Je zorgt er maar voor dat je kan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou zal ik dan maar een tvptje plaatsen?![]()
Sushi is wel lekkerMaar ik durf nu nog niet te zeggen of t echt gaat lukken ivm studie maar denk dat ik daar over een paar weekjes wel veel beter zicht op heb
I'll tryquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je zorgt er maar voor dat je kan!Chanty-meet!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:24 schreef Chanty het volgende:
Moet jij ook wel komen he, anders ben ik zielug
Jij mag ook meerijdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zet mij maar in het interesse lijstjeIk bied mezelf aan als leuk tafelgezelschap en sushi eter, niet als dienblad
Ok maar dan ben ik nog altijd wel een BEETJE zielugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Jij bent niet zielig.... ik ben er ook
![]()
evt. liftje? Gezellig met drie man in de auto
Tuurlijk kom ik, zeker als jij ook komt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
I'll tryZet mij maar ff bij maybe
Over twee weekjes kan ik wel inschatten hoe druk ik het ga krijgen dus dan meld ik me hopelijk definitief aan
Moet jij ook wel komen he, anders ben ik zielug
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Mooi! Als ik erbij ben natuurlijk
Wie rijdt er nog meer mee?
Zij dusquote:
* HMaster-II geeft PdeHoog een betere mental note: grote auto kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Zij dusEn Rubberduckey.
* PdeHoog maakt even een mental note: auto opruimen
Graagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II geeft PdeHoog een betere mental note: grote auto kopen
Tot nu toe ga ik er wel vanuitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Chanty het volgende:
Maar je komt dus welDan ben je niet zo zielug want daarna heb je ons
![]()
zo dik ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II geeft PdeHoog een betere mental note: grote auto kopen
Dat valt best wel meequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Miss_S het volgende:
Oke ik ben officieel zielig, ik kan niet komen![]()
Ben dan echt in Zeeland.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]Zeeland valkenswaard ligt nou ook weer niet zoooo ver uit elkaar
Vandaar de "quote:
zet me maar onder voorbehoud, geen idee of ik die dag uit mijn bed kan komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef prupke het volgende:
nieuwe lijst :
Lijstje :
-PdeHoog
-Emmertje
-Echnadar
-HmasterII
-RubberDuckey
Onder voorbehoud :
-Ynske
-chanty
-pien85
-ronaldv
-sheonlydreams86
indien ik iemand vergeten ben : geef ff een gil
Interesse heeft :
-erasmo
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
kijk, begint zo al gezellig druk te worden
Uhm...geen ideequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Vandaar de ""
Hoe laat ga je weg uit Delft? Ik denk dat het voor mij toch lastig gaat worden, ik zie dat ik van 14:30 tot 16:30 een wedstrijd heb
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeHangt ervanaf of ik mee ga helpen met de voorbereidingen
En bedankt hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef PKfotografie het volgende:
das toch nooit zo bij ons in huis, wij plannen iets met eten, en jij staat in de keuken![]()
(helpen wel mee hoor)
is goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En bedankt heJij doet de sushi dit keer
Ik ga me wel buigen over de andere hapjes
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...geen ideeHangt ervanaf of ik mee ga helpen met de voorbereidingen
dan moet je wat eerder mee rijden, leven kan soms zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ik
Relax...het is nog een paar wekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Maar goed, 17:30 ofzo hier weg is echt heel laat als het vanaf 14u is, de andere meerijders willen er vroeg bij zijn denk ik
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relax...het is nog een paar wekenKomt tijd, komt raad. Pas uiterlijk de 20e is het ja of nee he
En half 6 hier weg is 7 uur daar....precies op tijd voor het eten
Je maakt maar tijd. Nu verwacht je van de organisatie dat ze hun huis 2 weekenden achter elkaar schoon en opgeruimd hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef Twinky het volgende:
ik stem voor een gezelligheidsmeet voor de mensen die niet kunnen de 28e, een week erna ofzo
open er een topic overquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef Twinky het volgende:
ik stem voor een gezelligheidsmeet voor de mensen die niet kunnen de 28e, een week erna ofzo
tijdens het komen?quote:
doen we het andersomquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
nou mag ik niet meer zeggen dat ik ook wil komen, want dan jij stroop ik vlieg.
Wat heb ik hier nu weer mee van doen??quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II geeft ..........bennie een emmer en dweil aan Opruimen viezurtbeetje het topic vol te kwakken
![]()
Tss alsof ik op het topic miktequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II geeft ..........bennie een emmer en dweil aan Opruimen viezurtbeetje het topic vol te kwakken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |