welke dierentuin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Totziens het volgende:
Ik ga deze zomer weer naar BerlijnHoop dit keer in ieder geval het Stasi museum te bezoeken en een middag naar Sachsenhausen te gaan want daar ben ik vorige keer niet aan toegekomen.
De vriend van mijn zusje wil graag naar de dierentuin, is iemand daar toevallig geweest en is het leuk?
Hmm volgens mij die bij tiergarten? Maar als de andere leuker is..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef MrKawada het volgende:
[..]
welke dierentuin?
er zijn twee grote dierenparken in berlijn
ja ik weet niet wat jij leuker vindt he...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hmm volgens mij die bij tiergarten? Maar als de andere leuker is..
Ik vond het wel erg leuk en mooi aangekleed maar vrij klein, het is natuurlijk midden in de stad. Tierpark (die in het oosten van de stad ligt) schijnt wat ruimer opgezet te zijn maar daar ben ik zelf nooit geweest. Het aquarium in de Zoologischer Garten is wel erg mooi!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hmm volgens mij die bij tiergarten? Maar als de andere leuker is..
Ik was er ook 1 mei. Het enige wat we hebben meegekregen is diverse (vreedzaam verlopende) protestmarsen overdag, overigens wel uitgebreid begeleid door de politie. 's Avonds kwam er nog een flink peloton politie langs ons hotel in randje Kreuzberg zeilen, meer dan 50 politievoertuigen in een paar minuten tijdquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:32 schreef Leinonlein het volgende:
1 mei staat gegarandeerd voor een flink zootje ongeregeld. Overdag valt het mee, de onrust begint vaak 's avonds (demonstraties, auto's die in de fik worden gestoken, vechtpartijen). Wil je dit vermijden? Uit de buurt blijven van Kreuzberg (Oranienstrasse, Kottbusser Tor enz.) Overdag is het echt hartstikke leuk hoor, bandjes op straat en allemaal eet/drink tentjes langs de weg. Zelf ga ik rond een uur of 6 echt weg want je merkt dat het dan meestal wat onrustiger wordt en er komt dan ook meer politie.
Verder niet iets om je heel erg zorgen over te maken hoor.
westen? wat bedoel je?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was er ook 1 mei. Het enige wat we hebben meegekregen is diverse (vreedzaam verlopende) protestmarsen overdag, overigens wel uitgebreid begeleid door de politie. 's Avonds kwam er nog een flink peloton politie langs ons hotel in randje Kreuzberg zeilen, meer dan 50 politievoertuigen in een paar minuten tijd. Maar goed, die avond zijn we richting westen gegaan, waar niets aan de hand was
.
Nou, als ik de berichten goed begreep bevonden de rellen zich op dat moment ten oosten van ons.quote:
ok!quote:Op maandag 4 mei 2009 06:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, als ik de berichten goed begreep bevonden de rellen zich op dat moment ten oosten van ons.
Whoo, thanks!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef PhifeDawg het volgende:
www.bartime.de
Briljante site. Staat voor elke dag waar, wat en hoe duur feestje er ergens is in Berlijn.
Zonde man. Je kan zat 4 dagen met 3 uur slaap per dag en wat koffie. Dan kun je wel weer slapen in de trein/vliegtuig/auto (als je zelf niet rijdtquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Whoo, thanks!
Volgens mij gaan wij Berlijn alleen s'nachts zien die 4 dagen
Ja, dat is hetzelfde straatje waar ze ook Bratwurst verkopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef BuupWerk het volgende:
ejej,
Me ouders zitten in Berlijn en er schijnt een straatje te zijn waar je gepofte aardappels kunt eten...iemand enig idee...ze kunnen het niet vinden en ik ook niet op inet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |