Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
Aha, fysieke aantrekkingskracht dus. Leuk. En verder weet je eigelijk nog niet echt veel van/over hem?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
quote:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Weinig idd.. Op oudjaarsnacht hem wel wat beter leren kennen enzoVanaf begin veel gepraat. Maar in eerste instantie is het idd gewoon fysieke aantrekkingskracht.
Maar ik ben dan ook zo dat ik niet snel gevoelens kan krijgen voor iemand als ik niet weet of het wederzijds is.. zoiets..
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is heul niet het belangrijkste!
Toch is het wel een leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Er zijn zoveel manieren meer om diepgang te verkrijgen in je relatie
Hoe hij nu is weet ik niet , want het is al een jaar of vier geleden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch is het wel een leuke woordspeling.
Vandaag de eerste.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hallo, RZ hoeveelste topic open je vandaag?
Vooral dat laatste zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
en respect en vertrouwen en geld
Maar zeker niet de laatste?quote:
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Ik weet ook wel dat t een heel flauw grapje wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah als de sexseks maar goed is en hij geld heeft
Zit er ook wel in ja. Maar het zit wel wat dieper ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef MNR het volgende:
Onzekerheid bedoel je? Of hoe kan ik dat zien?
O ja? Hoe moet de liefde van jouw leven er dan uit zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet hoe hij/zij er uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |