Wat heeft dit dikgedrukte met het topic over Ben Sahar te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het een beetje goede speler? Ik zou veel blijer zijn geweest als er welke club dan ook in Nederland zich zou versterken met Adel Taarabt van Tottenham, hij loopt daar toch slechts te verpieteren. Zonde, want hij is er wel.²
aangepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heeft dit dikgedrukte met het topic over Ben Sahar te maken?
Dit lijkt mij een beetje teveel van het goede en verder zwaar offtopic om over een andere speler te gaan praten.
Goede tijd ervoor, het voegt niks toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien een leuk idee om de ontgroening af te schaffen?
Dank je, je hebt gelijk. Ik maak er wel een dedicated topic van, dat verdient deze star wel.quote:
Ja dat heb ik ook expres gedaan. Dat was achteraf ook een slecht topic van mezelf. En natuurlijk zijn er best topics waarover te discussieren valt. Maar ook gewoon topics die nergens op slaan. En als een topic van mijn dan a la minute gesloten wordt terwijl een topic als Willem Alexander is voor Feyenoord, Maxima voor Ajax wel gewoon open mag bijven onder het motto "zakt vanzelf wel naar beneden" dan is er gewoon sprake van totale willekeur.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:28 schreef Breach het volgende:
En TR, alsjeblieft zeg. Die lijst man. De helft is topicwaardig en ik zie er zo op het blote oog zelfs een topic van jezelf bij zitten (al hoop je waarschijnlijk dat iemand dat al ging roepen). Jij zoekt dingen om mensen hier overuren te laten maken, dat slaat nergens op.
Er is ook willekeur.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook expres gedaan. Dat was achteraf ook een slecht topic van mezelf. En natuurlijk zijn er best topics waarover te discussieren valt. Maar ook gewoon topics die nergens op slaan. En als een topic van mijn dan a la minute gesloten wordt terwijl een topic als Willem Alexander is voor Feyenoord, Maxima voor Ajax wel gewoon open mag bijven onder het motto "zakt vanzelf wel naar beneden" dan is er gewoon sprake van totale willekeur.
Dat is een beslissing die je dan neemt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo het gaat hier gewoon om dezelfde persoon hoor. Namelijk jij. Jij hebt vrij vroeg in dat topic gepost. Waarom heb je hem daar niet gesloten en waarom sluit je deze wel direct? Heeft in dit geval dus niks met verschillende mensen te maken.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Conclusie, je bent gewoon zwaar incompetent.
Klopt, die heb ik er later toegevoegd.quote:
Huhquote:
Ten eerste; jammer dat je wederom een discussie wil starten die helemaal niet nodig is. Als je een klacht heb over een topic, dan had je dat altijd hier kunnen posten. Heb je niet gedaan de laatste maanden, terwijl je wel de weg weet. Je komt achteraf zeuren na al het gedoe van de laatste dagen. Het is namelijk heel stoer om alles wat de mods beslissen af te branden. "Dit topic hoort niet in VBL, dat topic hoort er niet". Heel makkelijk scoren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Disclaimer: Voor het gemak alleen even laatste maand genomen.
En dan vooral de laatste alinea. Jij bent tegen nieuwstopics, wij niet, al is er natuurlijk een grens. Niet alles hoeft centraal te worden gepropt in een reeks. Jouw nieuwtje over Huntelaar kan in het Huntelaar-topic. Dit nieuws kan nergens gepost worden, misschien in het "overig voetbalnieuws"-topic of het Nederlands-elftal topic. Ja, zou kunnen, is alleen niet duidelijk voor de users. Net zoals het topic over Wim-Lex; jij zou het onmiddellijk sluiten ja, wij denken na waar de users dan dit nieuws zouden kunnen bespreken. Nergens inderdaad, dus open.quote:De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.
Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.
Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo aankijken dan?Jullie hebben het 1 post aangekeken
quote:Jouw nieuwtje over Huntelaar kan in het Huntelaar-topic.
Tweede alinea, Rob, tweede alinea.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo aankijken dan?Jullie hebben het 1 post aangekeken
Jij vraagt aan mij welke topics in mijn ogen dicht zouden mogen. Dan geef ik netjes een lijstje... Ik ga niet elk topic wat nergens op slaat hier melden, want daar heb ik A) een dagtaak aan en B) daar doen jullie toch geen flikker aan jullie veranderen jullie beslissing misschien 1 op de 100 keer. De rest van de tijd gaan jullie op je strepen staan, of komen jullie met dooddoeners als "we nemen het mee naar achteren" "we kijken even aan hoe het loopt" "niemand heeft er last van" "het zak vanzelf wel weer naar onderen" Maar in deze situatie ineens niks van dit alles... Nee het topic wordt ineens a la minute gesloten, bijna een unicum in VBL.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef RayMania het volgende:
Ten eerste; jammer dat je wederom een discussie wil starten die helemaal niet nodig is. Als je een klacht heb over een topic, dan had je dat altijd hier kunnen posten. Heb je niet gedaan de laatste maanden, terwijl je wel de weg weet.
Deze discussie heeft helemaal niks te maken met het "gedoe van laatste dagen" Het "gedoe" waarin ik niet tot nauwelijks in participeerde.. Dus waarom dit erbij wordt gehaald is mij een volkomen raadselquote:Je komt achteraf zeuren na al het gedoe van de laatste dagen. Het is namelijk heel stoer om alles wat de mods beslissen af te branden. "Dit topic hoort niet in VBL, dat topic hoort er niet". Heel makkelijk scoren.
Wat is er duidelijker of minder duidelijk aan? Wanneer mijn topic in het Huntelaar topic wordt gezet?quote:Ja, zou kunnen, is alleen niet duidelijk voor de users.
Misschien eens aan het Ajax en of Feyenoord topic gedacht? Ik noem maar een zijstraat... rare gedachte misschien.quote:Net zoals het topic over Wim-Lex; jij zou het onmiddellijk sluiten ja, wij denken na waar de users dan dit nieuws zouden kunnen bespreken. Nergens inderdaad, dus open.
quote:Verder zei je dat "zoveel nieuwtjes" tegenwoordig een eigen topic krijgen. Ik zie die zoveel niet, ik vraag of je die topics wil geven, maar je doet het niet. Nee, je komt met een shitload aan topics aanzetten die volgens jou niet open horen. Ik vroeg om nieuwstopics, niet om topics die jou niet zinnen.
Waar vraag je om nieuwstopics dan???quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef RayMania het volgende:
Ik kwam het hier tegen in de discussie.
Kom op, geef voorbeelden van topics die onterecht open zin in jouw ogen. En geef gelijk antwoord op mijn vraag.
Ik denk niet dat TR dit doet om "jullie" te pakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tweede alinea, Rob, tweede alinea.
Nutteloze discussie, ik weet dat je dit doet om ons te pakken. En weet je, het gaat je nog bijna lukken.
Uhm, mijn post was helemaal ontopic hoor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik blijf niet bezig. Iedereen denkt ineens wel even een mening te hebben en te weten hoe VBL gemod moet worden. Prima hoor, dat meedenken, maar elke andere bagger, offtopic en persoonlijke posts worden nu gewoon verwijderd.
Post normaal, ontopic mee en er is geen probleem.
Reageer er dan ook niet meer op. Big Brother Ruud zei ooit al eens "laat je nie gek makuuuuuh". Op wat kleine dingetjes na gaat het prima hiero.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik blijf niet bezig. Iedereen denkt ineens wel even een mening te hebben en te weten hoe VBL gemod moet worden. Prima hoor, dat meedenken, maar elke andere bagger, offtopic en persoonlijke posts worden nu gewoon verwijderd.
Post normaal, ontopic mee en er is geen probleem.
Dat het vrijwillig is betekent neem ik aan niet dat het vrijblijvend is. Ik bedoel men kiest er zelf voor om mod cq admin te worden. En dat de users hun op en/of aanmerkingen hier niet alleen kwijt kunnen als het de mods toevallig goed uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Ray heeft wel gelijk, op deze manier kosten we haar teveel tijd. Vergeet niet dat het allemaal op vrijwillige basis gebeurd.
Maar jij loopt bewust die gasten uit de tent te lokken omdat je weet dat ze 'moeten' reageren. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die wat langer meegaat hier. Idem met BSB. Je post om ergernis te wekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat het vrijwillig is betekent neem ik aan niet dat het vrijblijvend is. Ik bedoel men kiest er zelf voor om mod cq admin te worden. En dat de users hun op en/of aanmerkingen hier niet alleen kwijt kunnen als het de mods toevallig goed uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |