Naar de sportschool gewandeld (40 min), mijn fitnessprogramma gedaan (ongeveer een uur), 20 min extra geroeid en toen weer naar huis gewandeld. Ik vond het wel weer best zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan vandaag Isa?
Misschien niet te oud maar voel me gewoon zo stom dat ik dan al zoveel heb gedaan en uitgeprobeert....ik weet niet kan het niet uitleggen....quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Miss S. Een grote groep mensen bij geneeskunde was al dik in de 30, 40 en zelfs in de 50(al kende ik er maar 1 van in de 50). Op de universiteit ben je met 21 heus niet oud.
Een vriendin die erover vertelde (had er eigenlijk nog nooit van gehoord) en toen ging ik terug denken aan het hbo waar interculturele pedagogiek mijn favoriete vak was. Maar ik heb al een mailtje gestuurd naar mijn studieadviseur dus inderdaad gewoon even goed over nadenkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ga anders eens met een studie adviseur praten Miss S.En zet eens voor jezelf op een rijtje wat je nu eigenlijk echt heel erg leuk vindt om te doen en waar je goed in bent. Niets is natuurlijk leuker dan in je werk uiteindelijk datgene te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. En hetzelfde geldt natuurlijk voor een studie.
![]()
Wat heeft je aan het twijfelen gebracht over je huidige studie trouwens?
Ik heb een alpina helm gekocht. Was 130 euro (wat niet zo'n hele rare prijs schijnt te zijn). Maar eerlijk: koop een helm die helemaal goed om je hoofd zit. Dat is het allerbelangrijkste. Een helm die te los zit is bij een ongeluk compleet waardeloos en een helm die drukpunten geeft..nouja daar krijg je hoofdpijn van. Oh en die van mij is best hipquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil misschien ook een skihelm, octo. Kan je me iets aanraden?
idd, huldequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een Boschebol laten staan, Fannetje!!![]()
jammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef octopussy het volgende:
Misschien pas jij een helm in de uitverkoop
En worstenbroodjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een Boschebol laten staan, Fannetje!!![]()
Eh.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En worstenbroodjes, die zijn bijna nog meer evil
Maar jij bent toch weer zwanger? (of heb ik dat verkeerd onthouden)quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb dit topic gewoon gemist!
![]()
Ik ga vanavond spijbelen van het zwemmen.
Hoopte vanmiddag te kunnen tukken tegelijk met Sasha, maar daar dacht hij anders over.
En nu staat er heerlijke hachee te pruttelen, maar die is pas over een uur klaar, en dan haal ik het zwemmen niet meer. Prioriteiten stellen!
Mag best een keer, ik ben steeds tussen de feestdagen door braaf gaan zwemmen.
En nog steeds vrijwel niks aangekomen, dus een keertje met de beentjes omhoog moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |