Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Hij ging opeens van 298 naar 300.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij ging opeens van 298 naar 300.
Nee man, gewoon snel zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef Bob-B het volgende:
Nee ik, maar je moest hem toch opene
Je had hem al klaars staan hé
Tevens TVP en tot morgen
Vertel!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Bob-B het volgende:
Daniël miejonguh je hebt heel wat gemist
Trusten!!!quote:
veel plezierquote:
mooiquote:
wat een slaapkop is het toch ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David heeft zich verslapen
Nog een kwartiertje, en dan ben ik weg.
Hahahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een slaapkop is het toch ook
en dan die reactie van hemquote:
ik zag _Guitarist_ staan bij TS, dus gokte dat ik hier moest zijn en toen las ik dat de naam andersom stondquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Fems het volgende:
Ik maar zoeken en zoeken, blijkt er een andere naam te zijn!
ja hoor, flink feestend '09 ingegaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Fems het volgende:
Dat had ik met jou naam;)!
2009 goed ingegaan?
Ik ken het!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef Samzz het volgende:
Middag!
De waterleidingen op stal zijn vastgevroren. Niet grappig.
Jepquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ken het!!![]()
Dat wordt dus met emmers water naar de paarden!!
Bezopen 2009 ingewaggeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:10 schreef Fems het volgende:
Dat had ik met jou naam;)!
2009 goed ingegaan?
Waar heb je het aan uitgegeven dan?quote:
Nu men ouders geld aan nieuwe planten voor heel de woonkamer, keukenspul en boodschappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb je het aan uitgegeven dan?
Ah, okeequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nu men ouders geld aan nieuwe planten voor heel de woonkamer, keukenspul en boodschappen.
de magnetron roept mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Toeval. Word nu net geroepen om te eten
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn mams heeft spaghetti gemaakt. Met lekkere zelfgemaakte saus
nee, mijn mama zit in australiëquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heeft mamma een bordje pap voor je gemaakt ?
Dus je mamma is in australiëquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, mijn mama zit in australië
samen met mijn broertje moet ik eten maken de komende weken. vandaag heeft mijn broertje gekookt
jupz. momenteel ergens bij alice springquote:
lulululuquote:
Ik ga zo even slapen. En dan om 11 wakker worden, en me klaarmaken voor de stadquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het hoog tijd voor een Victoria's Secret winkel in Nederland
Wat hebben die prachtige setjes
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zo even slapen. En dan om 11 wakker worden, en me klaarmaken voor de stad
Wip er zo wel even langsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jupz. momenteel ergens bij alice spring
doe ze de groeten van mijquote:
Peterquote:
Bartquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net mn keyboard zowat in tweeën geslagen omdat ik boos was op mn muisTypt lekker met een bijna-dode spatiebalk
Niet erg, het heeft alleen geen kans van slagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:45 schreef Rumille het volgende:
Is het heel erg als je je beste vriendin leuk vind?
QFTquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet erg, het heeft alleen geen kans van slagen.
tjah, dan is een muis inderdaad minder geschikt.quote:
gewoon doenquote:
Als je een (goede?) vriendschap op het spel wil zetten voor een paar gevoelens...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon doen
nee hej, joah kuj krieg'n
waarom gelijk op het spel zetten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je een (goede?) vriendschap op het spel wil zetten voor een paar gevoelens...
Zodra je aan een vriendin gaat vertellen dat je haar leuk vind, kunnen er heel rare situaties ontstaan. Als ze nee zegt dan wel als het eenmaal uit is. Gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom gelijk op het spel zetten?
je moet geen rare dingen gaan doen
Had m inderdaad ook een hele tijd terug al gezien. Snap er niets vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Rumille het volgende:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Wat die foek.
Hahaha dat is goed vermaeckquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:14 schreef Rumille het volgende:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Wat die foek.
ik vond m ook een beetje vaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had m inderdaad ook een hele tijd terug al gezien. Snap er niets van
Mjaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond m ook een beetje vaag
welterusten peterquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Bob-B het volgende:
Dit is ook een mooie trouwens
hoe kan ik ooit seks hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
nee hoorquote:
ik was even een topic aan het openenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
waarom open ik altijd serieuze topics op tijdstippen als deze?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zo, ik móest even reageren in dat andere topic
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
* rulerofdeath is nieuwsgierig en gaat kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, ik móest even reageren in dat andere topicLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Mijn reactie slaat in feite nergens op. Maar het moest gewoon even
en jammer dat het al ergens anders over gingquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn reactie slaat in feite nergens op. Maar het moest gewoon even
achjah, dat hej mangs
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
muhaha geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag een keer met een meisje van 17 te vozen in de bosjes, bleek ze 14 te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lag een keer met een meisje van 17 te vozen in de bosjes, bleek ze 14 te zijn![]()
wanneer?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Werkt MSN bij jullie? Ik mag zelfs niet op webmessenger
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
2 jaar geleden, ik was dus 23quote:
ja hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werkt MSN bij jullie? Ik mag zelfs niet op webmessenger
zit de hele avond al op msnLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2 jaar geleden, ik was dus 23![]()
figuurlijk genaaid
Glad buiten.![]()
De hond leek er minder last van te hebben...Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
op je bek gegaan jaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Rikketik het volgende:
Glad buiten.![]()
De hond leek er minder last van te hebben...
4x4 héquote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Rikketik het volgende:
Glad buiten.![]()
De hond leek er minder last van te hebben...![]()
Nog net niet.quote:![]()
Maar je ziet het ook gewoon niet in het donker.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Tja ach, ik heb em er niet ingestoken, dus niks aan de handquote:
Ik zag jouw moeder op het veld vandaag. Althans, dat geloof ik. Senna was er in ieder geval welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nog net niet.![]()
Maar je ziet het ook gewoon niet in het donker.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Zal het m'n moeder geweest zijn inderdaad, m'n zus is vandaag niet langs geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag jouw moeder op het veld vandaag. Althans, dat geloof ik. Senna was er in ieder geval wel
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ze leek ook wel een beetje oud voor een zus van iemand van jouw leeftijdquote:Op zondag 4 januari 2009 00:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zal het m'n moeder geweest zijn inderdaad, m'n zus is vandaag niet langs geweest.
Maar liep jij ook op het veld dan? Had je even naar d'r moeten schreeuwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze leek ook wel een beetje oud voor een zus van iemand van jouw leeftijd![]()
'Ey, moeder van Bart! Ik ben het, Nathalie!'
Vraag me af hoe mijn moeder had gereageerd dan.
"Hoi schoonmama!!"
quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Haha. Ze keek wel naar Cainey zo van "Volgens mij.." En toen keek ze een keer naar het groepje waar ik bij stond. En toen liep ze verder. Maar ik heb het lef niet, om dat te schreeuwenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar liep jij ook op het veld dan? Had je even naar d'r moeten schreeuwen.![]()
'Ey, moeder van Bart! Ik ben het, Nathalie!'
Vraag me af hoe mijn moeder had gereageerd dan.
Toch niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ze keek wel naar Cainey zo van "Volgens mij.." En toen keek ze een keer naar het groepje waar ik bij stond. En toen liep ze verder. Maar ik heb het lef niet, om dat te schreeuwen
gewoon schreeuwenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ze keek wel naar Cainey zo van "Volgens mij.." En toen keek ze een keer naar het groepje waar ik bij stond. En toen liep ze verder. Maar ik heb het lef niet, om dat te schreeuwen
voordat je er spijt van krijgt dat je dat niet gedaan hebt
dat ga ik zo ook doenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even tanden poetsen en dan weg
Ik heb het even gevraagd, en ze zag jullie groepje wel. Ze keek alleen meer naar de honden dan naar de baasjes, ze wist in elk geval niet of ze jou er bij zag staan.quote:Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Haha, okeNouja, ik was het enige meisje. Er stond wel een vrouw, maar dat kon ik onmogelijk zijn
Een vrouw met rood haar toevallig? Die kon ze zich nog herinneren.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, okeNouja, ik was het enige meisje. Er stond wel een vrouw, maar dat kon ik onmogelijk zijn
Nou ja, veel plezier.
veel plezierquote:![]()
rood haarquote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een vrouw met rood haar toevallig? Die kon ze zich nog herinneren.
Nou ja, veel plezier.
Allemachies!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1204350/1/50#64623269
goede postquote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1204350/1/50#64623269Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Bah... rood schaamhaar
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
En bedankt
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!
ER STAAT KUT IN DE TT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
REKKUT zelfs!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:00 schreef Oldenzaal het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!
ER STAAT KUT IN DE TT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Rek Kut!?Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
JOAH!
Geil?
quote:
maar mensen, ik ga slapen
Ikgeet film kiekn
joow
Naja, ik zit chicks te checken via www.cam4.com
En kijk nu naar een monsterachtig dik Duits wijf met enorme tieten
Doe je goedquote:Op zondag 4 januari 2009 04:02 schreef Rikketik het volgende:
Zo, klaar met tekenen, ik ga slapen.
Truste.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja, rood haarquote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een vrouw met rood haar toevallig? Die kon ze zich nog herinneren.
Nou ja, veel plezier.
Oh hoi. Ik ben dronken... of heeeeel erg aangeschoten. Weet het niet. Goeiemorgen in ieder geval! Ik kruip mn bed inDoei
Gefeliciteerd
Ik ben arrangementen aan het bekijken... kan niet kiezen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
iig niet te dronken om normaal te kunnen typen!!quote:Op zondag 4 januari 2009 05:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh hoi. Ik ben dronken... of heeeeel erg aangeschoten. Weet het niet. Goeiemorgen in ieder geval! Ik kruip mn bed inDoei
Middag.
Wat een kutdag eigenlijk. Om twee uur wakker en ik kan om elf uur weer naar bed.
Ik heb met kerst 3 kookboekjes gekregen. Opzich altijd handig
Ik zeg Oeh! Ooooeeeeeeh! Ik zeg Ah! Aaaaaaah! *zingt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij kookt graag héquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met kerst 3 kookboekjes gekregen. Opzich altijd handig![]()
I second thatquote:Op zondag 4 januari 2009 14:01 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Wat een kutdag eigenlijk. Om twee uur wakker en ik kan om elf uur weer naar bed.
Woo!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn stage zit er met 3 weken ook op
Dan ben ik zelfs klaar met mijn mbo opleiding, en dan in september beginnen aan het HBO!
Enschede, onze stad! ons domein!![]()
Welke HBO ga je doen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:48 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Woo!
Dan ben ik zelfs klaar met mijn mbo opleiding, en dan in september beginnen aan het HBO!
Informatica,
Niet technisch, niet Bedrijfskundige. Gewoon, Informatica
Enschede, onze stad! ons domein!![]()
Nou, eigenlijk nietquote:
Maar als ik het doe, wil ik het wel goed doen!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Okee.. Op Saxion?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Informatica,
Ik was op de middelbare school altijd goed in informatica.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Informatica,
Ik had maar een jaartje Informatica. Kregen we standaard geneuzel over hoe we om moesten gaan met Word en Excel en dat soort pruttel. Kende het allemaal allang, en hoopte iets nieuws te leren.. maar toen was het jaar alweer voorbij
Nice.quote:
Ik moet na deze stage mijn afstudeerproject maken, daarna nog een half jaar eindstage, en dan zit volgend jaar, rond deze tijd, mijn studie er ook op
Dat ken ik nog van mn 4-jarige ICT opleidingquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had maar een jaartje Informatica. Kregen we standaard geneuzel over hoe we om moesten gaan met Word en Excel en dat soort pruttel. Kende het allemaal allang, en hoopte iets nieuws te leren.. maar toen was het jaar alweer voorbij
Damn... Net vet veel dingen gelezen over Yellowstone en filmpjes gekeken.
Onder andere:
Als dit echt gaat gebeuren....
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
Ik heb geen leven, sta op 289 in de top 2008![]()
![]()
354. (+6) 05069 (+106) Rikketik
Meh.
De_Boswachter, ben jij dat?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik dacht echt even dat hij het was.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
'Lief dagboek,
Bob deed vandaag raar met zijn UI. Ik was helemaal in de war.
Tot morgen!'Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Geen idee, waar zou je me van kennen? Heb je misschien een betere foto van jezelf? (Liefst naakt) Misschien ken ik jou ook wel.
quote:
Ik ken jou via via via via!!!quote:
Tja, naakt heb je me nog nooit gezien, dus ik denk niet dat dat je helpt herrinneren.
Ik zal wel eens kijken, of ik me fobo een keer op kan helderen![]()
HÉ WAT DENK JE ZELF!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Rikketik het volgende:
Geen idee, waar zou je me van kennen? Heb je misschien een betere foto van jezelf? (Liefst naakt) Misschien ken ik jou ook wel.
![]()
Nou ja, je kunt het proberen toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:29 schreef Fems het volgende:
Tja, naakt heb je me nog nooit gezien, dus ik denk niet dat dat je helpt herrinneren.
Ik zal wel eens kijken, of ik me fobo een keer op kan helderen![]()
Maar waar herken je me dan van? School of sport of zo?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Je bedoelt de musical?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Fems het volgende:
Wanneer ga je?
Want ik heb ook ontiechelijk veel zin:D
Ik doelde op de DVD... maar de musical wil ik ook wel zien. Alleen met de originele engelse liedjes overigens
Musicals
Ah, ik dacht dat je naar de musical ging;)!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt de musical?
Ik doelde op de DVD... maar de musical wil ik ook wel zien. Alleen met de originele engelse liedjes overigens
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt de musical?
Ik doelde op de DVD... maar de musical wil ik ook wel zien. Alleen met de originele engelse liedjes overigenscommunicatiefoutje
![]()
Kwart over tien komt het er weer op als t goed is...quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat dacht ik wel. Moet ook. Ben angstaanjagend.quote:
Nu ga ik kwijlen. Bye
Ik ben er even niet, en toch wordt er gespamtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
412. (+33) 04614 (+386) TheGirlNextDoor
Hoezo no-lifer
Damn wat valt opstaan tegen als mijn gewone wekker kapot is
Ooooooooooooooooooh Happy Days!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Naar de musical ben ik ook geweestquote:![]()
![]()
MOGGEL
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^![]()
497. () 03956 () Rumillequote:Op zondag 4 januari 2009 17:31 schreef Bob-B het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
Ik heb geen leven, sta op 289 in de top 2008
Sta er nog in ook![]()
![]()
Mogguh
Net dik uur over gedaan om van Almelo naar Hengelo toe te komen pff.
Dikke ijsbaan op plekken.Kansloosquote:Op maandag 5 januari 2009 08:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
497. () 03956 () Rumille
Sta er nog in ook
![]()
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 10:20:53 ]![]()
Ik klein uurtje van Wierden naar Wijhe, normaal iets van 3 kwartier ofzo! Valt meequote:Op maandag 5 januari 2009 10:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net dik uur over gedaan om van Almelo naar Hengelo toe te komen pff.
Dikke ijsbaan op plekken
A.F.C.A.
ik deed vanmorgen Haaksbergen - Eibergen in 35 minuten, normaal in 15en inderdaad af en toe beetje glibberen in de wijk, maar is wel tof
en ook in de Top 500:quote:395. (-3) 04680 (+66) ReMcOrE(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
hehe, daar geef ik je gelijk in. Teller op 60. Maar ik ging nauwelijks vooruit hehequote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik deed vanmorgen Haaksbergen - Eibergen in 35 minuten, normaal in 15en inderdaad af en toe beetje glibberen in de wijk, maar is wel tof
en ook in de Top 500:
[..]
![]()
Spammertquote:
A.F.C.A.
Ik sta niet in die top 500, thank God. Maar goed.
Ik erger me aan de reclame van Pampers. Bah.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: