OK, op alfabet dan: Israel, Soedan, Zaïre, Zimbabwe.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]Das niet alleen met Israel zo...
Congo, Sudan, Zimbabwe etc etc etc...
ja sorry. ik ben maar een nederlander zonder direct geloof.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren hé. Mensen scheren ons ook graag over één kam en ik wil niet krijgen dat mensen denken dat ik ook zo denk
idd. Laat ik zijn voorbeeld maar volgen en me maar terugtrekken uit dit topic dat gedomineerd wordt door onwetende, starre leeghoofden. Cya.quote:
Alsof die twee situaties ook maar enigzins te vergelijken zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Verluste het volgende:
Zoalshetis is een dogmatische proleet. De Palestijnen verdedigen alleen hun rechten en hun land tegen een bezetter. Over de terreur van het verzet in Nederland tijdens WOII hoor ik ook niemand klagen. Met twee maten meten kun je alleen maar vanuit een uebermensch/uitverkoren volk gedachte.ankjewel heremeteit
riddancequote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Verluste het volgende:
[..]
idd. Laat ik zijn voorbeeld maar volgen en me maar terugtrekken uit dit topic dat gedomineerd wordt door onwetende, starre leeghoofden. Cya.
Ah, vandaarquote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja sorry. ik ben maar een nederlander zonder direct geloof.
Ik las even "profeet". Maar gelukkig zag ik het verkeerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Verluste het volgende:
Zoalshetis is een dogmatische proleet.
jammer. ondanks wat je allemaal over mij weet en zegt, weet ik weinig over jou. en ik mag je wel hoor. ik ben je medemens. ik zie je opmerkingen graag in dit soort situaties.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Verluste het volgende:
[..]
idd. Laat ik zijn voorbeeld maar volgen en me maar terugtrekken uit dit topic dat gedomineerd wordt door onwetende, starre leeghoofden. Cya.
Je hebt gelijk, ik kan niet meer zeggen wat ik wil en alle moslims zijn levensgevaarlijk. Laten we ze allemaal hard straffen..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oorlogsmisdaden. en ze zorgen er voor dat zelfs europa minder gezellig is. of was je dat niet opgevallen met je gijzeling van het woord van de vrijheid dat je hier wel hebt? ondankbaar knorretje dat je bent.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik las even "profeet". Maar gelukkig zag ik het verkeerd.
Dogmatisch is nog zwak uitgedrukt.
nou nou. er zijn ook goede moslims, die geen joden haten. die zie je helaas bijna niet terug op fok!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kan niet meer zeggen wat ik wil en alle moslims zijn levensgevaarlijk. Laten we ze allemaal hard straffen..![]()
Dramaqueen.
Vraag je alleen om niet gelijk "alle moslims" hierbij te betrekkenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doe ik. moet je eens zien wat ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd krijg. of maakt dat niet uit en reageer je alleen op mijn reacties?
Ach, collateral damage.. Gewoon hard straffen allemaal!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nou. er zijn ook goede moslims, die geen joden haten. een paar zeg maar.
Kom, ik ben zovaak de enige met een afwijkende mening, dat is leuke discussie. Houdt nog even vol.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef Verluste het volgende:
[..]
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hun land? De Palestijnen hebben nooit een eigen land gehad...
Een mandaat is een eufemisme voor kolonie.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.
ehm...Palestina?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hun land? De Palestijnen hebben nooit een eigen land gehad...
doe ik ook niet! ik noem zelfs voorbeelden van goede fok!slims.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vraag je alleen om niet gelijk "alle moslims" hierbij te betrekken
Vredesmachten doen in mijn ogen te weinig.. .als ik zie hoeveel ellende er nog isquote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, op alfabet dan: Israel, Soedan, Zaïre, Zimbabwe.
Overigens zijn er voor Soedan en Zaïre vredesmachten, voor Zimbabwe nog niet, maar dat is ook een intern conflict.
Allemaal lullige argumenten, dat geef ik toe. Maar het zijn ook niet mijn argumenten.
lol. je kent de geschiedenis echt niet he?quote:
Je zegt het zelf al... Engels Mandaat. Engels land dus. De Engelsen hadden het voor het zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jazeker wel: in het interbellum (tussen de twee wereldoorlogen) werd het land Palestina genoemd door de rechtmatige bestuurder (het Verenigd Koninkrijk volgens mandaat van de Volkerenbond). Er woonden toen joodse, christelijke en Arabische Palestijnen. Vooral Arabische, hoewel de toevloed van (illegale) joden aanzinlijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |