Fer en Wijnaldum zullen voor zijn score niet meetellen. Die komen namelijk uit eigen jeugd, en zijn niet gehaald door Bosz.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel appart ja. Moet hij z'n spelers dan extra snel verkopen zodat hij een beetje positiever in de VI komt?![]()
Maar als je kijkt naar de spelers op zijn lijst, dan is de kans klein dat hij op iemand van hen nog veel winst zal maken. Hij kan nog wel scoren op Fer en Wijnaldum.
Nee, in deze tabel niet nee. Bedoelde meer in het algemeen, dat hij daar nog aardig op kan cashen voor Feyenoord. Wellicht Bruins, als hij zich gaat ontwikkelen. Maar verder is eigenlijk heel de selectie financieel gezien waardeloos (sommigen ook sportiefquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum zullen voor zijn score niet meetellen. Die komen namelijk uit eigen jeugd, en zijn niet gehaald door Bosz.
Bosz gaat helemaal niet meer cashen. Of hij moet Wijnaldum in de winterstop verkopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, in deze tabel niet nee. Bedoelde meer in het algemeen, dat hij daar nog aardig op kan cashen voor Feyenoord. Wellicht Bruins, als hij zich gaat ontwikkelen. Maar verder is eigenlijk heel de selectie financieel gezien waardeloos (sommigen ook sportief)
Ik ben daar niet zo zeker van. Vind het nogal een hardnekkig...eh....ik wilde 'gezwel' zeggen....vlek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz gaat helemaal niet meer cashen. Of hij moet Wijnaldum in de winterstop verkopen.
Bosz is voor het eind van het seizoen weg.
Zou ook niet eerlijk zijn, omdat er toevallig 17 jaar geleden een goede voetballer is gebeuren in Rotterdam, kan bosz daar mee gaan scorenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum zullen voor zijn score niet meetellen. Die komen namelijk uit eigen jeugd, en zijn niet gehaald door Bosz.
En dan nu roepen dat het gat tussen jong en oud in de selectie te groot is, en dat hij meer spelers in de leeftijd van El Ahmadi aan wil trekkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof Bosz gaat (en kan) cashen met Makaay, van Bronckhorst, Hofland, de Cler, van Dijk, Timmer, Tomasson en Landzaat in zijn lijst
Wijnaldum is ook gehaald door Wotte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou ook niet eerlijk zijn, omdat er toevallig 17 jaar geleden een goede voetballer is gebeuren in Rotterdam, kan bosz daar mee gaan scoren
Maar dan is het nog wel de vraag wat voor prijs Petertje eruit weet te slepen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou ook niet eerlijk zijn, omdat er toevallig 17 jaar geleden een goede voetballer is gebeuren in Rotterdam, kan bosz daar mee gaan scoren
Petertje denkt alleen aan zijn eigen bonus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel de vraag wat voor prijs Petertje eruit weet te slepen.
Dan moet hij toch echt eerst presteren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Petertje denkt alleen aan zijn eigen bonus.
hij krijgt hem nu ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan moet hij toch echt eerst presteren.
geloof het niet (in kader van de transparantie)quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zijn die bonussen en hun voorwaardes dan bekend? En waar vind ik ze?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
geloof het niet (in kader van de transparantie)
Volgens mij meen ik ergens gelezen te hebben dat hij wil verdienen op transfers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zijn die bonussen en hun voorwaardes dan bekend? En waar vind ik ze?
Dat moment zal nog wel ff op zich laten wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Putdeksels het volgende:
Dat contract heeft 'ie al lang en breed ondertekend joh. Ze wachten alleen even op het juiste moment om het bekend te maken (lees: als het iets beter gaat).
na de beker overwinning op heerenveenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moment zal nog wel ff op zich laten wachten
Hoezo? Als we 2 keer van Heerenveen winnen is het gelijk weer hosanna hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moment zal nog wel ff op zich laten wachten
Daar geloof ik niets van. Als het daarna weer 1x mis gaat dan kan de ME weer aanrukken bij het Maasgebouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Hoezo? Als we 2 keer van Heerenveen winnen is het gelijk weer hosanna hoor.
Daarom wil hij ook een bonus op transfers. Hij zit nu al te wachten op het moment dat hij Wijnaldum en Fer kan verkopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar een bonus krijg je toch pas wanneer je een goede prestatie neerzet? Het lijkt me dan niet dat Bosz een beetje kan lopen rondklooien en dan wel even een vette bonus opstrijkt. Maar nogmaals: ik ken de voorwaardes niet.
Al vind ik dat systeem van een bonus wel een beetje twijfelachtig, zeker binnen een voetbalclub. Het komt een beetje over als een goede reden om je best te doen, maar daar lijken me al redenen te over voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |