ja ik vond de verhoudingen ook al raar ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij, of klopt er iets niet aan die iPhone?
Je kijkt/leest voor 't eerst een Keynote live mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef magnifor het volgende:
Ik denk niet dat er nog hardware aangekondigd gaat worden. Anders hadden ze dat al gedaan lijkt mij en hadden ze niet zoveel aandacht besteed aan dat ilul en iwhore.
Like what?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij, of klopt er iets niet aan die iPhone?
Geef het dan gratis weg, dat staat symbolisch een stuk beter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Maravilla het volgende:
[..]
0,79 euri in de AppStore binnenkort.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze nog 15 minuten bezig zijn met die keynote en pages. Vaak gebruiken ze meer dan 15 minuten om hardware te introduceren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Duurt minstens nog een half uur die presentatie!
Deze keer geen Steve die zegt: One more thingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je kijkt/leest voor 't eerst een Keynote live mee?
misschien komt ie welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deze keer geen Steve die zegt: One more thing
Betekent ook dat Snow Leopard nog ff gaat durenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Maravilla het volgende:
The new iLife NEEDS Mac OS X Leopard, and if you want to upgrade to iLife, iWork and Leopard together, you can get a Mac Box Set for $169. It ships in late January when iLife ships.
Positief!
Is dat telt als 'derde nieuwtje' is het wel erg flauw. En, beta.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Blaxje het volgende:
iwork.com
Dat ie stiekem op de voorste rij zit, dan wordt er gezegd this is the end of this presentation.quote:
Nee, is niet het derde punt. Hoort bij iwork.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat telt als 'derde nieuwtje' is het wel erg flauw. En, beta.
ja dat zou echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat ie stiekem op de voorste rij zit, dan wordt er gezegd this is the end of this presentation.
Staat onze held op en zegt: ONE MORE THING!!!
Alsof Steve uberhaupt ergens kan zitten zonder gezien te worden in die zaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat ie stiekem op de voorste rij zit, dan wordt er gezegd this is the end of this presentation.
Staat onze held op en zegt: ONE MORE THING!!!
Zo dun, daar kijk je gewoon doorheenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Alsof Steve uberhaupt ergens kan zitten zonder gezien te worden in die zaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |