Is dat de R4ultra? Op www.r4ultra.com is de laatste firmware van februari dit jaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef e-wok het volgende:
ik heb de r4ds-sdhc en ervaar geen problemen, de software is iig nieuwer dan de software voor de gewone r4 kaart. Ik heb me al een tijd niet verdiept in eventuele nieuwe software, dus het kan idd zijn dat dit er niet meer is.
Voor mensen met een R4DS of een R4 SDHC kunnen hier kijken welke games er allemaal speelbaar zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:35 schreef __Saviour__ het volgende:
1.18 is de laatste echte firmware voor de R4.
YSMenu, een gepatchte versie van de firmware van de DSTT, kan er ook op. Dat laat al wat meer recente spellen draaien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef linuxje het volgende:
ik heb een EZFlash Vi en DSTTi geprobeerd en werken allebei. Ik heb een webshop in onderdelen, en heb me al voorbereid op de DSi dus als je vragen (of kaartjes nodig) hebt PM maar, dan doen we wat aan de prijzen.
R4 met firmware1.18 kan 99.72 procent van alle games speelbaar maken .Gewoon alle games arm7 patchen met arm7fixa (scheelt ook ruimte op je kaartje) en soms DSATM gebruiken om er een code bij te voegen als er een protectie op zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zijn kloonkaartjes. Doen hun ding ook prima. Maar de 'echte' R4 heeft al lang geen ondersteuning meer
Tja, ik heb gewoon een R4-ultra van Dealextreme. Laatste firmware (zie http://www.r4ultra.com) is van 24 februari. En tot nu toe nog niets gevonden wat nog niet werkt.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Reggie200 het volgende:
Dus mijn vraag blijft staan, Wat is jullie ervaring met recentere kaartjes en dan gaat het er met name om dat er regelmatig nieuwe firmware wordt uitgegeven.
sowieso de laatste firmware update (ik geloof 1.17) downloaden. Verwijder de lege SAV bestanden en start de app opnieuw. Het kan natuurlijk zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het aanmaken van het SAV bestand.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:42 schreef Dzy het volgende:
Mijn DSTT kaartje slaat bij sommige "apps" de savegames niet goed op. Dan staat er wel een .SAV op maar de saveslots zijn gewoon leeg... weet iemand waarom en hoe te fixen? Misschien een alternatieve firmware proberen?
totally working! vet chillquote:Op woensdag 1 april 2009 14:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als de acekard niet op de DSi werkt kan je misschien die van marvdeparv wel overkopen
4quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn nu een stuk of 3 nieuwe flashcards die op de DSi werken
1 2 3 4 | - EZ-Flash Vi - DSTTi - AceKard 2i |
Er was een bericht van een duitse gadget site dat de Acekard 2i niet zou werken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef GGMM het volgende:
Waaronder de The Acekard 2i las ik net.
Besteld.
Thnx voor de info. Gelukkig staat mijne gewoon op Engels.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Er was een bericht van een duitse gadget site dat de Acekard 2i niet zou werken.
Hadden ze gedeeltelijk gelijk in. De Acekard 2i werkt namelijk niet zodra je de DS op een andere taal dan Engels instelt. Voor de rest werkt ie perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |