Goed nummer hmm?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb Windows maar weer eens opgezet.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
Oh hij gaat er nu wel direct naar toe.
Die van idols/popstars of zoietsquote:
Dies lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van idols/popstars of zoiets?
Neuh, deezquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van idols/popstars of zoiets?
Ik luister depeche mode nu!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een cd van The Beatles opstaan
Ik vinyl.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een cd van The Beatles opstaan
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zet nu Radiohead op, wie wil me aanraken?
Mag ik je daar aanraken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zet nu Radiohead op, wie wil me aanraken?
In the closetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Hoe heet dat lied van Michael Jackson ook alweer met Naomi Campbell in de videoclip?
Kwam er WHOOOOO in voor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
Hoe heet dat lied van Michael Jackson ook alweer met Naomi Campbell in de videoclip?
Hihiquote:
ken ik jouwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Caliente het volgende:
[..]
GERSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssssss![]()
Ja, die konden jij en ik als baby nog niet eens halenquote:
goed alleen de spar hier is duurquote:
Zelfde dag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee jij gaat ook naar Coldplay, hihi.
Wtf, gaan jullie naar Coldplayquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee jij gaat ook naar Coldplay, hihi.
Had dat eerder gezegd, ik heb best lang moeten zoeken voordat ik 2 mensen had voor beide dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, gaan jullie naar Coldplay![]()
?
Ik wil ook!!
niet verder vertellen hequote:
ik wel eigenlijk naar de c1000 zitten lekkere kassameisjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Beetje laat voor een kerstboom niet?
Daar werk ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk naar de c1000 zitten lekkere kassameisjes
Ga je serieus alleen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar Goffert. Zullen we daor mieten?
Ik ben gewoon normaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je serieus alleen?Neem Fas dan mee!
![]()
Op voorwaarde dat je ganz geyl bent, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |