Tja helaas niet zo vreemd. Ik zou als andere aartsvijand van Israël ook zo'n bericht de wereld insturen. Maakt het van alle kanten natuurlijk niet minder triest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, beginnen jullie ook nog ff...
Vooruitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef opinionr het volgende:
[..]
Geld het ook als ik zeg dat ik er een jaar geleden voor drie maanden heb gewoond
Loopt op vogeltjes te mikken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:42 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: telegraaf
Dat lijkt me stug. Bush gaat rond negen uur al naar bed!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laatste nieuws van Haaretz:
00:11 U.S. officials brief Bush on Israeli ground operation in Gaza (Reuters)
Ook alleen maar omdat de Palestijnse bevolking door Israel als Untermenschen wordt behandeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hamas heeft (het grootste deel van) de Palestijnse bevolking aan een touwtje hangen.
Niet alleen dat maar ook nog goeie uitgebreide berichtgeving van Al Jazeera. Veel beter dan CNN.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:57 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, wat een lekkere presentatrice op Al Jazeera!
Hij heeft vast een cursus Ivriet gevolgd: in die taal wordt alles averechts benoemd: vrede, doorlaatpost, veiligheidsmuur, verdediging.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ef%2C_niet_offensief
EU
wat vind je nu zelf van de situatie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij heeft vast een cursus Ivriet gevolgd: in die taal wordt alles averechts benoemd: vrede, doorlaatpost, veiligheidsmuur, verdediging.
1) juncto 2) Hoe zou Hamas zich andes kunnen vestigen dan tussen burgers in een zo dichtbevolkt gebied. Die bevolkingsdichtheid is overigens mede veroorzaakt door Israel zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
1. Hamas heeft zich tussen de burgers gevestigd.
2. Die regio is niet zo dichtbevolkt als Gaza.
3. Nieuwe termen? Bijna iedereen is met die termen bekend hoor. Klassiek antisemitisme = een afkeer van Joden hebben. Modern antisemitisme = de staat Israël afwijzen (oproepen tot vernietiging van de staat en haar burgers).
pics!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:57 schreef venomsnake het volgende:
pics?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:57 schreef venomsnake het volgende:
terughoudender ten opzichte van wat? sowieso de us die iets bepaalt over incidentstrikes... veel dommer kan het niet klinken.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef 0100 het volgende:
De VS lijk toch zich toch wat terughoudener op te stellen. Ook al is dat waarschijnlijk maar voor de schijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |