quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef Bananenman het volgende:
Wel geinig weer. Echt David tegen Goliath. Maar dan andersom, als je me volgt
Geleerd van Andries Knevelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef opinionr het volgende:
Waarom doen hamas figuren, bin laden, etc altijd dat vingertje omhoog als ze iets willen vertellen?
Verstandige politici bestaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ef%2C_niet_offensief
EU
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef 0100 het volgende:
http://twitter.com/BreakingNewsOn
Handige site![]()
[..]
Geld het ook als ik zeg dat ik er een jaar geleden voor drie maanden heb gewoondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef 0100 het volgende:
Trouwens nog fokkers woonachtig in Israel?
Censuurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef opinionr het volgende:
cnn heeft eindelijk een zwart balkje voor het woord "live" geplakt.
Tja helaas niet zo vreemd. Ik zou als andere aartsvijand van Israël ook zo'n bericht de wereld insturen. Maakt het van alle kanten natuurlijk niet minder triest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, beginnen jullie ook nog ff...
Vooruitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef opinionr het volgende:
[..]
Geld het ook als ik zeg dat ik er een jaar geleden voor drie maanden heb gewoond
Loopt op vogeltjes te mikken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: telegraaf
Dat lijkt me stug. Bush gaat rond negen uur al naar bed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laatste nieuws van Haaretz:
00:11 U.S. officials brief Bush on Israeli ground operation in Gaza (Reuters)
Ook alleen maar omdat de Palestijnse bevolking door Israel als Untermenschen wordt behandeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hamas heeft (het grootste deel van) de Palestijnse bevolking aan een touwtje hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |