Kom, ik ben zovaak de enige met een afwijkende mening, dat is leuke discussie. Houdt nog even vol.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Verluste het volgende:
[..]
idd. Laat ik zijn voorbeeld maar volgen en me maar terugtrekken uit dit topic dat gedomineerd wordt door onwetende, starre leeghoofden. Cya.
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hun land? De Palestijnen hebben nooit een eigen land gehad...
Een mandaat is een eufemisme voor kolonie.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.
ehm...Palestina?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hun land? De Palestijnen hebben nooit een eigen land gehad...
doe ik ook niet! ik noem zelfs voorbeelden van goede fok!slims.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vraag je alleen om niet gelijk "alle moslims" hierbij te betrekken
Vredesmachten doen in mijn ogen te weinig.. .als ik zie hoeveel ellende er nog isquote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, op alfabet dan: Israel, Soedan, Zaïre, Zimbabwe.
Overigens zijn er voor Soedan en Zaïre vredesmachten, voor Zimbabwe nog niet, maar dat is ook een intern conflict.
Allemaal lullige argumenten, dat geef ik toe. Maar het zijn ook niet mijn argumenten.
lol. je kent de geschiedenis echt niet he?quote:
Je zegt het zelf al... Engels Mandaat. Engels land dus. De Engelsen hadden het voor het zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.
Dat ben ik met je eens. Het mandaat zou in veel gevallen best wel zwaarder mogen zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vredesmachten doen in mijn ogen te weinig.. .als ik zie hoeveel ellende er nog is
Waarom precies suggereer jij dat de migratiestroom van Joden illegaal was? Op welke gronden?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Net zo min als Holland of de Veluwe.quote:
In die filmpjes van het IDF zie je vaak secundaire ontploffingen waaruit blijkt dat het wel moet gaan om wapen- en munitie opslagplaatsen.quote:
Klopt palestina was lange tijd een regioquote:
ken de geschiedenis wel redelijk, maar had t idd over dat engelse mandaat. T klonk uit jouw reactie alsof je bedoelde dat de palestijnen daar eigenlijk niet horen, maar ze komen er wel degelijk vandaan, uit het gebied palestina, waar nu de huidige staat israel ligt.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. je kent de geschiedenis echt niet he?
http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
dit is de geschiedenis.
Dan is het nog geen land, althans niet volgens de gangbare definities.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef kirrid het volgende:
[..]
Klopt palestina was lange tijd een regio
Maar die coños hebben in 1988 de Palestijnse staat uitgeroepen, erkend door 90 landen....
Nee, ik zeg mandaat van het Verenigd Koninkrijk (of misschien Groot-Brittannië.)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Engels Mandaat. Engels land dus. De Engelsen hadden het voor het zeggen.
En aangezien de VS volgens mij de grootste geldschieter/wanbetaler is...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het mandaat zou in veel gevallen best wel zwaarder mogen zijn.
Maar de wereld moet daar nog aan wennen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |