alberto stegeman kan het ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Alsof Steve uberhaupt ergens kan zitten zonder gezien te worden in die zaal.
Hij zit gewoon ín het Phill Schiller-pak! Hij ritst 'm zo heel theatraal open, let maar op!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Maravilla het volgende:
Alsof Steve uberhaupt ergens kan zitten zonder gezien te worden in die zaal.
Wel erg flauw dat ze dat niet gewoon via MobileMe doen dan..quote:Customers can sign up free for the beta, but it will be a fee-based service once iWork.com launches.
Ja? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef Swindler het volgende:
http://www.apple.com/macbookpro/17-inch/
quote:7:17
tot 8GB ram, 2 videokaarten, standaard 320 GB hard disk (256 SSD optioneel).
7:17
Verder is de 17" gelijk aan de huidige 15" MacBook Pro
Doe mij maar gewoon een verwisselbare accu die 4 uur en 48 minuten meegaatquote:Jason Chen:
The key to a new battery is making it bigger, but the challenge is where to find the space to put it. If you design a removable battery, you have “a lot of wasted space”. But if you make a non-removable battery, Apple was able to create a 40% larger battery in the same space.
Wat een cockmove.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
En inderdaad, non-removable.
Nou ja, deze keer ben ik het er meer mee eens als andere keren. En deze keer is er minder opzienbarends dan andere keren, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Sja, dat heb je met elke keynote he. Alle rumor-sites worden wild van de mogelijke Mac Mini update, de mogelijke iMac upgrade.
En als er dan "slechts" een upgrade van de Macbook Pro 17", iLife en iWork is, dat lijkt het net alsof het allemaal maar niets is. En dat terwijl het echt niet niets is.
Oftewel: De accu bij de 17" is toch niet interessant. Die word alleen gebruikt als de stroom uitvalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Geqxon het volgende:
De 17" Macbook Pro is toch alleen maar voor saaie kantoorlullen als desktop replacement.
En dan een accu maken die 8 uur mee gaat? Nigeriaanse 'zakenlui', uw laptop is hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oftewel: De accu bij de 17" is toch niet interessant. Die word alleen gebruikt als de stroom uitvalt.
quote:De batterij gaat 5 jaar mee, individuele cellen van de batterij worden intelligent via een chip aangestuurd.
Is vast niet gratis.quote:If you need to exchange it, we have a program.
Omdat het een first is!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier mijn twijfels bij......
The Beatles, eindelijkquote:Jason Chen:
Now, iTunes is the number one channel with music in the United States. What’s new? Three things.
Maar dat duurt nog zo lang.quote:
The best is yet to comequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef Maravilla het volgende:
"It’s Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing “The Best is Yet To Come.”"
Kan. Maar ik denk dat Steve zelf de nieuwe hardware wil presenteren. Hij strijkt graag met de eer, da's geen geintje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog zo lang.
Wat een kut-keynote. Deze mini aankondigingen kunnen ze net zo goed gewoon publiceren via de Apple website. Dan worden niet zoveel mensen teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |