Moet je een keer checken, zo'n echt Nijmeegs stel zijn eigenaar/chef/serveerster heel aardig volk en voor 5 euro heb je een hamburger waar een gemiddelde burger king hamburger niets bij lijktquote:
Die lui praten allemaal over vroegâh, dan krijg je datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gaat het daar dan weer vooral over zeer jonge mensen.
Vroeger, zoals in die tijd dat als je naar een vriendje ging om een spelletje te spelen, je niet ging lannen maar kwartetten? Toen de euro nog gulden heette maar hetzelfde waard was en je nog gewoon een Raider kon kopen ipv Twix?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die lui praten allemaal over vroegâh, dan krijg je dat
Toen koe nog met lange oe werd geschreven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger, zoals in die tijd dat als je naar een vriendje ging om een spelletje te spelen, je niet ging lannen maar kwartetten? Toen de euro nog gulden heette maar hetzelfde waard was en je nog gewoon een Raider kon kopen ipv Twix?
Toen de kratjes nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger, zoals in die tijd dat als je naar een vriendje ging om een spelletje te spelen, je niet ging lannen maar kwartetten? Toen de euro nog gulden heette maar hetzelfde waard was en je nog gewoon een Raider kon kopen ipv Twix?
damn, ik denk ineens aan een broodje kipfilet van de BP langs de snelweg... zon Wild Beans toko, 3.50 overheerlijk broodjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb me toch ineens zin in een pitstop broodje
Ja, tegenwoordig heb je aan pallet met plastic kratten genoeg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toen de kratjes nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden.
Het gaat hard, nu ik meepostquote:
Er moest ook iets met bier komen hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Toen de kratjes nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden.
Van Lier heeft wel altijd goede schoenen. Ik heb hier een paar Van Bommels staan, die gaan al twee jaar mee. Alleen regulier onderhoud als poetsen, nieuwe hak en nieuwe zool, maar verder topschoenen. Laatst ook een paar Van Liers gekocht, die zijn ook nog perfect. Mooie schoenen vaak ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
Toen God nog Kees heette, en de vogels nog achteruit vlogen
Ik net even de stad in, weet meteen waarom ik niet veel spaargeld hebMoest stiekem wel nieuwe schoenen hebben, omdat deze een beetje af zijn, en nu zit ik dus met een paar Van Lier's, voor de net, en een paar Australian sneakerdingen
Loop je daar zo door de stad, staan er op de Molenstraat 'n stel van die grrrrristelijke mensen van die gare bekeringsliedjes te zingen, en een kerel stond te schreeuwen over alle fouten die vergeven werden enzoToch komisch om te zien hoe álle andere mensen elkaar dan aankijken, en van die prachtige blikken toewerpen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Lier heeft wel altijd goede schoenen. Ik heb hier een paar Van Bommels staan, die gaan al twee jaar mee. Alleen regulier onderhoud als poetsen, nieuwe hak en nieuwe zool, maar verder topschoenen. Laatst ook een paar Van Liers gekocht, die zijn ook nog perfect. Mooie schoenen vaak ook.
Buiten dat ik teveel schoenen hebquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ik loop al mijn schoenen naar de klote binnen een jaar, en zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet
Wat is niet goedkoop?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ik loop al mijn schoenen naar de klote binnen een jaar, en zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet
Maar juist als je zoveel paar schoenen hebt kan dat makkelijk. Je kunt gemakkelijk wisselen en dat is voor schoenen belangrijk. Als je schoenen dag in, dag uit aan hebt kunnen ze niet herstellen en slijten ze veel harder. Moet je nagaan hoe knap als schoenen zelfs dan nog jaren mee gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Buiten dat ik teveel schoenen hebLoop ik er vaak ook jaaaaaaaaaaren op, mijn oudste schoenen die ik nu nog heb zijn mijn eS skateschoenen, die heb ik al een jaar of 6 en ze zien er nog heel goed uit
Euro of 80 a 100 skateschoenen vaak, heb nu reebok of puma's ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is niet goedkoop?
En het ligt eraan hoe je er mee omgaat. Ik heb die Van Bommels al jaren. Het is een kwestie van tijdig poetsen en tijdig je zolen en hakken laten vervangen. Op die manier heb ik al jaren plezier van m'n uitgave. Het mag wat kosten (geloof dat dat paar richting de 200 euro ging, en daar komt dan nog drie of vier keer onderhoud van een paar tientjes bij), maar dan heb je wel kwalitatief prima schoenen.
Ik heb er eentje gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van Bommel kan ik echt niet meer horen zonder te lachen
Heerlijk die inside jokes
Een goeie advocaat verdient toch goud geldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar valt anno 2009 geen goed geld meer in te verdienen.
Dat is zo, maar er zijn vaak wel schoenen die ik een periode heel vaak aan hebquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar juist als je zoveel paar schoenen hebt kan dat makkelijk. Je kunt gemakkelijk wisselen en dat is voor schoenen belangrijk. Als je schoenen dag in, dag uit aan hebt kunnen ze niet herstellen en slijten ze veel harder. Moet je nagaan hoe knap als schoenen zelfs dan nog jaren mee gaan.
Doorsnee advocaat werkt gewoon in loondienstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een goeie advocaat verdient toch goud geld.
Een "gewone" advocaat die "gewoon" in loondienst is verdient toch nog steeds "gewoon" bovenmodaalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doorsnee advocaat werkt gewoon in loondienst![]()
Ja, maar dat doen we meer universitaire studiesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een "gewone" advocaat die "gewoon" in loondienst is verdient toch nog steeds "gewoon" bovenmodaal.
Wow naja mijn duurste zijn toch wel rond de 150 euro geweest volgens mij (all stars laarzen, en dr. martens)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het duurste paar schoenen wat ik ooit gekocht heb was 80 euro, voor een paar heerlijke Fila's in duitsland... Die kapotgelopen dingen heb ik nog steeds, lopen nog steeds lekker als ik ff iets aan moet naar de schuur ofzo![]()
Nu weer 15 euro bristol schoenenzo lang gaan ze toch niet mee... en dan hoef ik ook wat minder voorzichtig er mee te zijn voor dat geld :p
Dat zegt toch niemandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want met rechten kan je alleen advocaat worden ja
Echt niet, je kan ook nog rechter worden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even dingen in perspectief plaatsen, jij studeerde toch geschiedenis? Als ergens geen toekomst in zit....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen we meer universitaire studiesHet verdient aardig, maar ook niet genoeg om nou te zeggen dat je daarmee tot de elite gaat behoren!
Heus waar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet, je kan ook nog rechter worden!
Ach of een ander muf baantje natuurlijk! Werken voor een duffe overheidsinstantie. Of papierschuiven als notaris!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Theologie en ben al afgestudeerd biotechnoloog! Maar ik heb geen toekomst dus ik lig er ook niet wakker van wat ik na mijn studie(s) ga verdienen hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Even dingen in perspectief plaatsen, jij studeerde toch geschiedenis? Als ergens geen toekomst in zit....
Dat meen je niet! Die optie kende ik nog nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heus waar?![]()
Ik heb ook een gerucht gehoord dat je officier van justitie kan worden, maar dat zal wel onzin zijn he
Drugsbaron is ook een optiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heus waar?![]()
Ik heb ook een gerucht gehoord dat je officier van justitie kan worden, maar dat zal wel onzin zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |