eten van me? Denk dat er weinig meet overblijft dan.....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ieder zijn taak.
of je kookt, of we eten van je, of je doet de afwas.
meer taken zijn er niet
hmmm BBQ meet dan maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
eten van me? Denk dat er weinig meet MEAT overblijft dan.....
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:08 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Kom deze zomer eerst maar eens gewoon BBQ-en hier
anders maak ik wel een topicquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
ff 5 maanden vooruit plannen? Grapjas, je kent me toch..
note to PdeHoog : ze was te laat met afmelden dus ophalen dat fokkertjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben er denk ik toch niet bij, vermoed dat wij iets met mijn team na de wedstrijd gaan doen..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
note to PdeHoog : ze was te laat met afmelden dus ophalen dat fokkertje
denken geldt ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben er denk ik toch niet bij, vermoed dat wij iets met mijn team na de wedstrijd gaan doen..
Ja daaahaaagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien moeten we wat meer benadrukken dat er ook foto's gemaakt (kunnen) worden
Ik wil de 50D wel loslaten op gewillige slachtoffersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja daaahaaagIk ga echt geen cam meenemen hoor
Die wil ik wel ff vasthoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil de 50D wel loslaten op gewillige slachtoffers
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja daaahaaagIk ga echt geen cam meenemen hoor
Het is toch een vreetmeet? Geen schietmeet toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]tsssssk
beetje camloos aanwezig zijn
Mits vrouwelijk, wil ik die 'gewillige slachtoffers' ook wel even vasthouden!quote:
Er zijn er nog maar 2, waarbij ik een vermoeden heb dat je met iemand ruzie krijgt als je een van die 2 vasthoud. Van die andere weet ik niet zoveelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk, wil ik die 'gewillige slachtoffers' ook wel even vasthouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |