Lullig voor die kinderen, die snappen niet eens wat er aan de hand is. Nu worden ze tot propagandamiddelen gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
Demonstratie in Amsterdam
Iets voor de OP !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is het mooie van onze democratie, als iedereen over vier jaar op een seculiere partij gaat stemmen dan gaat heus in notime weer de andere kant op.
Sp3c voor de derde keer over die rakketten, waar zijn die rakketten, moeten die burgers de prijs betalen van de militaire tak van Hamas ??.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik weet wat er aan de hand is Meki ...
het kan me niet schelen hoeveel doden er zijn gevallen en of ze tel aviv al bereikt hebben of niet
zolang ze die raketten van ze af blijven schieten doet het er gewoon niet toe.
zolang de palestijnen zelf keihard voor oorlog kiezen dan moet je ook niet moeilijk doen om krijgsgevangenen en doden en gewonden, Israel is nu eemaal beter in oorlog voeren ... een goede leider neemt dit mee in zijn besluiten, die denkt aan zijn volk en wat hij kan bereiken met het voortzetten van de vijandigheden
de Palestijnen hebben alleen geen goede leiders, dat blijkt wel weer
heel erg vies. en eigenlijk tekenend voor de hamasideologie. kinderen in israel worden niet geleerd dat 'palestijnen' (het zijn eigenlijk moslims die de plek van de palestijnen hebben ingenomen en gegijzeld hebben, zoals dat ook in noord marokko is gebeurd) dood moeten. vandaar ook dat israelisch nog normaal kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
Iets voor de OP !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou niet iedereen, maar het zal wel een kutfeest worden voor de gevestigde partijen hier.quote:
ga je nu ontkennen dat er raketten afgeschoten worden vanuit de gaza strook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Sp3c voor de derde keer over die rakketten, waar zijn die rakketten, moeten die burgers de prijs betalen van de militaire tak van Hamas ??.
weet ik wel, doet me niet zo heel veelquote:Weet jij niet dat Gaza onbereikbaar is voor de buitenwereld en dat alle goederen en brandstof niet worden toegelaten in Gaza ?? Hoe zou jij je voelen als jou dorp van de buitenwereld afgesneden wordt en er geen voedsel meer wordt toegelaten ? en dat je erg ziek bent maar er geen medicijnen zijn omdat ze simpelweg niet worden toegelaten in Gaza ??
Ik zal je paar dingen laten zien wat ze allemaal in Israel te horen krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel erg vies. en eigenlijk tekenend voor de hamasideologie. kinderen in israel worden niet geleerd dat 'palestijnen' (het zijn eigenlijk moslims die de plek van de palestijnen hebben ingenomen en gegijzeld hebben, zoals dat ook in noord marokko is gebeurd) dood moeten. vandaar ook dat israelisch nog normaal kunnen nadenken.
In Palestina moet je als kind al weten dat je op moeten passen voor de zionisten zodat ze niet gelijk dood worden geschoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel erg vies. en eigenlijk tekenend voor de hamasideologie. kinderen in israel worden niet geleerd dat 'palestijnen' (het zijn eigenlijk moslims die de plek van de palestijnen hebben ingenomen en gegijzeld hebben, zoals dat ook in noord marokko is gebeurd) dood moeten. vandaar ook dat israelisch nog normaal kunnen nadenken.
Ik heb geen 500 doden gezien aan de Israelische kant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga je nu ontkennen dat er raketten afgeschoten worden vanuit de gaza strook?
zijn gewoon foto's van hoor
en ja daar betalen de burgers helaas een dure prijs voor
[..]
weet ik wel, doet me niet zo heel veel
rot voor ze maar oorlog is oorlog
als ik in een stukje land ter grote van een postzegel woonde, met anderhald miljoen inwoners en waarvan ik weet dat er aan alles een tekort is, dan zou ik in ieder geval geen 7,8 kind nemen. Dat is geen genocide, dat is meer een soort van post-natale euthanasie door de Palestijnen zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Sp3c voor de derde keer over die rakketten, waar zijn die rakketten, moeten die burgers de prijs betalen van de militaire tak van Hamas ??.
Weet jij niet dat Gaza onbereikbaar is voor de buitenwereld en dat alle goederen en brandstof niet worden toegelaten in Gaza ?? Hoe zou jij je voelen als jou dorp van de buitenwereld afgesneden wordt en er geen voedsel meer wordt toegelaten ? en dat je erg ziek bent maar er geen medicijnen zijn omdat ze simpelweg niet worden toegelaten in Gaza ??
en de angst van dat Gaza onbereikbaar is voor voedsel en medicijnen en brandstof.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef schatje het volgende:
Een raket moet perse doden makenWat is dat nu voor een onzin. Het gaat ook om een andere intentie. Namelijk angst zaaien onder de Israëlische bevolking.
Nog wat vroeg om je al te verkleden, de carnaval begint volgende maand pasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
Iets voor de OP !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deden wij in de tweede wereldoorlog ook allemaalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal je paar dingen laten zien wat ze allemaal in Israel te horen krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dear Lebanese/Palestinian/Arab/Muslim/Christians - Kids,
Die with love.
Yours,
Israeli Kids
Waren jullie niet bezig met het vervalsen van voedselbonnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
deden wij in de tweede wereldoorlog ook allemaal
psychologische oorlogsvoering is zo oud als de weg naar Rome
Eindelijk een tweede wereldoorlog vergelijking,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
deden wij in de tweede wereldoorlog ook allemaal
psychologische oorlogsvoering is zo oud als de weg naar Rome
Meki waarom ben jij zo ongelooflijk domquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk een tweede wereldoorlog vergelijking,
nou gebeurt hetzelfde nu against tegen Gaza.
en wat een grappige qoute om er makkelijk van af te komen
ook weer een gevolg van de hamasmentaliteit. 'palestijnen' (eingelijk gekaapte mensen door moslims dus, zoals in noord-marokko) moeten in gaan zien dat hamas hun grootste vijand is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
en de angst van dat Gaza onbereikbaar is voor voedsel en medicijnen en brandstof.
Welke angst weegt meer speelgoedracketjes of collectieve bestraffing voor alle burgers ?
ik ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb geen 500 doden gezien aan de Israelische kant.
ik gaf wel antwoord op de tweede vraag, lees het nog is terug andersquote:Je geeft geen antwoord op mijn tweede vraag, het enige wat je als antwoord geeft oorlog is oorlog
dus jij rechtvaardigt eigenlijk de burgersdoden in Gaza door te zeggen oorlog is oorlog ??
Nee democratisch gekozen, Hamas is democratisch gekozen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook weer een gevolg van de hamasmentaliteit. 'palestijnen' (eingelijk gekaapte mensen door moslims dus, zoals in noord-marokko) moeten in gaan zien dat hamas hun grootste vijand is.
er waren ongetwijfeld ook mensen bezig met sexenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waren jullie niet bezig met het vervalsen van voedselbonnen?
Hamas en Hezbollah moeten vrouwen en kinderen ook niet gebruiken als menselijk schild. Laffe honden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In Palestina moet je als kind al weten dat je op moeten passen voor de zionisten zodat ze niet gelijk dood worden geschoten.
iets wat je democratisch kiest kan ook tegen je werken. zo ben ik ook niet zo blij met de partij waar ik op gestemd heb die nu ineens weer het christendom belangrijker vindt dan het algeheel welzijn. als ik het over kon doen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee democratisch gekozen, Hamas is democratisch gekozen.
Hamas zijn de held van heel Gaza. de enige wie de vijand is is Israel.
Yep, want doden zou nieuws zijn en zou de lobby vanuit die anti-joden teniet doen. Net niet nieuwswaardig, maar wel genoeg om de mensen angst aan te jagen en hun regering vragen die raketbeschietingen te laten ophouden werkt beter, want zo werkt het beter bij de pers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef schatje het volgende:
Een raket moet perse doden makenWat is dat nu voor een onzin. Het gaat ook om een andere intentie. Namelijk angst zaaien onder de Israëlische bevolking.
Nou waar hebben we het dan over eigenlijk, rakketten die niet eens een muur kapot kunnen maken. nogmaals waar zijn de rakketten van Hamas ??. en kom die van een week geleden, dat komt niet eens in de buurt van een echt raket, maar van een speelgoedraket.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
ik gaf wel antwoord op de tweede vraag, lees het nog is terug anders
en ja een deel van de burgerdoden in Gaza rechtvaardig ik idd met 'oorlog is oorlog'
geen idee hoe groot dit deel is verder want ik heb geen toegang tot after action rapporten e.d.
Reageer eens over de foto van de Israelische meisjes ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Hamas en Hezbollah moeten vrouwen en kinderen ook niet gebruiken als menselijk schild. Laffe honden.
Maar ook in oorlog kan je niet zomaar een bezet gebied dood laten bloeden door een all out economische boycot. Dat is een oorlogsmisdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga je nu ontkennen dat er raketten afgeschoten worden vanuit de gaza strook?
zijn gewoon foto's van hoor
en ja daar betalen de burgers helaas een dure prijs voor
[..]
weet ik wel, doet me niet zo heel veel
rot voor ze maar oorlog is oorlog
Nee het zijn er 4, maar doet het aantal er toe?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb geen 500 doden gezien aan de Israelische kant.
Je geeft geen antwoord op mijn tweede vraag, het enige wat je als antwoord geeft oorlog is oorlog
dus jij rechtvaardigt eigenlijk de burgersdoden in Gaza door te zeggen oorlog is oorlog ??
Nou heel westerse wereld zit te schreeuwen om democratie in Irak etc. Maar waar is die westerse wereld nu ?? waar zit de hele westerse wereld die schreeuwt om mensenrechten in China terwijl ze het allemaal toelaten wat Israel doet ??.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets wat je democratisch kiest kan ook tegen je werken. zo ben ik ook niet zo blij met de partij waar ik op gestemd heb die nu ineens weer het christendom belangrijker vindt dan het algeheel welzijn. als ik het over kon doen...
quote:
Die Israëlische meisjes kwamen even tevoren uit een schuilkelder. Journalisten vroegen hen om een boodschap op de raketten te plaatsen. Dat is verhaal erachter. Is verder ook niet goed te praten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Reageer eens over de foto van de Israelische meisjes ?
of vind je die niet belangrijk ?
Oorlog is de kwaadste van allemaal. Ik snap niet waarom jullie dat zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee het zijn er 4, maar doet het aantal er toe?
Ik weet zeker dat sp3c de doden betreurt, maar hij heeft wel gelijk, het is oorlog Meki, oorlog.
En oorlog is niet redelijk, er vallen altijd veel burgerdoden waaronder kinderen.
niet zo best! dit wordt lopen in een valkuil voor israel.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo best! dit wordt lopen in een valkuil voor israel.
Die raketten zijn groot genoeg om huizen kapot te schieten hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Reageer eens over de foto van de Israelische meisjes ?
of vind je die niet belangrijk ?
Mooi. Hopelijk hebben ze de lessen van Libanon geleerd en roeien ze dat terroristenest van Hamas in Gaza eens en voor altijd uit.quote:
in elke oorlog/conflict schrijven burgers/soldaten dingen op bommen of vliegtuigen, zie het als een jinx. heel normaal en niet voorbehouden aan een paar ondergedoken israelische meisjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Die Israëlische meisjes kwamen even tevoren uit een schuilkelder. Journalisten vroegen hen om een boodschap op de raketten te plaatsen. Dat is verhaal erachter. Is verder ook niet goed te praten.
bron ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef Caesu het volgende:
het grondoffensief is zojuist begonnen.
Hopelijk zullen ze een grote nederlaag ondervinden in Gazaquote:
Heb je een bron?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou waar hebben we het dan over eigenlijk, rakketten die niet eens een muur kapot kunnen maken. nogmaals waar zijn de rakketten van Hamas ??. en kom die van een week geleden, dat komt niet eens in de buurt van een echt raket, maar van een speelgoedraket.
verder weet ik niet wat voor speelgoed jij van je ouders krijgt maar ik zou dat niet online zetten hoorquote:Palestinian militants shoot Qassam rocket from Gaza to Israel at the Gaza-Israel border on 02 January 2009. Israel continued to bomb Gaza after killing a top Hamas commander on 01 January
tja ... c'est la guerre anders?quote:Hoe kan jij dit rechtvaardigen door te zeggen met oorlog is oorlog. burgers kinderen en baby's gaan dood en dan kom jij zeggen tjaah oorlog is oorlog ?
ik doe nixquote:
Hoe kan jij dit de mensheid aandoen ??
mijn goodwill richting beide partijen is een beetje op eerlijk gezegdquote:Waar is je goodwill ??
AP, BBC, Sky, Channel 2, Reuters etc.quote:
hopelijk zullen ze hamasaanhangers uitroken, en geen onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Hopelijk zullen ze een grote nederlaag ondervinden in Gaza
Insa allah
Zeg jij die de Westelijke Sahara bezeting door Marokko goedkeurt terwijl het volgens de VN illegaal is. Dan past de VN opeens niet meer in jouw straatje.quote:
Hypocrietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Hopelijk zullen ze een grote nederlaag ondervinden in Gaza
Insa allah
Ik zie die stelling alleen nog vragend.quote:
quote:Het Israëlische leger is mogelijk met zijn grondoffensief gestart. Zaterdagnamiddag begon het met artilleriebeschietingen in het noorden van de Gazastrook. De Israëlische tanks, die al dagen in de hoogste paraatheid klaarstonden aan de grens, zouden zich ook in beweging hebben gezet.
Een nieuwe luchtraid tegen een moskee in Jabalia, zou minstens tien mensenlevens hebben geëist. Het aantal doden zou zo sinds de heropflakkering van het geweld op 452 mensen te komen liggen. Daarbij zouden 75 kinderen zijn.
Israël, dat met zijn artilleriebeschietingen eerst het noorden van de Gazastrook viseerde, weigert voorlopig alle commentaar. Of het aan zijn grondoffensief begonnen is, wil een legerwoordvoerder niet kwijt.
Gijzelingen
De geviseerde radicale Palestijnen van Hamas dreigen intussen met het gijzelen van Israëlische soldaten als Israël het geweld niet stopt.
Sarkozy
Mahmoed Abbas, de Palestijnse president, zou zondag de Franse president Nicolas Sarkozy ontmoeten. Ook begeven zich Tsjechische, Franse en Zweedse buitenlandministers zich morgen naar de Egyptische hoofdstad Caïro om een oplossing voor het conflict te vinden.
Is dat zo? Ik vind het wel ongepast eigenlijk. Zeker als het om kinderen gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in elke oorlog/conflict schrijven burgers/soldaten dingen op bommen of vliegtuigen, zie het als een jinx. heel normaal en niet voorbehouden aan een paar ondergedoken israelische meisjes.
Westelijke Sahara met Gaza vergelijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg jij die de Westelijke Sahara bezeting door Marokko goedkeurt terwijl het volgens de VN illegaal is. Dan past de VN opeens niet meer in jouw straatje.
irak? afganistan? nederland?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
mijn goodwill richting beide partijen is een beetje op eerlijk gezegd
Net zo achterlijk als Gaza vergelijken met de Holocaust?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef Meki het volgende:
Westelijke Sahara met Gaza vergelijken![]()
Open je ogen en zie wat er gebeurt in Gaza, je gaat werkelijk terug naar de tweede wereldoorlog
ongepast wel, niet heel erg ongebruikelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het wel ongepast eigenlijk. Zeker als het om kinderen gaat.
ja is het ook. maar eeuwenoud. het gaat er vooral om wat er op televisie, school en in het gezin geleerd wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het wel ongepast eigenlijk. Zeker als het om kinderen gaat.
want? eerst waren ze laf om het vanuit de lucht te doen en nu ze de moed hebben verzameld om het op de grond te doen is het weer laf? burgers zijn gewaarschuwd en hebben afstand kunnen doen van dit conflict.quote:
de naalden in de hooiberg te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef schatje het volgende:
Wat is nu de bedoeling van die grondtroepen?
geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef schatje het volgende:
Wat is nu de bedoeling van die grondtroepen?
Waar moet ik van af komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Oorlog is de kwaadste van allemaal. Ik snap niet waarom jullie dat zeggen
Het is wel heel makkelijk om hier van af te komen door te zeggen oorlog is oorlog.
Ik hou ermee met jou opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
gister
[ afbeelding ]
[..]
verder weet ik niet wat voor speelgoed jij van je ouders krijgt maar ik zou dat niet online zetten hoor
[..]
tja ... c'est la guerre anders?
klinkt mooier, betekend hetzelfde
als je daar niet tegen kunt dan moet je teletubbies gaan kijken en niet hier roepen dat Hamas zo geweldig is en vooral door moet gaan waar ze mee bezig zijn want je ziet de consequenties
[..]
ik doe nix
[..]
mijn goodwill richting beide partijen is een beetje op eerlijk gezegd
Waar dan op hun frontpage zie ik alleen iets over een airstrike staanquote:
Wat denkt Israel hier nu mee op te schieten, behalve nog meer slachtoffers maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? eerst waren ze laf om het vanuit de lucht te doen en nu ze de moed hebben verzameld om het op de grond te doen is het weer laf? burgers zijn gewaarschuwd en hebben afstand kunnen doen van dit conflict.
Word jij nooit moe van je zelfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hou ermee met jou op
Ik kan niet verder met mensen praten die oorlog is oorlog toepassen op een ramp in Gaza
Grappig... als je goed kijkt he.. zijn 90% van de protestanten.. MOSLIM!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
Waar zijn de pro-Israel demonstraties
Nergens maar nergens ter wereld, zo zie je maar weer hoe rechtvaardig de burgers zijn maar hoe onrechtvaardig de leiders zijn.
Bijna heel Europa is voor Gaza
Gaat dat vanuit de lucht niet makkelijker?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee
wapendepots oprollen volgens CNN
Zeer laf om achter burgers te schuilenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Meki het volgende:
http://www.a3rab.net/aljazeera-tv-live-online.html
Aljazeera Live !!
Zeer laf om in de nacht aan te vallen
Ja, want een oorlog moet eerlijk zijn.quote:
Dat is wel veiliger voor iedereen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Meki het volgende:
Aljazeera Live !!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_binnen__.html?p=2,1quote:za 03 jan 2009, 19:27 Israël trekt Gazastrook binnen
GAZA-STAD - Israëlische grondtroepen zijn de Gazastrook binnengetrokken. Dit heeft een legerwoordvoerster zaterdag laten weten.
het is geen oorlog in Gaza?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hou ermee met jou op
Ik kan niet verder met mensen praten die oorlog is oorlog toepassen op een ramp in Gaza
Ik zie lichten, hoe kan dat nou toch ? Ze hebben daar al jaren geen stroom zeggen ze.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Meki het volgende:
Aljazeera Live !!
Juist, of heb je liever dat ze t overdag doen wanneer er meer man op straat lopen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Meki het volgende:
Aljazeera Live !!
nee niet even, dit zal langer gaan duren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat denkt Israel hier nu mee op te schieten, behalve nog meer slachtoffers maken?
Echt, ze maken het alleen maar erger. Of heb jij daadwerkelijk de illusie dat Israel Hamas wel even gaat uitroeien?
![]()
Ze zijn al goed op weg met kopstukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat denkt Israel hier nu mee op te schieten, behalve nog meer slachtoffers maken?
Echt, ze maken het alleen maar erger. Of heb jij daadwerkelijk de illusie dat Israel Hamas wel even gaat uitroeien?
![]()
Wat zou heldhaftig zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Meki het volgende:
Aljazeera Live !!
de grondaanvallen zijn veel effectiever en minder gevaarlijk voor de burgerbevolking, maar brengen wel meer risico met zich mee voor israel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Gaat dat vanuit de lucht niet makkelijker?
Ze willen toch ook een bufferzone creëren?
Waar moet Hamas zich anders schuil houden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:44 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeer laf om achter burgers te schuilen
Nee hoor niet alleen moslims, Socialisten, Joden en mensen die vrede willen protesteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Grappig... als je goed kijkt he.. zijn 90% van de protestanten.. MOSLIM!!
Goed kijken he
mwah die muur is al een bufferzone, daarom staattie deels op Palestijns gebiedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Gaat dat vanuit de lucht niet makkelijker?
Ze willen toch ook een bufferzone creëren?
Schuilkelders of zit Hamas daarin en mogen onschuldigen buiten rondrennenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar moet Hamas zich anders schuil houden?
Heb jij enig idee hoe dichtbevolkt Gaza is?
Ja, dat hoop ik op. Maar we weten natuurlijk dat dat niet zal gebeuren..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik hoop is dat er geen burgers zullen omkomen,
als je dat weet, dan ben je toch dom als je alsnog gaat vechten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar moet Hamas zich anders schuil houden?
Heb jij enig idee hoe dichtbevolkt Gaza is?
En voor de Israelische soldaten aangezien die nachtkijkers hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef B4CO het volgende:
In de nacht is het juist veiliger voor de burgers
Die muur staat volgens mij bij de Westelijke Jordaanoever hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah die muur is al een bufferzone, daarom staattie deels op Palestijns gebied
volgens mij ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Die muur staat volgens mij bij de Westelijke Jordaanoever hoor.
en met die 75 kinderen die ook zijn vermoord ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Ze zijn al goed op weg met kopstukken.
Hamas is meer dan alleen een militaire tak, Hamas zit door heel Gaza.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
Schuilkelders of zit Hamas daarin en mogen onschuldigen buiten rondrennen
Dat hebben we gezien dat in de nacht veiliger is voor de burgersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef B4CO het volgende:
[..]
Juist, of heb je liever dat ze t overdag doen wanneer er meer man op straat lopen?
In de nacht is het juist veiliger voor de burgers
Daarom is het ook wel beter dat Israël nu binnen trekt. Zo kunnen we burgerslachtoffers tot een minumum beperken.. al zal dit waarschijnlijk wel een handjevol Israëliers het leven kosten..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hamas is meer dan alleen een militaire tak, Hamas zit door heel Gaza.
Hamas zit overal. Scholen, ziekenhuizen, openbare gebouwen, noem het maar op.
Gaza is ENORM dicht bevolkt, ga je daar bombarderen dan ontkom je niet aan (vele) burgerslachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |