Goser?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Zelden zo'n briljante user gezien de afgelopen 8 jaar.
Iermand die bijna iedereen de kast op kan jagen en dat zonder al te groffe scheldwoorden of rechtstreekse beledigingen.
Ik mag die goser wel.
En regelmatig zorgt hij toch voor een grijns op mijn gezicht als ik weer een geniale post van hem leesquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Iermand die bijna iedereen de kast op kan jagen en dat zonder al te groffe scheldwoorden of rechtstreekse beledigingen.
Ik mag die goser wel.
Dus dan moet ie maar een mod worden?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag die gozer wel.
Dat is weer het andere uiterstequote:
Dat is iets anders lijkt me?quote:
Dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is iets anders lijkt me?
Ik vind BsB ook tof, en vooral de mensen die daar zo over kunnen huilen in FB. Zo triest en grappig.
Nee, zo iemand moet nooit mod worden.quote:
Echt zo van; noh geef hem een ban!!1! ik kan het niet negeren!111quote:
?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zo iemand moet nooit mod worden.
Je ziet toch wat er gebeurd met leuke users als RayMania of Sjimz als die eenmaal mod zijn geworden?
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
Je ziet toch wat er gebeurd met leuke users als RayMania of Sjimz als die eenmaal mod zijn geworden?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11
Hé Ray, ben je nog kwaad op me? Ik heb je nl. wel gewoon hoog zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Hij moet juist wel mod worden, BsB doet precies wat jij zegt, iedereen op de kast jagen zonder scheldwoorden, en zo sluit hij ook kuttopics zonder scheldwoorden, irriteert hij Jorientjes en DAMetjes zonder scheldwoorden en hij kan ook ongetwijfeld een topic goed sluiten of posts verwijderen. BSB for mod!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
menquote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Eigenlijk moet BansheeBoy juist geen moderator worden. Hij moet vooral zichzelf blijven en niet teveel in het keurslijf der moderators gestopt worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij moet juist wel mod worden, BsB doet precies wat jij zegt, iedereen op de kast jagen zonder scheldwoorden, en zo sluit hij ook kuttopics zonder scheldwoorden, irriteert hij Jorientjes en DAMetjes zonder scheldwoorden en hij kan ook ongetwijfeld een topic goed sluiten of posts verwijderen. BSB for mod!
Het is wel golfer hè.....quote:
Welke briljante kerstquiz?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef kleinzusje het volgende:
Niemand van jullie VBL wannabemodgoden die nog aan de briljante kerstquiz mee gaat doen ?
Je staat nu op geblokt in mn PM lijst, dus bespaar je de verdere moeite om me ook via PM nog lastig te vallenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Ray, ben je nog kwaad op me? Ik heb je nl. wel gewoon hoog zitten.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |