eten van me? Denk dat er weinig meet overblijft dan.....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ieder zijn taak.
of je kookt, of we eten van je, of je doet de afwas.
meer taken zijn er niet
hmmm BBQ meet dan maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
eten van me? Denk dat er weinig meet MEAT overblijft dan.....
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:08 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Kom deze zomer eerst maar eens gewoon BBQ-en hier
anders maak ik wel een topicquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
ff 5 maanden vooruit plannen? Grapjas, je kent me toch..
note to PdeHoog : ze was te laat met afmelden dus ophalen dat fokkertjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben er denk ik toch niet bij, vermoed dat wij iets met mijn team na de wedstrijd gaan doen..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
note to PdeHoog : ze was te laat met afmelden dus ophalen dat fokkertje
denken geldt ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben er denk ik toch niet bij, vermoed dat wij iets met mijn team na de wedstrijd gaan doen..
Ja daaahaaagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien moeten we wat meer benadrukken dat er ook foto's gemaakt (kunnen) worden
Ik wil de 50D wel loslaten op gewillige slachtoffersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja daaahaaagIk ga echt geen cam meenemen hoor
Die wil ik wel ff vasthoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil de 50D wel loslaten op gewillige slachtoffers
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja daaahaaagIk ga echt geen cam meenemen hoor
Het is toch een vreetmeet? Geen schietmeet toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]tsssssk
beetje camloos aanwezig zijn
Mits vrouwelijk, wil ik die 'gewillige slachtoffers' ook wel even vasthouden!quote:
Er zijn er nog maar 2, waarbij ik een vermoeden heb dat je met iemand ruzie krijgt als je een van die 2 vasthoud. Van die andere weet ik niet zoveelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk, wil ik die 'gewillige slachtoffers' ook wel even vasthouden!
En dan is de vraag nog: gaat die persoon zich er echt druk om maken en wie zou het winnen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Er zijn er nog maar 2, waarbij ik een vermoeden heb dat je met iemand ruzie krijgt als je een van die 2 vasthoud. Van die andere weet ik niet zoveel
Daar is maar op een manier achter te komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan is de vraag nog: gaat die persoon zich er echt druk om maken en wie zou het winnen?![]()
Roep dat niet te hard, je wederhelft leest en post mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef PKfotografie het volgende:
we komen echt wat mooie vrouwen tekort voor bepaalde doeleinden, en dat is jammer
klik
Los daarvan vind ik wel dat ie gelijk heeft. Maar hebben we daar ooit genoeg van?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, je wederhelft leest en post mee.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Los daarvan vind ik wel dat ie gelijk heeft. Maar hebben we daar ooit genoeg van?
Zie het als kunst, dan is het ineens zo gek nog niet. Bovendien, volgens mij vind jij het ook niet erg als je in plaats van 1 'mooi iets', 2 'mooie ietsen' kunt zien?quote:
True, true...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Los daarvan vind ik wel dat ie gelijk heeft. Maar hebben we daar ooit genoeg van?
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
True, true...
Denk dat iedereen dan wel z'n cam meeneemt
Zijn ze gewijzigd tov de vorige keer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef prupke het volgende:
voor wie gegevens wil hebben please ff pm naar mij of pk fotografie
Done.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
toko's en sluitings tijden.
iemand in de gelegenheid om een zak, (of 2 ) Bapaomeel te halen en mee te brengen?
liefst iemand die aan de vroege kant is
Ah...mooi...hoef ik dat niet meer te doenquote:
jij mag mee denken met wat we makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...mooi...hoef ik dat niet meer te doen
Lijstje is gemailedquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
jij mag mee denken met wat we maken
(moet nog een lijstje maken)
Ik heb het volgens mij zien staan bij de AH in Borger... rood en groen volgens mij...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:03 schreef prupke het volgende:
kan er iemand aan kleurstoffen komen voor voedsel?
Meeste toko's hebben het ook wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij zien staan bij de AH in Borger... rood en groen volgens mij...
Ik wil wel even kijken vrijdag.. Als ik weer mag autorijden....
kan, maar zie geen toko meer de komende dagen denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meeste toko's hebben het ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |