quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij vraagt aan mij welke topics in mijn ogen dicht zouden mogen.
Ik krijg alleen het Gerrard-topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef RayMania het volgende:
Welke nieuwtjes?
Je geeft een lijstje van topics die in jouw ogen niet in VBL horen. In onze ogen wel. Verder heb je nooit één van die topics hier gemeld (negeer je trouwens).quote:Dan geef ik netjes een lijstje... Ik ga niet elk topic wat nergens op slaat hier melden, want daar heb ik A) een dagtaak aan en B) daar doen jullie toch geen flikker aan
Waarom zouden we iets moeten veranderen?quote:jullie veranderen jullie beslissing misschien 1 op de 100 keer.
Geef eens voorbeelden van die dooddoeners dan, want ik zeg het haast nooit.quote:De rest van de tijd gaan jullie op je strepen staan, of komen jullie met dooddoeners als "we nemen het mee naar achteren" "we kijken even aan hoe het loopt" "niemand heeft er last van" "het zak vanzelf wel weer naar onderen" Maar in deze situatie ineens niks van dit alles...
Kijken even de slotjeslijst na.quote:Nee het topic wordt ineens a la minute gesloten, bijna een unicum in VBL.
Waarom open jij een topic met een nieuwtje, terwijl je tegen nieuwtjes bent? Om voor nog meer gedoe te zorgen.quote:Dus waarom dit erbij wordt gehaald is mij een volkomen raadsel
Het gaat specifiek over Huntelaar, duidelijker kan niet.quote:Wat is er duidelijker of minder duidelijk aan? Wanneer mijn topic in het Huntelaar topic wordt gezet?
Nee, nooit aan gedacht. Want dan zou je het in twee topics moeten zetten, krijg je dubbele discussies. Werkt niet (ervaring).quote:Misschien eens aan het Ajax en of Feyenoord topic gedacht? Ik noem maar een zijstraat... rare gedachte misschien.
Zie helemaal bovenaan deze post. Ik heb twee nieuwtjes van je gehad (Gerrard en Oranje) en die kunnen gewoon apart.quote:Waar vraag je om nieuwstopics dan???
Ik vind het allemaal de moeite waard voor een apart topic. Dat jij topics als "Van Hanegem stapt op" niet de moeite waard vindt, is jouw probleem. Nieuws is "Vietnam wint Suzuki cup" is misschien ook niet geweldig, maar er is geen andere plek om dat te bespreken dan in een apart topic.quote:Bovendien staan er zat tussen. WA en Maxima, voorzitter Roda, Fair play award, Vietnam cup, Utrecht investeerder etc...
Je bent trouwens slecht in vragen beantwoorden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef RayMania het volgende:
Wat wil je, dat ik jouw topic openlaat en dus een vrijbrief geef voor iedereen om nieuwtjes in een apart topic te plaatsen?
Je hebt hier ook een punt, alleen moet jullie/wij elkaar halfweg treffen. Uiteraard mogen we onze geluiden/wensen/klachten dit topic in manoeuvreren, alleen is het niet meer dan normaal dat we ook rekening houden met (de tijd van) onze geliefde mods. Raymania kan dit wel beamen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat de users hun op en/of aanmerkingen hier niet alleen kwijt kunnen als het de mods toevallig goed uitkomt.
Nee hoor Breach, je ziet me zelden klagen, zoek maar na, ik probeer juist te bemiddelen in dit topic. Ik mag wel een wereldverbeteraar lijken maar VBL gaat me gewoon aan het hart, daarom heb ik het streven om Fok!coryfeeën bij elkaar te brengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar jij loopt bewust die gasten uit de tent te lokken omdat je weet dat ze 'moeten' reageren. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die wat langer meegaat hier. Idem met BSB. Je post om ergernis te wekken.
Ik ben het totaal oneens met het dikgedrukte.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt hier ook een punt, alleen moet jullie/wij elkaar halfweg treffen. Uiteraard mogen we onze geluiden/wensen/klachten dit topic in manoeuvreren, alleen is het niet meer dan normaal dat we ook rekening houden met (de tijd van) onze geliefde mods. Raymania kan dit wel beamen.
In elke stabiele relatie is de compromis het wondermiddel.²
O.a. de Ik walg van topics heb ik hier wel gewoon gemeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef RayMania het volgende:
Je geeft een lijstje van topics die in jouw ogen niet in VBL horen. In onze ogen wel. Verder heb je nooit één van die topics hier gemeld (negeer je trouwens).
Omdat jullie lang niet altijd gelijk hebben, ook menselijk zijn en je nog wel eens laten gaan, zoals je collegamod Sjimz gisteren nog toegaf.quote:Waarom zouden we iets moeten veranderen?
Dat aankijken staat zelfs in de FAQ, en dat het regelmatig is gezegd kan niet ontkend worden. Dat is gewoon een feit. Misschien niet door jou maar zeker door je collega's en dat zullen ze als ze eerlijk zijn ook wel toegeven.quote:Geef eens voorbeelden van die dooddoeners dan, want ik zeg het haast nooit.
Zie deze post:quote:Waarom open jij een topic met een nieuwtje, terwijl je tegen nieuwtjes bent? Om voor nog meer gedoe te zorgen.
Omdat ik het wel lachen vond en dacht dat het wel zou mogen dus...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
En natuurlijk is dit topic met een lach op mijn gezicht gepost vanwege de toch wel pikante inhoud van het topic. En zou ik het normaal gesproken ook geen topic waard vinden. Maar ik had gedacht dat gezien het beleid op VBL van de laatste tijd wel zou kunnen.
Hoe vaak komt het nu niet voor dan dat een discussie over bijvoorbeeld een bepaalde speler niet zowel in het clubtopic als in het spelerstopic loopt?...quote:Nee, nooit aan gedacht. Want dan zou je het in twee topics moeten zetten, krijg je dubbele discussies. Werkt niet (ervaring).
Daarna heb ik je een hele lijst gegeven met zoals eeder aangegeven diverse nieuwstopics.quote:Zie helemaal bovenaan deze post. Ik heb twee nieuwtjes van je gehad (Gerrard en Oranje) en die kunnen gewoon apart.
Dat is niet veel van die hele lijst hè? Verder heb ik zo'n 1.000 keer aangegeven dat het nu genoeg is en elk nieuw topic dicht wordt gegooid (wat ook gedaan is).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
O.a. de Ik walg van topics heb ik hier wel gewoon gemeld.
Als wij een topic openhouden, of een topic dichtgooien, hoe zouden wij dan moeten weten dat we geen gelijk hebben als er geen klachten binnenkomen? Dan weet je ook niet wat er misschien veranderd moet worden.quote:Omdat jullie lang niet altijd gelijk hebben, ook menselijk zijn en je nog wel eens laten gaan, zoals je collegamod Sjimz gisteren nog toegaf.
Ik kan het mij in ieder geval niet herinneren en ik zie er ook niks fout in. Sluiten is zo makkelijk, maar is niet de oplossing.quote:Dat aankijken staat zelfs in de FAQ, en dat het regelmatig is gezegd kan niet ontkend worden. Dat is gewoon een feit. Misschien niet door jou maar zeker door je collega's en dat zullen ze als ze eerlijk zijn ook wel toegeven.
Het beleid op VBL van de laatste tijd? Er is helemaal niks veranderd qua beleid, anders hadden wij dat wel gemeld aan jullie. Nog steeds gaat de bagger dicht, gaan de tongtopics dicht en krijgt het nieuws dat de moeite waard is ruimte voor een apart topic. Kleiner nieuws kan makkelijk centraal.quote:Zie deze post:
Omdat ik het wel lachen vond en dacht dat het wel zou mogen dus...
Vaak, maar dat is niet te voorkomen. Met dit nieuws kan je het wel voorkomen. Ik vind het nieuws leuk genoeg voor een apart topic, maar wie ben ik?quote:Hoe vaak komt het nu niet voor dan dat een discussie over bijvoorbeeld een bepaalde speler niet zowel in het clubtopic als in het spelerstopic loopt?...
Ik vind dit alleen nieuws;quote:Daarna heb ik je een hele lijst gegeven met zoals eeder aangegeven diverse nieuwstopics.
Gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
Zo'n post kan weer onnodige reacties uitlokken.
Wat kan nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
[TietenTopic] En de nieuwe mod is niet: Adothehague
Dit kan natuurlijk niet, hè.
Kan het een onsje minder zijn in die speculatietopic, ik wil ook meedoen.quote:
Heb ik zojuist voor gezorgd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan het een onsje minder zijn in die speculatietopic, ik wil ook meedoen.²
Plaats eens een geilie moslima dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je meedoen. Ik denk alleen dat je met vrouwen in een boerka wat minder medestanders hebt als het om aantrekkelijkheid gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks, maar wel met TietenTopic.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, mij wordt verweten zo nu en dan off-topic te gaan, maar kan iemand met mij vertellen wat sensuele rondgevormde vrouwen met een zachte huid en heerlijk naar parrfum ruikend, met voetbal te maken heeft?
[TietenTopic] En de nieuwe mod is niet: Adothehague²
Al gesloten door mijn liefhebbende collega sjimzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |