Preciesquote:Op dinsdag 30 december 2008 06:16 schreef Loserkid het volgende:
Zou jammer zijn, 1 van de beste voetballers op dit moment
Dat vind ik altijd het mooiste voetballers die hun vermogen er door heen jagen en in de goot belanden,quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:04 schreef versteegrob het volgende:
Uhhhh nauwelijks een opleiding en vrijwel altijd een laag niveau. Dus zo gek is het toch niet en kijk eens wat er een aso's in Engeland wonen.
Dat denk ik ook. Klassejustitie komt denk ik ook in de UK voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:25 schreef Gunner het volgende:
Joey Barton moest wel zitten voor dit soort gedrag. Waarom heb ik zo het donkerbruine vermoeden dat Gerrard hiermee weg zal komen?
Hij zal wel een schwalbe in de rechtszaal maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:25 schreef Gunner het volgende:
Joey Barton moest wel zitten voor dit soort gedrag. Waarom heb ik zo het donkerbruine vermoeden dat Gerrard hiermee weg zal komen?
deze kan straks in het "plank volledig misslaan" topic wanneer Gerrard een werkstraf heeft gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Als ie echt schuldig is wordt ie gewoon veroordeeld het is wel Verenigd Koninkrijk geen één of andere bananenrepubliek.
Zoals Nederland?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Als ie echt schuldig is wordt ie gewoon veroordeeld het is wel Verenigd Koninkrijk geen één of andere bananenrepubliek.
Ook gewoon letterlijk gecopy-paste van teletekst.quote:
Omdat zijn vader 'mannetjes' kent die 'probleempjes' oplossenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:25 schreef Gunner het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:02 schreef Jnk18 het volgende:
Zal er wel makkelijk vanaf komen.
Als hij werkelijk heeft mishandelt, opsluiten die hap!
Ik citeer uit het teletekst bericht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Almere-Dude het volgende:
titel slaat nergens op, als je iets van 1 euro steelt in een winkel kan je theoretisch ook 4 jaar krijgen, maar dat gebeurt natuurlijk nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |