Om te kotsen, werkelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mij ooit zijdeling ingelaten met de pleegzorg. Er is een waanzinnig tekort aan pleegouders maar niettemin stelt men hooooge eisen aan pleegouders (gelukkig & stabiel hetero getrouwd met werk en ruimte en geld is wel het minimum).
Tenzij je de drieogigen afneemt. Er was een werkelijk geweldig homopaar dat jarenlang wel tien meervoudig gehandicapte kinderen opving. En in ruil ervoor kregen ze gezeik, controle en praats.
Ow. Ik hussel meestal 1 letter ergens verkeerd, ook in echtlevenquote:
Ja, nogal verdacht idd. Ik wil dat soort mensen altijd doodknuppelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef SHE het volgende:
langdurig ziek, diagnose onbekend
Was al een zeikwijf, maar nu heeft ze het echt afgedaan
Toevallig net nadat iemand in OUD echt een kindje verloren heeft.
Nee, alleen de users met een laag nummer. Modjes, fa's enzo hebben geen extra toegang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
Kunnen modjes eigenlijk in OO?
Grappig detail, die is wel net zo aandachtsziek. Hoevaak dat al niet uitgemolken isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
`quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is Bar_Mar toch? Die chick die vreemd was gegaan met een collega van haar man ofzo.
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor.
Er zijn zoveel kinderen die maar wat graag lieve ouders zouden willen hebben en dan denkt zo'n adoptiebureau nog te moeten eisen dat het een heterostel moet zijn. Walgelijk.
En dat terwijl er totaal geen bewijs is dat een homostel het minder goed zou doen.
Hier word ik echt loeigiftig van.
Ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder je minder boos te willen maken: ik had het over de pleegzorg, niet over adoptie.
Ik kijk veel Housequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Waarom zou ze zoiets zeggen als het niet waar is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
Verdacht?
Het is onzin! Een foetus van 18 wk is sowieso niet levensvatbaar, en dan zou die van haar OOK nog eens een uur buiten de baarmoeder in haar armen hebben geleefd?
En ze is al maaanden onder behandeling in diverse ziekenhuizen en niemand heeft haar zwangerschap opgemerkt? Ook niet na de talloze bloedonderzoeken?
Suuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeee
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
Ik sla soms een beetje te snel op tilt.
Ha! maar in House zou het zeker niet hebben misstaan, dit verhaal!quote:
Ik begon ook meteen te briesen over adoptiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was verder geheel en al terecht. Terecht dubbel boos: notabene bij pleegzorg doen ze dus hetzelfde gezeik; terwijl de nood daar hoger is dan in het adoptiecircus.
Die is niet blij. En inmiddels ook haar man niet meer heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er ook weinig van, van MarMar
Maar Bar, dat is toch een heel ander verhaal?
Thijs was al een paar (?) jaartjes oud toen hij overleed!![]()
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Yep, Bar moeten we er niet bij halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
En dat kindje hebben mensen ook op een meeting gezien enzo, die bestond echt wel!
Dat van die collega en dat ze daar nu zwanger van is, dat heb ik dan weer gemist
Hoe vindt haar man dat?
Dat klopt, maar ze is nooit te beroerd om het onderwerp weer even op te halen als ze aandacht wilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Hoe vindt haar man dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |