Als we binnen de sport moeten blijven zullen de hockeymeisjes zo wel gepost worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:21 schreef Prosac het volgende:
om toch binnen de sport te blijven
[ afbeelding ]
Dat is die uit Lost? Lijkt ze ook niet op zeg.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is die uit Lost? Lijkt ze ook niet op zeg.
Zeg dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
Dit topic staat bol van de ups en downs...
Dat is al 2,5 jaar niet meer hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef golfer het volgende:
Ik heb wel weer een heel stel potentiële mods hier voorbij zien komen.![]()
Jammer dat er bij Fok! een policy is die voorschrijft dat alleen erg lelijke mensen mod mogen worden.
en ja, ik ben jarenlang mod geweest, dus die hoeft niet ingekopt te worden
Je kunt Jopen -> Joop -> Jaap er wel tussenuit halen hoor. Minstens een kleine C bij die manquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tieten -> Jopen -> Joop -> Jaap -> SCH wordt de nieuwe mod.
Daar stond eerst wat andersquote:
Daniel de Ridder -> BonJoviquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tieten -> VBL -> SCH -> Nakende mannen
Wat zou ze met d'r pink aan willen geven?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu kan BansheeBoy ook meefappen.
Zo beoordeelt VBL het nieuwe mod-team.quote:
Als de vrouw van BansheeBoy ze daar vandaan haalt, zou ik me als ik hem was afvragen of het wel echt pindarotsjes zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Haalt die linkse nou een paar gesmolten pindarotsjes uit haar zak?
Wat deed ie dan?quote:
Geslachtsdeel.quote:
Kut. Heb ik weerquote:
Jongens, om mijn kandidatuur een zeker body mee te geven, check onderstaande post van mij in 2002, daar blijkt o.a. mijn kijk op het spelletje en dat ik het exact goed heb gezien met powerranger Zlatan:quote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef Adothehague het volgende:
Hey Raymania waarom mag ik geen vrouwelijk schoon posten en anderen wel
quote:
quote:
En dan quote je ADO want...?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, om mijn kandidatuur een zeker body mee te geven, check onderstaande post van mij in 2002, daar blijkt o.a. mijn kijk op het spelletje en dat ik het exact goed heb gezien met powerranger Zlatan:
Wie is de beste SPITS van nederland?
Keywords: stabiliteit, draagkracht, flexibiliteit e.d.²
En die kutsmilies staan er niet. Pak dat postgedrag weer op en je hebt mijn zege.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, om mijn kandidatuur een zeker body mee te geven, check onderstaande post van mij in 2002, daar blijkt o.a. mijn kijk op het spelletje en dat ik het exact goed heb gezien met powerranger Zlatan:
Waarom quote je mij terwijl je dit postquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een soortement van rugdekking. Maar inhoudelijk heb ik een goed punt hé? Dank.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom quote je mij terwijl je dit post
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk op dit topic heb je helemaal geen goed punt.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een soortement van rugdekking. Maar inhoudelijk heb ik een goed punt hé? Dank.²
Dank, check ook dit topic: hierin wordt mijn liefhebberschap goed getoond.quote:
Ja, klopt, en dat ik over de benodigde kenmerken voor een goede moderator beschik wordt aangetoond in dat betreffende topic.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Inhoudelijk op dit topic heb je helemaal geen goed punt.
We discusseren hier namelijk niet over wie een goede spits is, maar over de nieuwe moderator
Als dat een kenmerk is om moderator te worden komt heer VBL in aanmerking om moderator te worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, klopt, en dat ik over de benodigde kenmerken voor een goede moderator beschik wordt aangetoond in dat betreffende topic.²
Ik vraag me echt bij iedere post af of het nou sarcastisch bedoeld is of dat je serieus bentquote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank, check ook dit topic: hierin wordt mijn liefhebberschap goed getoond.
Bergkamp video
Keywords: liefhebber, balverliefd e.d.²
Ik ben heel serieus. Zal wel me die emoticon te maken hebben >>>quote:Op zondag 4 januari 2009 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vraag me echt bij iedere post af of het nou sarcastisch bedoeld is of dat je serieus bent
Die hele BSB is een grote joker.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vraag me echt bij iedere post af of het nou sarcastisch bedoeld is of dat je serieus bent
Nee, laat zien. Doe eens gek.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Had je mijn tekening nog voorbij zien komen?²
Ok, ik zal eens zoeken, had hem reeds in een topic gedumpt, kan hem nog niet vinden.quote:
There you goquote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens zoeken, had hem reeds in een topic gedumpt, kan hem nog niet vinden.²
Daar kan ik best een kunstje op....quote:
Welnee. Zelden zo'n briljante user gezien de afgelopen 8 jaar.quote:
Goser?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Zelden zo'n briljante user gezien de afgelopen 8 jaar.
Iermand die bijna iedereen de kast op kan jagen en dat zonder al te groffe scheldwoorden of rechtstreekse beledigingen.
Ik mag die goser wel.
En regelmatig zorgt hij toch voor een grijns op mijn gezicht als ik weer een geniale post van hem leesquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Iermand die bijna iedereen de kast op kan jagen en dat zonder al te groffe scheldwoorden of rechtstreekse beledigingen.
Ik mag die goser wel.
Dus dan moet ie maar een mod worden?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag die gozer wel.
Dat is weer het andere uiterstequote:
Dat is iets anders lijkt me?quote:
Dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is iets anders lijkt me?
Ik vind BsB ook tof, en vooral de mensen die daar zo over kunnen huilen in FB. Zo triest en grappig.
Nee, zo iemand moet nooit mod worden.quote:
Echt zo van; noh geef hem een ban!!1! ik kan het niet negeren!111quote:
?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zo iemand moet nooit mod worden.
Je ziet toch wat er gebeurd met leuke users als RayMania of Sjimz als die eenmaal mod zijn geworden?
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
Je ziet toch wat er gebeurd met leuke users als RayMania of Sjimz als die eenmaal mod zijn geworden?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij vind je stom. BAN HEM!!!!!!11
Hé Ray, ben je nog kwaad op me? Ik heb je nl. wel gewoon hoog zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Hij moet juist wel mod worden, BsB doet precies wat jij zegt, iedereen op de kast jagen zonder scheldwoorden, en zo sluit hij ook kuttopics zonder scheldwoorden, irriteert hij Jorientjes en DAMetjes zonder scheldwoorden en hij kan ook ongetwijfeld een topic goed sluiten of posts verwijderen. BSB for mod!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
menquote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke posts zijn op zich ook wel weer handig. Weet je gelijk hoe men over je denkt.
Eigenlijk moet BansheeBoy juist geen moderator worden. Hij moet vooral zichzelf blijven en niet teveel in het keurslijf der moderators gestopt worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij moet juist wel mod worden, BsB doet precies wat jij zegt, iedereen op de kast jagen zonder scheldwoorden, en zo sluit hij ook kuttopics zonder scheldwoorden, irriteert hij Jorientjes en DAMetjes zonder scheldwoorden en hij kan ook ongetwijfeld een topic goed sluiten of posts verwijderen. BSB for mod!
Het is wel golfer hè.....quote:
Welke briljante kerstquiz?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef kleinzusje het volgende:
Niemand van jullie VBL wannabemodgoden die nog aan de briljante kerstquiz mee gaat doen ?
Je staat nu op geblokt in mn PM lijst, dus bespaar je de verdere moeite om me ook via PM nog lastig te vallenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Ray, ben je nog kwaad op me? Ik heb je nl. wel gewoon hoog zitten.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |