abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64775491
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan vandaag Isa?
Naar de sportschool gewandeld (40 min), mijn fitnessprogramma gedaan (ongeveer een uur), 20 min extra geroeid en toen weer naar huis gewandeld. Ik vond het wel weer best zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64775640
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Miss S. Een grote groep mensen bij geneeskunde was al dik in de 30, 40 en zelfs in de 50 (al kende ik er maar 1 van in de 50). Op de universiteit ben je met 21 heus niet oud.
Misschien niet te oud maar voel me gewoon zo stom dat ik dan al zoveel heb gedaan en uitgeprobeert....ik weet niet kan het niet uitleggen....
Zit aan Culturele antropologie te denken en dat is ook bij de sociale wetenschappen dus misschien hoef ik dan een paar vakken niet te doen....
pi_64776355
Ik werk nu 3 weken in de thuiszorg.
Ik heb besloten door omstandigheden geen adminstratie meer te gaan doen.
Kan via de thuiszorg straks op opleidingen volgen.

Vandaag mijn eerste dag gehad, en wat is dat heerlijk en dankbaar werk zeg.
En ook nog goed voor de lijn ook

Ben in totaal al 11 killo kwijt. Maar ik begin pas weer met update als ik op mijn gewicht zit, waarop ik zat, voordat ik 'ziek' werd.

Voel me vandaag erg gelukkig.
pi_64776428
Je eerste dag wat, Ymme? (je zegt dat je 3 weken in de thuiszorg werkt en dat je straks een opleiding kan doen...dus ik snap het niet zo goed, of ik lees verkeerd) Maar fijn dat je je vandaag gelukkig voelt

En Miss S, doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64776496
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef Isabeau het volgende:
En Miss S, doen.
ik ga er maar eens 5 maanden goed over nadenken
pi_64776547
Je hebt dus tijd zat Culturele antropologie lijkt me enorm boeiend. Bedenk wat je er mee zou willen gaan doen en lees er alvast veel over. Kijk of het onderwerp je over een paar maanden nog steeds boeit.
pi_64776699
Ga anders eens met een studie adviseur praten Miss S. En zet eens voor jezelf op een rijtje wat je nu eigenlijk echt heel erg leuk vindt om te doen en waar je goed in bent. Niets is natuurlijk leuker dan in je werk uiteindelijk datgene te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. En hetzelfde geldt natuurlijk voor een studie.
Wat heeft je aan het twijfelen gebracht over je huidige studie trouwens?

Ymme, ik snap geen ruk van je verhaal, maar ik ben blij dat je je goed voelt vandaag.

En Isa, goed gedaan joh! Ben ook erg benieuwd hoe die cursus morgen is.
pi_64777122
Hoelang fiets je er nu over naar je werk, Liejan en hoe laat moet je dan nu 's morgens van huis?
pi_64777250
Volgens de routeplanner is het 18.6 km.
Ik weet nog van toen ik een vriendje had die hier 300 meter vandaan woonde (en dus uitkeek op de duinen waarin in nu werk) dat ik er een uurtje over fietste.
Maar ik zal straks even de stopwatch op mn Ipod aanzetten als ik de deur uit loop hier.
pi_64777305
oh, ik zat in het meetingtopic te posten

Ga zo ook maar eens mezelf optuigen om naar huis te gaan. Kantoorwerk is suf Ik denk niet dat ik dit lang wil gaan doen.
pi_64777331
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ga anders eens met een studie adviseur praten Miss S. En zet eens voor jezelf op een rijtje wat je nu eigenlijk echt heel erg leuk vindt om te doen en waar je goed in bent. Niets is natuurlijk leuker dan in je werk uiteindelijk datgene te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. En hetzelfde geldt natuurlijk voor een studie.
Wat heeft je aan het twijfelen gebracht over je huidige studie trouwens?

Een vriendin die erover vertelde (had er eigenlijk nog nooit van gehoord) en toen ging ik terug denken aan het hbo waar interculturele pedagogiek mijn favoriete vak was. Maar ik heb al een mailtje gestuurd naar mijn studieadviseur dus inderdaad gewoon even goed over nadenken
pi_64777345
Ik wil misschien ook een skihelm, octo. Kan je me iets aanraden?
pi_64777493
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil misschien ook een skihelm, octo. Kan je me iets aanraden?
Ik heb een alpina helm gekocht. Was 130 euro (wat niet zo'n hele rare prijs schijnt te zijn). Maar eerlijk: koop een helm die helemaal goed om je hoofd zit. Dat is het allerbelangrijkste. Een helm die te los zit is bij een ongeluk compleet waardeloos en een helm die drukpunten geeft..nouja daar krijg je hoofdpijn van. Oh en die van mij is best hip
Zal kijken of ik vanavond een fotootje kan opsnorren
pi_64777579
Oeh, 130 euro heb ik niet meer Die heb ik vanmiddag uitgegeven
pi_64777602
Misschien pas jij een helm in de uitverkoop
pi_64777665
Vandaag hadden we een (zeer suffe en inspiratieloze) studiedag met bijbehorende lunch. Ik heb mezelf getrakteerd op een lekker broodje brie, al weet ik heus wel dat dat heel slecht is Maar het tweede broodje werd er een met rosbief en daar is het bij gebleven, terwijl ik echt nog wel een derde had gelust. Dat vond ik dan wel weer knap van mezelf. De worstenbroodjes heb ik overigens ook maar mooi laten staan En de bosschebol als tussendoortje ook!
pi_64777676
Ik moet morgen of overmorgen toch nog even langs de sportwinkel, ik zal eens zien wat ze daar hebben.
pi_64777707
Je hebt een Boschebol laten staan, Fannetje!!
pi_64778418
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
idd, hulde
Ja doei.
pi_64778435
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef octopussy het volgende:
Misschien pas jij een helm in de uitverkoop
jammer ik dacht dat het over een motorhelm ging
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:42:47 #296
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64778486
Keurig ontbeten met activia, geluncht met twee meergranen boterhammen met kaas en tomaat. Niet gesnoept, wel 2 mandarijnen gegeten. Weet alleen nog niet wat ik vanavond zal doen met eten.

Fannetje! Die Bosche Bol!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64778529
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En worstenbroodjes , die zijn bijna nog meer evil
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:47:22 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64778652
Ik heb dit topic gewoon gemist!

Ik ga vanavond spijbelen van het zwemmen.
Hoopte vanmiddag te kunnen tukken tegelijk met Sasha, maar daar dacht hij anders over.
En nu staat er heerlijke hachee te pruttelen, maar die is pas over een uur klaar, en dan haal ik het zwemmen niet meer. Prioriteiten stellen!
Mag best een keer, ik ben steeds tussen de feestdagen door braaf gaan zwemmen.

En nog steeds vrijwel niks aangekomen, dus een keertje met de beentjes omhoog moet kunnen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:47:30 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64778657
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En worstenbroodjes , die zijn bijna nog meer evil
Eh.

Nee.
pi_64778803
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dit topic gewoon gemist!

Ik ga vanavond spijbelen van het zwemmen.
Hoopte vanmiddag te kunnen tukken tegelijk met Sasha, maar daar dacht hij anders over.
En nu staat er heerlijke hachee te pruttelen, maar die is pas over een uur klaar, en dan haal ik het zwemmen niet meer. Prioriteiten stellen!
Mag best een keer, ik ben steeds tussen de feestdagen door braaf gaan zwemmen.

En nog steeds vrijwel niks aangekomen, dus een keertje met de beentjes omhoog moet kunnen.
Maar jij bent toch weer zwanger? (of heb ik dat verkeerd onthouden)
Dan lijkt me dat je zeker af en toe rustig aan mag doen
Ookal is zwemmen zeker ook wel gewoon lekker om te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')