abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64615766

Het vorige deel: Slank van veel walletjes snoepen #429 - Toch Greys?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:17:37 #2
331 Merel
Be here now.
pi_64615853
Ik heb net een superstrakke loeigeile sportjoggingbankhangbroek gekocht die ik vorige maand ook al in een andere kleur had gekocht. Vorige maand moest ik een M, nu heb ik een S gekocht En ik ben vandaag ook alweer meer dan een halve kilo lichter van gisteren, dus blijkbaar valt de feestdagenschade tóch best mee!

En verder heb ik weer een paar topics gemist dus ik weet niet waar jullie het over hebben!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64615866
Als ik nu fipo zeg, betekent dat dan dat ik hier als eerste heb gepost?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64615878
alleen jammer dat ik dan niet de eerste ben..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64615915
Goed ik zei dus voordat ik 'm weer eens dichtgooide
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom kan alles altijd spontaan opgelost worden als je zegt dat je op wilt zeggen?
Houdt je snater en laat me gewoon opzeggen!
The way you rock'n'roll
pi_64615968
Goeiemiddag poppetjes!

Ik heb een gekneusde lever geloof ik. Ik heb de afgelopen 2 weken zoveel gedronken.. Gisteren nog 'even' naar de kroeg met t broertje en een vriendin. 3 kroegwijn is al garantie voor een kater. .
Ik ga weer even in retraite qua alcohol. Totdat mn lever weer maatje tartaar heeft ipv maatje Texas.
Fok!bejaarde
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:22:58 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64615999
tvp.
Schoonmaken . Maar de kranen blinken weer .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:26:01 #8
163650 Greys
pi_64616093
Wat wilde je opzeggen dan DML?

En ja CC, als je als eerste had gepost na de openingspost had je fipo kunnen blčren!
Tenminste... dat kan ook rustig ergens midden in een topic, maar dan lachen we je uit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:27:19 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64616140
tvp
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:28:20 #10
331 Merel
Be here now.
pi_64616170
Toch fijn day de eerste post van het topic ontopic is, kunnen jullie daarna weer gewoon verder kletsen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:28:33 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64616180
Lijst:
2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en philadelphia light.
1 pistolet tarwe met kipfilet
appel, peer, mandarijn, kiwi
gekookt eitjea
blokje chocolade puur
D: 500 gram broccoli, 200 gram spinazie en 200 gram gegrilde kipfilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64616215
Mijn tweede tv had bagger ontvangst via de kabel dus ik ben voor beiden overgestapt naar digitenne.
Als je kabel opzegt vervalt ook je telefonie en internet via de kabel dus ook dat heb ik onder gebracht bij KPN. Met als voordeel, geheel gratis bellen en draadloos modem.

Dus ik bellen om op te zeggen. We kunnen een decoder sturen voor je tweede tv, we kunnen een draadloze router sturen, neem een alles in 1 pakket en je belt gratis naar andere ziggo klanten.
Hoepel op!
Ik wil er gewoon vanaf!
En dan nog vragen welk abonnement ik bij KPN neem, hoeveel ik ga betalen etc.

Welk deel van ik wil opzeggen snap je niet?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:33:29 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64616354
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en philadelphia light.
1 pistolet tarwe met kipfilet
appel, peer, mandarijn, kiwi
gekookt eitjea
blokje chocolade puur
D: 500 gram broccoli, 200 gram spinazie en 200 gram gegrilde kipfilet.
Love it.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:35:19 #14
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64616405
Kwakveense proficiat!! Je moet maar zo denken als 't maar gezellig is! Ook al komen d'r niet zoveel mensen.
Al is gladheid wel een erg jammere reden, iets met winterbanden enzo

Voor iedereen die Youp van 't Hek niet gezien heeft, http://video.google.nl/videoplay?docid=-4815763100906359741&hl=nl

Kon 'm jullie niet onthouden!
Vanmorgen weer sportschool gedaan, kort maar krachtig, waren weer 35 minuten crosstrainer. Dacht lekker in de sauna te chillen en in de lekkere douche maar helaas was ik mijn handdoek vergeten, beetje zonde. Dus ik ben afgepoeierd met mijn 5,5 minuten douche thuis.

Ziggo wil alleen maar verkopen Dizzy-Miss-Lizzy, ze willen alleen maar zoveel mogelijk klanten hebben is weer zo'n actie van graaiend Nederland, verkopen aan een hedgefund... Niemand behalve de bestuurders worden er beter en rijker van. Service loopt terug, banen ook want 't gaat alleen nog om getallen. Jeej...
Als je kwaliteit van je 2e tv niet goed waarom geen signaal versterker van 2 tientjes er tussen eigenlijk? Of was je al ontevreden met Ziggo?

Kreeg vandaag de vraag of ik afgevallen was
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64616540
Omdat ik dan een kabel helemaal door mijn woonkamer moet leiden en digitenne zoveel simpeler is en nog goedkoper ook.
En ziggo is sowieso
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:40:29 #16
163650 Greys
pi_64616542
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een superstrakke loeigeile sportjoggingbankhangbroek gekocht die ik vorige maand ook al in een andere kleur had gekocht. Vorige maand moest ik een M, nu heb ik een S gekocht En ik ben vandaag ook alweer meer dan een halve kilo lichter van gisteren, dus blijkbaar valt de feestdagenschade tóch best mee!

En verder heb ik weer een paar topics gemist dus ik weet niet waar jullie het over hebben!
Foto van de loeigeile broek!

Knap lijstje, kaasmeisje uniekhoorn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64616544
KPN

Goede keus Lizzy
pi_64616603
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:40 schreef TJDoornbos het volgende:
KPN

Goede keus Lizzy
Ja dat moet ik dus nog gaan zien
Maar dat draadloos modem is met het oog op een netbook sowieso wel handig.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:43:50 #19
163650 Greys
pi_64616639
Hier ook Digitenne maar dat vervloeken we regelmatig
Kan ook komen omdat we officieel in Bleiswijk helemaal geen ontvangst van Digitenne hebben en het een signaaltje van Zoetermeer uit de lucht plukt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:44:58 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64616672
Gefeliciteerd Kwakkie!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:45:26 #21
163650 Greys
pi_64616682
Kwakkie is maandag pas jarig
Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:45:37 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64616689
Bonsjoer!

Planningslijstje:
O/L: volkorenbroodtosti
T: multivitaminesap (was op bezoek)
T: knackebrotje met gekookte worst
D: volkorenbrood met gekookt ei
T: ik denk kiwi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64616693
Ah oke, want ik ben echt zeer tevreden en ook erg blij met de EPG

Oh oh ik ben echt bang dat ik morgen toch niet meer kan schaatsen hier in de buurt
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:48:05 #24
163650 Greys
pi_64616759
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah oke, want ik ben echt zeer tevreden en ook erg blij met de EPG

Oh oh ik ben echt bang dat ik morgen toch niet meer kan schaatsen hier in de buurt
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voor Heb je Spice Channel al gezien?

Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 16:49:58 #25
163650 Greys
pi_64616809
Maria, brood met ei als avondeten, kan je daarop leven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')