quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:46 schreef Moozze het volgende:
Laten we het over distortionpedalen gaan hebben in dit topic!
Resultaten uit het verleden zeggen: schroefjes overhoudenquote:
Distortion moet je niet uit pedalen halen. Of pendalen. Of pendaelen. Of pendules.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:46 schreef Moozze het volgende:
Laten we het over distortionpedalen gaan hebben in dit topic!
De paddlehead op de foto is al een mooiere headstock dan het gayfetishapparaat van een reguliere tele.quote:
Als je je buren te vriend wilt houden welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Distortion moet je niet uit pedalen halen. Of pendalen. Of pendaelen. Of pendules.
mwoa, ligt heel erg aan het type pedaal die je hebt. maar idd, goede distortion haal je uit een goede versterker. als je over een crap amp speelt is een pedaaltje altijd beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Distortion moet je niet uit pedalen halen. Of pendalen. Of pendaelen. Of pendules.
misschien leuk om mee te spelen, maar denk niet dat je het moet zien als een serieus zelfbouw achtig iets. normaal ben je alleen al 200 euro kwijt aan een stuk hout namelijk.quote:
Haal dan een nachtkastje bij de ikea, dat is tenminste nog practischquote:
Dat dus. En distortion haal je over het algemeen alsnog uit een pedaaltje, overdrive haal je uit een versterker. Tenzij je danwel een ultragoedkope versterker hebt of een metalhotrod waar je niet clean op zou kunnen spelen als het je leven zou redden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef Cynic het volgende:
Als het klinkt, dan klinkt het. Maakt toch niet uit waar je het uit haalt?
Wat is het verschil tussen overdrive en distortionquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. En distortion haal je over het algemeen alsnog uit een pedaaltje, overdrive haal je uit een versterker. Tenzij je danwel een ultragoedkope versterker hebt of een metalhotrod waar je niet clean op zou kunnen spelen als het je leven zou redden.
Ik ga hem wel weer tele achtig makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De paddlehead op de foto is al een mooiere headstock dan het gayfetishapparaat van een reguliere tele.
Dat weet ik ook nooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen overdrive en distortion
Dan ga ik voor de overdrivequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Jorikjet het volgende:
overdrive is sjiek, distortion is bruut
Zijn er mensen die de OP lezen ja ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Cynic het volgende:
Waarom staat Yamaha trouwens niet in de OP?
Normaal niet nee, was toeval denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er mensen die de OP lezen ja ?
Ik altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er mensen die de OP lezen ja ?
Ik las "crate" ipv "crap. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mwoa, ligt heel erg aan het type pedaal die je hebt. maar idd, goede distortion haal je uit een goede versterker. als je over een crap amp speelt is een pedaaltje altijd beter.
QFTquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:26 schreef Jorikjet het volgende:
overdrive is sjiek, distortion is bruut
Zo te lezen heb jij dus nog nooit een fatsoenlijke Dean bespeeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen probeert je hier gewoon dean aan te smeren omdat ze daarvan houden.
Probeer een instapmodel van Takamine
Jij bent vooral degene die ervan houdtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij dus nog nooit een fatsoenlijke Dean bespeeld
Denk dat een instapmodel Takamine en een Performer E niet gek veel uit elkaar zullen liggen.
Dat we er van houden zal dus wel een reden hebben, als het niks was hadden we dat heus wel gezegd
Als ik die ESP Explorer ooit een keer betaalbaar ergens tegenkom, twijfel ik geen moment en koop ik die... Maar helaas is die f#cking zeldzaam en daardoor dus onbetaalbaar...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil ook een witte explorer
[ afbeelding ]
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik die ESP Explorer ooit een keer betaalbaar ergens tegenkom, twijfel ik geen moment en koop ik die... Maar helaas is die f#cking zeldzaam en daardoor dus onbetaalbaar...
Ik hou gewoon van goede gitarenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent vooral degene die ervan houdt![]()
Het komt ondertussen meer over als een uit de hand gelopen fetish
Dat is ook niet de heule echte Hetfield Explorer héquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://www.thomann.de/nl/esp_ltd_ex400ow.htm
Vergeet de telecasters niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van goede gitaren
Hou net zo goed van een dikke Gibson Les Paul, maar die zijn voor mij nog niet te betalen.
Och, dan word houden van wel een groot woord héquote:
Zo groot dat het zelfs 2 woorden wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:58 schreef The_Dean het volgende:
Och, dan word houden van wel een groot woord hé
Als in 'hé gadver!' bedoel je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo groot dat het zelfs 2 woorden worden
Zo groot dat er nog een t achter moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo groot dat het zelfs 2 woorden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |