Ja lees je ff in over DRM ofzeu.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Wat heb je er aan dat er geen DRM meer op zit?
Andere multimedia players kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Wat heb je er aan dat er geen DRM meer op zit?
Ja dat is echt long overdue...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:26 schreef no1uknow het volgende:
Waar blijven de nieuwe MacMini's en de nieuwe iMac's?
Gewoon je oude bestanden terugzetten: Time Machine FTWquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef broer het volgende:
Hier is iWork '09 inmiddels binnen. Ik gok dat ik na deze trial gewoon weer terug ga naar '08 - zou dat op de een of andere manier nog problemen kunnen opleveren? (Geen idee wat voor problemen, maar ik wil niet straks opeens met een half onbruikbare iWork '08 of onbruikbare documenten opgescheept zitten.)
O, dat is wel een goeie, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon je oude bestanden terugzetten: Time Machine FTW
* DutchErrorist mompelt iets over kapot gaande accu'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey Sjoewie, wordt tijd om een nieuwe 17" MBP kopen, zonder verwisselbare accu enzo..
Ik neem zelfs geen reserve accu mee voor mijn macbook die het ergens tussen de 4 en 5 uur op een accu doet. Sterker nog, m'n voeding gaat niet in de handbagagequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Wat een stelletje huilie op Tweakers.net over die accu zeg.
En als hij kapot gaat, dan ga je naar de dichtsbijzijnde APR en laat je de accu tegen 0 euro extra kosten vervangen.
En een reserve accu op pad meenemen, djeez, wie doet dat als je 8 uur op een accu kunt doen.
Tweakersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Wat een stelletje huilie op Tweakers.net over die accu zeg.
En als hij kapot gaat, dan ga je naar de dichtsbijzijnde APR en laat je de accu tegen 0 euro extra kosten vervangen.
En een reserve accu op pad meenemen, djeez, wie doet dat als je 8 uur op een accu kunt doen.
Dan ga je naar een APR en laat je hem vervangen. Voor de prijs van een reguliere Macbook accu.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan is na 1 jaar je accu kapot wat dan Gex?
Verder is tweakers wel
Waarom zou het anders zijn met een accu die wel te vervangen is? Die kunnen toch net zo goed stuk gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan is na 1 jaar je accu kapot wat dan Gex?
Verder is tweakers wel
Mmm, ik heb het geld niet maar heb nog wel een wat oudere macbook liggen met dezelfde soort accu... Tja... Dat is op dit moment mijn situatie, 2 macbooks, 1 oude werkende accu in een nieuwere macbook... Dat kan niet meer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan ga je naar een APR en laat je hem vervangen. Voor de prijs van een reguliere Macbook accu.
Zie verhaal hierboven...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom zou het anders zijn met een accu die wel te vervangen is? Die kunnen toch net zo goed stuk gaan
Ja, en nu noem je ook een situatie die de normale consument dagelijks meemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmm, ik heb het geld niet maar heb nog wel een wat oudere macbook liggen met dezelfde soort accu... Tja... Dat is op dit moment mijn situatie, 2 macbooks, 1 oude werkende accu in een nieuwere macbook... Dat kan niet meer dan.
Nee maar het is waarschijnlijk een trend die door zal gaan, ook voor de goedkopere macbooks denk je niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, en nu noem je ook een situatie die de normale consument dagelijks meemaakt.
En zou jouw situatie hetzelfde zijn als die twee Macbooks 3000 euro zouden hebben gekost?
Als het gewoon de prijs was die je normaal ook zou kopen voor de accu in de winkel dan OK maar dit is vast niet zo... Verder geloof ik niet veel van de 8 uur. Laat ze het maar eerst eens testen door een onafhankelijke organisatie die de accu niet test onder de meest beste omstandigheden die het apparaat kan hebben.quote:
Hahaha dat plaatje komt ook nog van Mac zelfquote:
En nu voel ik mij al helemaal lullig dat ik niet met iMovie om kan gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:58 schreef dottinator het volgende:
iPhoto en iMovie zien er echt tof uit, jullie moeten die keynote ff kijken erg indrukwekkend allemaal. M'n oma werd al dolenthousiast, zij is fanatiek iMovie gebruikster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |