zet me maar onder voorbehoud, geen idee of ik die dag uit mijn bed kan komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef prupke het volgende:
nieuwe lijst :
Lijstje :
-PdeHoog
-Emmertje
-Echnadar
-HmasterII
-RubberDuckey
Onder voorbehoud :
-Ynske
-chanty
-pien85
-ronaldv
-sheonlydreams86
indien ik iemand vergeten ben : geef ff een gil
Interesse heeft :
-erasmo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
kijk, begint zo al gezellig druk te worden
Uhm...geen ideequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Vandaar de ""
Hoe laat ga je weg uit Delft? Ik denk dat het voor mij toch lastig gaat worden, ik zie dat ik van 14:30 tot 16:30 een wedstrijd heb
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeHangt ervanaf of ik mee ga helpen met de voorbereidingen
En bedankt hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef PKfotografie het volgende:
das toch nooit zo bij ons in huis, wij plannen iets met eten, en jij staat in de keuken![]()
(helpen wel mee hoor)
is goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En bedankt heJij doet de sushi dit keer
Ik ga me wel buigen over de andere hapjes
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeHangt ervanaf of ik mee ga helpen met de voorbereidingen
dan moet je wat eerder mee rijden, leven kan soms zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ik
Relax...het is nog een paar wekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ik
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax...het is nog een paar wekenKomt tijd, komt raad. Pas uiterlijk de 20e is het ja of nee he
En half 6 hier weg is 7 uur daar....precies op tijd voor het eten
Je maakt maar tijd. Nu verwacht je van de organisatie dat ze hun huis 2 weekenden achter elkaar schoon en opgeruimd hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef Twinky het volgende:
ik stem voor een gezelligheidsmeet voor de mensen die niet kunnen de 28e, een week erna ofzo
open er een topic overquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef Twinky het volgende:
ik stem voor een gezelligheidsmeet voor de mensen die niet kunnen de 28e, een week erna ofzo
tijdens het komen?quote:
doen we het andersomquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
nou mag ik niet meer zeggen dat ik ook wil komen, want dan jij stroop ik vlieg.
Wat heb ik hier nu weer mee van doen??quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II geeft ..........bennie een emmer en dweil aan Opruimen viezurtbeetje het topic vol te kwakken
![]()
Tss alsof ik op het topic miktequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II geeft ..........bennie een emmer en dweil aan Opruimen viezurtbeetje het topic vol te kwakken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |