abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 01:04:53 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64634273
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Roosje11 het volgende:

[..]

ken de geschiedenis wel redelijk, maar had t idd over dat engelse mandaat. T klonk uit jouw reactie alsof je bedoelde dat de palestijnen daar eigenlijk niet horen, maar ze komen er wel degelijk vandaan, uit het gebied palestina, waar nu de huide staat israel ligt.

En nog even een newsflash...ik hoop niet dat je zelf gelooft wat er op die website wordt verteld die je doorgaf, want dat is echt PURE indoctrinatie, dus probeer voortaan wat objectievere bronnen te vermelden.
de mensen die daarvandaan kwamen of woonden zijn allang vervangen door haatbaarden en moslims die volgens de quoran de joden dood willen hebben. dat terwijl de moslims en extreemlinkse mensen hier roepen: dan verplaats je israel toch naar de woestijn in midden amerika?

beetje hetzelfde als roepen dat mekka kapot kan en de jaarlijkse hadj in siberië kan plaatsvinden. mel gibson...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64634279
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ze deden nog nooit mee aan een WK Voetbal voorronde dacht ik
En Israel wel aan het EUROvisie songfestival.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64634360

Zag ik toch net deze banner
  zondag 4 januari 2009 @ 01:08:26 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64634362
Ook belachelijk trouwens dat er geen journalist Gaza in mag van Israel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 4 januari 2009 @ 01:08:34 #265
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64634368
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En Israel wel aan het EUROvisie songfestival.
quote:
Israël is, hoewel het in Azië ligt, gerechtigd tot deelname aan het Europese festtival omdat de nationale omroep IBA lid is van de European Broadcasting Union.
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64634399
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg mandaat van het Verenigd Koninkrijk (of misschien Groot-Brittannië.)
Zoek even op de termen mandaat en Verenigd Koninkrijk of Groot-Brittannië.

Dat de Britten het voor het zeggen hadden, wil niet zeggen dat er geen Palestijnen woonden. De Britten hadden het ook voor het zeggen in Kameroen, India, Pakistan, the Gambia en nog vele plaatsen meer.
Ok, even wat feiten over het Mandaat.
quote:
In artikel 2 van het mandaat werd de verantwoordelijkheid van Groot-Brittannië vastgelegd voor het creëren van omstandigheden die de ontwikkeling van een Joods nationaal tehuis mogelijk moesten maken. In artikel 25 werd vastgelegd dat Groot-Brittannië de bepalingen van het mandaat met betrekking tot de vrijheid van godsdienst ten oosten van de rivier de Jordaan alleen hoefde toe te passen als de omstandigheden dit toelieten. In september 1922 presenteerde Groot-Brittannië een memorandum aan de Volkenbond waarin zij voorstelde het gebied ten oosten van de Jordaan uit te sluiten van Joodse immigratie. Op 23 september stemde de Volkenbond daarmee in.
Wat nou "Westbank is bezet gebied" ?
pi_64634485
Weet je wat, laten we met zen alle de tijdlijn van Palestina gaan doornemen en dan weer verder gaan blaten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina
pi_64634490
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waarom precies suggereer jij dat de migratiestroom van Joden illegaal was? Op welke gronden?
Het mandaatgebied van de Britten was onder andere ervoor bedoeld een onderkomen voor Joden te creëren, volgens mij.
Onder andere, ja. De bedoeling van de Britten was om ook de Arabieren een plaats te laten houden.
De Britten probeerden de toestroom van joden in te dammen en, aangezien zij toen de rechtmatige autoriteit vormden, was een deel van de joodse toestroom illegaal. De joden hebben ook terroristische aanvallen uitgevoerd op Britse doelen. Veel illegaler kun je het niet maken, lijkt me.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 4 januari 2009 @ 01:13:37 #269
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64634504
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef kirrid het volgende:
Weet je wat, laten we met zen alle de tijdlijn van Palestina gaan doornemen en dan weer verder gaan blaten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina
De Engelstalige is uitgebreider.
  zondag 4 januari 2009 @ 01:13:51 #270
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64634511
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[ afbeelding ]

Zag ik toch net deze banner
Die is bij mij ook al een paar keer voorbij gekomen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64634542
de plo heeft nog geprobeerd om koning hoessein af te maken en zo Jordanie over te nemen.. was mislukt
pi_64634559
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:13 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De Engelstalige is uitgebreider.
Mwa Nederlandstalige vind ik duidelijker met de tijdstabel
pi_64634576
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[..]

Bron
OK, laten we even stemmen over wat nou Azië en wat nou Europa is.
Ik weet niet beter dan dat Istanbul de stad is die zowel Azië als Europa. Ten zuien en ten oosten daarvan heet Azië.
pi_64634623
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan is het nog geen land, althans niet volgens de gangbare definities.
Maar de mensen woonden er wel, volgens de gangbare definities.
  zondag 4 januari 2009 @ 01:20:19 #275
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64634674
Op welke TV zender kan ik het vannacht het beste volgen?
pi_64634689
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Onder andere, ja. De bedoeling van de Britten was om ook de Arabieren een plaats te laten houden.
De Britten probeerden de toestroom van joden in te dammen en, aangezien zij toen de rechtmatige autoriteit vormden, was een deel van de joodse toestroom illegaal. De joden hebben ook terroristische aanvallen uitgevoerd op Britse doelen. Veel illegaler kun je het niet maken, lijkt me.
Het feit dat duizenden joden na het overleven van de holocaust de keuze maakten om zonder toestemming te proberen het land in te komen is vrij logisch, en staat compleet van de terroristische aanslagen door de Joodse groeperingen als Irgoen.
De Haganah was er om de bevolking te verdedigen en pleegde ook geen aanslagen.

De Britten waren overigens ook nog zo smerig om de opgepakte"illigale" immigranten in een kamp te stoppen. Fijn als je net uit Nazi-Europa bent ontsnapt
  zondag 4 januari 2009 @ 01:21:28 #277
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64634693
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag.
En wat precies hebben de terroristische aanvallen op Britse doelen precies met de illegaal migratie te maken?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 4 januari 2009 @ 01:22:17 #278
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64634709
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Ook belachelijk trouwens dat er geen journalist Gaza in mag van Israel..
Dan zouden we misschien onafhankelijke berichtgeving krijgen over wat er daar gebeurd en dat is niet in het belang van Israël.

Ben ik trouwens de enige die zich groen ergert aan die PR-pipo's van het Israëlische leger en BZ? De toon is echt zo van "jullie hoeven alleen maar naar ons te luisteren want wat wij zeggen is waar". Echt walgelijk arrogant gewoon. Laat die journalisten gewoon hun werk doen.

Eerlijk is eerlijk: bij Hamas doen ze het ook, maar aan de Israelische kant zijn ze er heel hardnekkig en tegelijkertijd heel doorzichtig mee. Deze oorlog is duidelijk ook een PR-oorlog.
  zondag 4 januari 2009 @ 01:23:37 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64634742
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef John.Milton het volgende:
Op welke TV zender kan ik het vannacht het beste volgen?
Er is nu wel een interessante discussie op BBC World.
pi_64634755
Volgens een van mijn kranten, woonden er 60 duizend mensen in de Gaza-strook in 1947. Daar kwamen 200 duizend vluchtelingen bij, verjaagd uit het zich vormende Isreal.
In feite vuurt Hamas rakketten af op de eigen huizen, die het heeft moeten verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')