Ik? Ik geef juridisch advies aan ondernemers. Daarnaast ben ik in zekere zin een soort beleidsmedewerker.quote:
Votarydinges natuuurlijkquote:
Iemand die rechten studeert kan je alleen op die manier bashen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach gus, meneer wil ook semi-intellectueel yashi bashen. Probs knul.
Ik wil niemand bashen ik wist niet dat zij die ambities heeft dus hou je praatjes maar voor je. Het is gewoon mijn mening, meer niet.quote:
Die studeert zelf ook rechten dus daar kan ik het van hebbenquote:
Nou vond ik dat jij sinds de awards zo tof bezig wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die rechten studeert kan je alleen op die manier bashen!Echt intellectueel bashen gaat ze boven de pet.
Heb jij enig idee hoe grote belasting het huidige beleid is op de juridische realiteit in het strafrecht op dit moment? Het werk van een OvJ (zeker in het begin van zijn loopbaan) bestaat voor een heel groot deel uit wietteelers vervolgen. Je vergelijkingen gaan helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om ff inhoudelijk op je punt in te gaan. Je hebt gelijk, het principe slaat nergens op en dat komt door onze lieve christenen in de regering. Om dan door dit ene voorbeeld gelijk er niet te willen werken en 't hele systeem te veroordelen slaat helemaal nergens op. Door dit "foutje" vallen er geen 12 doden per dag of zo.
Hence the name.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Even dingen in perspectief plaatsen, jij studeerde toch geschiedenis? Als ergens geen toekomst in zit....
Nee, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef TheVotary het volgende:
Heb jij enig idee hoe grote belasting het huidige beleid is op de juridische realiteit in het strafrecht op dit moment? Het werk van een OvJ bestaat voor een heel groot deel uit wietteelers vervolgen. Je vergelijkingen gaan helemaal nergens over.Ook zonder de Christenen was het beleid al zo hypocriet als de pest.
Een combinatie van christenen en zogenaamd links!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om ff inhoudelijk op je punt in te gaan. Je hebt gelijk, het principe slaat nergens op en dat komt door onze lieve christenen in de regering. Om dan door dit ene voorbeeld gelijk er niet te willen werken en 't hele systeem te veroordelen slaat helemaal nergens op. Door dit "foutje" vallen er geen 12 doden per dag of zo.
De vorige keer dat je hier was was tijdens het moblo vs cp of d_k gebash met al je sarcastische opmerkingen tussendoor, nu kom je weer al te gezellig binnen. Valt opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef TheVotary het volgende:
Beter doe je dan niet zo tof tegen mij met je gedingens.
Gewoon een kloon van iemand zonder ballen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De vorige keer dat je hier was was tijdens het moblo vs cp of d_k gebash met al je sarcastische opmerkingen tussendoor, nu kom je weer al te gezellig binnen. Valt op. En ja ik weet dat 't toen vast ook "je mening" was, die kan op tig manieren brengen.
Misschien ben ik wel gewoon helemaal niet gezellig. Dat al eens overwogen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De vorige keer dat je hier was was tijdens het moblo vs cp of d_k gebash met al je sarcastische opmerkingen tussendoor, nu kom je weer al te gezellig binnen. Valt op. En ja ik weet dat 't toen vast ook "je mening" was, die kan op tig manieren brengen.
Zelfs d_k is al weken gezellig, die beat je nooit qua sarcasme.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef TheVotary het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon helemaal niet gezellig. Dat al eens overwogen?
Misschien is het de ongezelligheidskloon van D_Kquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs d_k is al weken gezellig, die beat je nooit qua sarcasme.
dat proces is gekilledquote:
Alsof ik daar een kloon voor nodig heb! TheVotary is in ieder geval geen voorvocht van mij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien is het de ongezelligheidskloon van D_K
Net ff gespeeld, maar was maar 1 tegenstanderquote:
Als ik straks nog tijd heb, roep ik wel ff op msn ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net ff gespeeld, maar was maar 1 tegenstander.
Yepquote:
Hebbes. Ben aan't leechen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fok!ers spelen Unreal #5 -Kut sjimz
Er wordt daar afgesproken om te spelen. Heb 't alleen ff getest en 't werkt als een tiet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
Even wat anders:
[ afbeelding ]
Je vergeet Van Lier en de driekwartjas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van Bommels, squashen! Wannabe yup mikkie?
Het valt iedereen op hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs d_k is al weken gezellig, die beat je nooit qua sarcasme.
Was Nederland leuk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:48 schreef Californium het volgende:
ik ga douchen en dan morgenvroeg weer eens vliegen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |