijg om allereerst te verwerken, ten tweede lichamelijk weer een beetje op een normaal niveau te komen voordat ik ga praten over wanneer en hoe het komt met werk.

Gelukkig was degene die wat dichter bij me staat (die mail was van het "opperhoofd") een stuk begripvoller, zij heeft een persoonlijke brief geschreven echt heel lief!
Ze belde vandaag om te zeggen dat ze zich volledig wil distancieren van die brief van de arbo en die mail en dat ze blij was dat ik de kracht gehad had om er het mijne van te zeggen.

Nu hoop ik dat al het gebel en geregel en gedoe even wegblijft.
Thuiszorg loopt, oppas is geregeld, de rust komt een beetje terug in huis, maar bij vlagen komt het zo hard aan dat ik erg mijn best moet doen om me er niet in te verliezen.
pi_64858654
Veel sterkte MarMar!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:30:39 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64858804
MarMar, wat fijn dat je toch begeleiding krijgt van de thuiszorg en ook dat je op je werk ondanks die eerste mail toch ook begrip krijgt. Hoe is het nu met je? .
KuikenGuppy
pi_64859051
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:30 schreef Burdie het volgende:
MarMar, wat fijn dat je toch begeleiding krijgt van de thuiszorg en ook dat je op je werk ondanks die eerste mail toch ook begrip krijgt. Hoe is het nu met je? .
Wisselend, de dagen glijden wel voorbij, maar zoals gisteravond, dan pakt de realiteit me zo dat ik er letterlijk beroerd van word.

Vandaag een week geleden, ongelovelijk.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:17:41 #240
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64862406
Tan, wat een prachtig, ontroerend gedicht. En die taart ziet er ook heel mooi uit.
Knuffel!
pi_64869633
MarMar heb je geen recht op bevallingsverlof?
Sterkte met alles...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_64879135
@Beefcake: ik zit sowieso al maanden in de ziektewet en ingeschreven voor een revalidatietraject.
Dat laatste hebben we in overleg maar laten staan, het wordt alleen wel een traject met een andere insteek nu..

Gelukkig heeft mijn werkbegeleider er een heel ander idee over dan dat hoofd en zal ze er ook wel voor zorgen dat ik rustig de tijd krijg.

Voordat ik begin te denken aan werk moet ik maar op zijn minst weer eens in staat zijn om zelf naar de supermarkt te fietsen op zijn minst.

Dat zijn de praktische dingen..
Het verdriet begint steeds meer grip op me te krijgen, dromen over de bevalling en dan steeds vol verwachtng van een kindje en steeds gaat het mis...
Vorige week hadden we de laatste momenten met onze kleine man.

Een stuk uit ons hart gerukt zei mijn man vanmorgen..
  zondag 11 januari 2009 @ 14:50:46 #243
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64914369
@Marmar, wat vind ik dat naar van je werkgever. Ik begrijp best dat bepaalde dingen zakelijk gezien ook op een rijtje gezet moeten worden, maar kom dan even persoonlijk langs, dat is het minste dat je onder deze omstandigheden kunt doen, vind ik dan.

Dat van die dromen had ik in het begin heel erg sterk, en ook nu zo rondom de bewuste datum heb ik het heel sterk. Ik zou zeggen, laat het toe. Het is kennelijk ook een stukje verwerking.
Wat je man zei is voor mij ook heel herkenbaar. Zo voelt het ook. Voor mij voelt het alsof er een stuk van mijn ziel met hem is gestorven. Het klinkt heel dramatisch, maar een stukje onbezorgdheid is weg. Ik heb best veel nare, vreemde en enerverende dingen meegemaakt in mijn leven, maar niets heeft zoveel impact als het verliezen van een kind.
Overigens is er aan de andere kant van mijn ziel ook een stukje ziel bijgekomen. De ervaring doet immers ook positieve dingen, ook al is dat nu nog moeilijk te zien.
pi_64921138
Je beschrijft inderdaad precies hoe het is, ook voor ons.
Tien keer liever zou ik nog een keer alle ellende meemaken die ik al meegemaakt heb dan ooit weer een kindje verliezen.

En ja, de goede dingen zijn er ook, die moet je durven zien. Ze bestaan naast de pijn en het verdriet, nemen het verdriet niet weg, maar laten ruimte over voor hoop en wil om zo goed mogelijk te leven met wat we wél hebben.

En die kleine kerel van ons, maar een uurtje geleefd en zoveel teweeg gebracht.
In het ziekenhuis hebben we ons erover verwonderd hoe het goede in mensen omhoog kwam, hoe ze met ons meeleefden terwijl ze ons niet eerder hadden ontmoet, hoe ze oprecht begaan zijn en hun proffesionaliteit lieten voor wat het is om mens te zijn.

Warmte van mensen om ons heen, het besef hoe kostbaar het leven is, hoe kostbaar en dierbaar de band is binnen ons gezin maar ook met de mensen om ons heen, ik kan daar gelukkig wel dankbaar om zijn.

En ja, toelaten.. dat moet, anders verteert het je van binnenuit en verlies je oog voor alles om je heen.

Het gaat ons wel lukken, we zullen vanaf nu ons leven altijd anders ervaren, maar wel met de volle intensiteit leven.
Makkelijk is het niet om niet te verzuipen in het verdriet en de pijn, maar ik moet door en meer dan dat, ik wil door, ik wil leven voor mijn twee meiden, ook voor Jeff, hoe kort hij er ook was, zijn leventje is niet voor niets geweest, zijn leven mág niet voor niets zijn geweest.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:02:19 #245
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64940489
*maffe weer n beetje bijgekomen is*
Na alle hectiek van alles wat bij de bevalling en uitvaart n beetje n plaatsje gegeven te hebben, weer n beetje bijgeslapen te hebben is maffe weer n beetje terug in de running.
Wel gelezen hier op t forum hoor, maar kon de kracht even niet opbrengen om te posten
Ik was even behoorlijk de draad kwijt, denk dat dat komt omdat je in zo'n periode meer geleefd wordt dan dat je zelf leeft en dus als ware in een roes zit. Ik hoop dat ik nu langzamerhand de dingen van alle dag weer een beetje kan oppakken en weer kan leren genieten van de kleine dingen.
Aan alle mooie vlinder mamma's (en pappa's)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 12 januari 2009 @ 10:30:47 #246
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64941110
@Maffemuts. Gek hè, die week. Ik heb het als bijna surrealistisch ervaren, dat geleefd worden. Een soort doof- en blind-makende mist die optrekt als de crematie achter de rug is. Want hoe erg dat laatste afscheid ook is, je kunt gevoelsmatig ook weer verder nu. In je eigen tempo, doe rustig aan, veel sterkte

[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 12-01-2009 10:43:26 ]
pi_64979650
Tan.....
De afgelopen dagen heb ik veel "hier" rondgespookt...
Aan je gedacht, aan vorig jaar... Aan de beslissingen die ik genomen heb... de verschillende samenlopen en de manieren waarop ons leven "samenloopt"
Van alles ging er door mn hoofd....
Maar op de een of andere manier leek het niet gepast om hier iets neer te zetten....
Nu wil ik je toch laten weten dat ik veel aan je en jullie mannetje denk... Niet alleen rond deze dagen, maar eigenlijk altijd wel.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:25:50 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64985485
Dankjewel vamperotica!
pi_65114570
En dan ben je twee weken verder, heeft iedereen zijn gezicht inmiddels wel laten zien en komen de eerste "gaat het nu weer?" vragen al om de hoek...

Zo snel gaat alles alweer door en gelukkig maar aan de ene kant. Het gaat mij alleen stiekem wel een beetje te snel allemaal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2009 @ 16:57:54 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65114823
Ze verwachten toch niet serieus van je dat je na 2 weken alweer "gewoon" in het gareel loopt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')