Het hád kunnen zijn dat een van ons het nog wist toch, katje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij zijn kwak toch niet? Zij is duidelijk niet online.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn moeder is over de 60 en heeft een beter figuur dan ik![]()
En dan nog koketteren met "dat ze veel te dun wordt en dus een biertje moet drinken bij het eten." Oooo, zielig hoor.
Aan de ene kant wel aan de andere kant het is pas 9 uurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet goed?
Helleuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel prima benen.
Ooit had ze dit lijfje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daarom en een kerel hier heeft die telefoon ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hád kunnen zijn dat een van ons het nog wist toch, katje?
Kwak heeft het laatst over haar telefoon gehad hier namelijk! En aangezien er hier een paar zitten met een eng goed geheugen....
welja....wrijf het maar inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Abba, goed naar het plaatje in de OP kijken.
Dat is hoe het moet
Compromis, in bed tv kijken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant het is pas 9 uur
Btw SCHAATSEN
Hihi, okee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mouse, de volgende lapo is voor jou. Ik ga op tijd naar bed.
Als dat zou kunnen. Helaas gaat dat dus nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Compromis, in bed tv kijken?
Ik heb helaas ook niet het haar figuur geërfd. Ja, van boven dan. Maar daaronder is het geen BB meer (waar zij vroeger zo voor door kon gaan, ook nog qua haar! AAAARHGH! Natural platinablond, en dik! En dan heb ik een askleurige zigzaggende bos sliertenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Doet jouw moeder dat ook? Mijne dus ook. Ik ben qua figuur waar zij een renpaard is, een trekpaard.
Ik heb gewoon pittige bovenbenen, flinke heupen, voorgevel.
Als ik vroeger met haar ging winkelen, zei ze vaak dingen als "pas jij daar wel in", en liet ze geen kans na om te laten zien dat zij wél in maatje 36 paste
Ja joh, dat sms'en vond ik ook klote.... vooral als je geniet van een drankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Heer G had ook een touchscreen telefoon. Twee maanden, toen was hij elke dag aan het godveren omdat hij steeds mis prikte (ik waarschuw jullie) en die heeft hij vanavond verkocht, stond nog geen half uur op Marktplaats
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Doet jouw moeder dat ook? Mijne dus ook. Ik ben qua figuur waar zij een renpaard is, een trekpaard.
Ik heb gewoon pittige bovenbenen, flinke heupen, voorgevel.
Als ik vroeger met haar ging winkelen, zei ze vaak dingen als "pas jij daar wel in", en liet ze geen kans na om te laten zien dat zij wél in maatje 36 paste
Whehe, ja ik dacht wel even:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Vik, schrok jij ook zo toen MM zong?
Dacht jij ook dat het nep was?
Ik kan me nog stomdronken posts van jou herinneren een tijd geleden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef neen het volgende:
[..]
Ja joh, dat sms'en vond ik ook klote.... vooral als je geniet van een drankjeinternetten was opzich wel handig maar ook onzin. Gebruik hem nu alleen nog als navigatie
![]()
Misschien ook maar verkopen als dat zo snel gaaten het een "oke" bedrag oplevert
Daar moet je dus duidelijk iets aan veranderen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Helaas gaat dat dus niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen telefoon met touchscreen, want ik zou de hele dag bezig zijn de vingervlekken weg te poetsen, neuroot die ik ben.
Kan ik eindelijk m'n lief vertellen dat hij niet de enige is die dat probleem hadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Heer G had ook een touchscreen telefoon. Twee maanden, toen was hij elke dag aan het godveren omdat hij steeds mis prikte (ik waarschuw jullie) en die heeft hij vanavond verkocht, stond nog geen half uur op Marktplaats
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik kan me nog stomdronken posts van jou herinneren een tijd geleden!Die waren al heel erg.... bijzonder, kan me dus een goede voorstelling maken van de sms'jes die je in zo'n toestand brouwde
Hahaha tja helaas lukt dat niet. Maar heb een ander idee ga op de bank TV kijken en dan zal ik jullie morgen wel weer zien!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar moet je dus duidelijk iets aan veranderen!
Dude!? Geen kusje?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hahaha tja helaas lukt dat niet. Maar heb een ander idee ga op de bank TV kijken en dan zal ik jullie morgen wel weer zien!
Dames trusten voor later vandaag
Heren
quote:
Deze is wel een typisch voorbeeldquote:Op zondag 2 november 2008 05:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
kiody juist je moet in de zijknats bhoek beginnen aan de zijkants in e dhoek dus dan ben je onverslanaar
Je ziet toch dat dat 2 verschillende users zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
[..]
Deze is wel een typisch voorbeeldWie weet waar het over gaat, gaat door voor de Zandstra's!
Maar dat is mordradead, niet neenquote:Op zondag 2 november 2008 05:17 schreef mordradead het volgende:
je moet ooka altijd een hoek en and de tegensoversteldge ohoek ehbben dan is de winst bijna gegegarndaeerd
Wel thuis en luier ze morgen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond! Even een terugleestvp voor morgen
Zit nu in de trein terug naarNijmegen
eindelijk!!!! Dus morgen tijdens mijn viervoudig niets doen maar eens rustig bijlezen!
truste aan een ieder die dit leest voordat hij/zij slapen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |