quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef Svyatagor het volgende:[..]
Hey Ares, jij hebt zo'n M13 begreep ik. Kun je daar wat over vertellen? Bevalt ie goed? Blijft je ampgeluid een beetje overeind? Geen tonesuck e.d.?
ik heb er nog niet genoeg over mijn repetitie gear mee gespeeld, maar voor thuis op een kleine amp, het klinkt heerlijk!
of je eigen amp geluid overeind blijft durf ik zo niet te zeggen, gezien ik ook nog mijn GT-8 er tussen heb hangen, die zorgt zo af en toe nog voor een amp moddeling.
De modulatie van de effecten is echt fantastisch te noemen, ik vind ze beter dan in de GT-8. tonesuck heb je weinig tot geen last van, ook is er een true bypass aanwezig.
verder... tja... ik vind het gewoon geweldig lekker klinken, goede overdrive/distortion, goede reverb en echo effeten.
Ik ben nog te weinig bezig geweest met de filters en modulaties die er in zitten. maar wat ik er van gebruikt klinkt ook heerlijk.
Het enige nadeel wat ik zo tegen kom is eigenlijk de gevoeligheid van de draaiknopjes, je kan bepaalde delay timers net niet goed krijgen omdat het knopje net niet gevoellig genoeg is. misschien dat dit nog opgelost kan worden middels een nieuwe firmware.
ik had ooit nog een stukje ervan online staan, maar die heb ik of verwijderd of weet ik wat er mee gebeurt is...