Ik ga op de woensdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je op mijn verjaardag?Of de dag ervoor?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, ik heb best lang moeten zoeken voordat ik 2 mensen had voor beide dagen.
Sinds kort.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, dat mag ook.En je gaat ook naar AC/DC, das wel tof. Heb je geen last.fm of zo.
![]()
tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
21ste dus? Oh das oke, dan kun je de 22ste op mijn kinderfeestje komen.
Björk heb ik op Rock Werchter gezien, vind er niet echt wat aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
.
Ik zou zo graag eens naar een concert van Bjork willen. Alleen komt ze vrijwel nooit naar Nederland volgens mij en iemand mee krijgen gaat ook heel moeilijk worden
.
Ja BP neem mij mee, ik woon toch in Nijmegenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je serieus alleen?Neem Fas dan mee!
![]()
Op voorwaarde dat je ganz geyl bent, uiteraard.
Boh gekje, dan is het bij deze afgesproken dat ik mee ga met je als Bjork komt, en jij niemand kunt vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
.
Ik zou zo graag eens naar een concert van Bjork willen. Alleen komt ze vrijwel nooit naar Nederland volgens mij en iemand mee krijgen gaat ook heel moeilijk worden
.
Nu weet ik zeker wie jij bent, hih.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef Caliente het volgende:
WTF, ik had ze bijna, toch maar vanaf gezien
Wat moet ik hier nu op zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker wie jij bent, hih.
Okequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh gekje, dan is het bij deze afgesproken dat ik mee ga met je als Bjork komt, en jij niemand kunt vinden.
Ik heb je als friend geadd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sinds kort.![]()
Gewoon Broekpaling op last fm zoeken.
Ken jij Bat for Lashes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke. Iedereen in m'n omgeving vindt Bjork verschrikkelijk
.
succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef Caliente het volgende:
Mensen, ik ga er van door. Eens even de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |