Wat vinden jullie van de verassing dat De graafschap het talentje Ben Sahar voor een half jaartje huurt van Chelsea?quote:Ben Sahar (Holon, 10 augustus 1989) is een Israëlisch voetballer die momenteel onder contract staat bij Chelsea FC. Vanaf januari 2009 is hij voor een periode van een half jaar verhuurd aan De Graafschap. Hij wordt beschouwd als één van de grootste talenten van Israël. Op basis van zijn afkomst bezit hij ook de Poolse nationaliteit.
Was? Hij is dat nog steeds, alleen word hij vaak uitgeleend omdat hij toch niet vaak aan spelen toe komt bij Chelsea (wat verwacht jij van een speler van 19, dat hij direct daar in de basis staat?), hij was vorig jaar aan QPR uitgeleend volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef zizou20040014 het volgende:
ik vind hem persoonlijk een aanwinst, paar jaar geleden was hij een wonderkind bij chelsea, alleen heeft hij niet zoveel spelminuten gehad, en dat kan hij nu krijgen bij de graafschap hopelijk worden dat mooie prestaties
Alleen is voetbal niet altijd in statistieken uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet het nog zien, vind zijn statistieken niet geweldig.
Nog zien of hij ‘de top’ haalt? Of dat hij toegevoegde waarde voor fucking De Graafschap heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet het nog zien, vind zijn statistieken niet geweldig.
Niet zo minderwaardig over The SuperFarmersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nog zien of hij ‘de top’ haalt? Of dat hij toegevoegde waarde voor fucking De Graafschap heeft?
Ik wilde nog “met alle respect” toevoegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zo minderwaardig over The SuperFarmers
Ja en nee. Die goede huurspelers zijn voor de korte termijn perfect, op de lange termijn heb je er niet zo heel veel aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe heeft De Graafschap 'm eigenlijk kunnen halen?
Toch wel knap, NEC had een paar jaar terug een speler van Manchester United, De Graafschap nu één van Chelsea. Word je als club alleen maar beter van lijkt me.
Maargoed, vechtend tegen degradatie is de korte termijn eigenlijk alleen relevant. Overleven is het credo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja en nee. Die goede huurspelers zijn voor de korte termijn perfect, op de lange termijn heb je er niet zo heel veel aan.
Ben alleen bang dat hij eigenlijk alleen maar tegen kan vallen, de verwachtingen zullen erg hoog zijn.
Denk dat Chelsea rondgevraagd heeft in Nederland. Dit was alweer de derde club hier die met hem in verband gebracht werd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Toch wel knap, NEC had een paar jaar terug een speler van Manchester United, De Graafschap nu één van Chelsea. Word je als club alleen maar beter van lijkt me.
Dat laatste ook, Rajkovic is ook van Chelsea en is geen toegevoegde waarde aan Twente en PSV niet elke huurling van een topclub hoeft een topvoetballer te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nog zien of hij ‘de top’ haalt? Of dat hij toegevoegde waarde voor fucking De Graafschap heeft?
Al is het wel een verschil tussen De Graafschap en FC Twente/PSV.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat laatste ook, Rajkovic is ook van Chelsea en is geen toegevoegde waarde aan Twente en PSV niet elke huurling van een topclub hoeft een topvoetballer te zijn.
Hiddink is daar adviseur hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eagles zit nu bij Burnley. Laatst Chelsea+Arsenal uitgeschakeld in de League Cup.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef De_Hypotheker het volgende:
(Gek genoeg heeft die Eagles nog wel een paar keer mee mogen doen met Man U, en zit Jones nu geloof ik op de bank bij Derby County.)
Christopher Wreh toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat FC Den Bosch een speler van Arsenal huurde.
Wat een succes was dat zeg
Op basis van de wedstrijden die hij voor PSV gespeeld heeft, had ik hem er nu graag bij gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat laatste ook, Rajkovic is ook van Chelsea en is geen toegevoegde waarde aan Twente en PSV niet elke huurling van een topclub hoeft een topvoetballer te zijn.
Bij het nationale elftal is hij al regelmatig opgevallen; 3 doelpunten in 12 optredens. Bij Chelsea en Portsmouth is dat natuurlijk moeilijker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik moet het nog maar zien.. heeft nooit echt indruk gemaakt in de wedstrijden waarin ik hem heb zien spelen. Wel een speler om in de gaten te houden.
Ja, wie was dat eigenlijk? Ik weet nog wel te herinneren dat volgens mij Heracles jaren geleden iemand uit Engeland huurde of was het Twente? Die speler deed het aardig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
Hij mist wel ritme maar ik denk als ie die schorsing niet had gehad dat ie niemand van dit team uit de basis had gespeeld. Ze haalden niet voor niets op de valreep voor 2,5 miljoen Ronnie Stam.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is het wel een verschil tussen De Graafschap en FC Twente/PSV.
Is het met Rajkovic ook niet zo dat hij op dit moment gewoon nog te weinig wedstrijdritme heeft door de schorsing die hij had?
Wrehquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
Huntelaar + De Graafschap was toen geen gelukkige combinatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef zizou20040014 het volgende:
misschien een tijdelijke huntelaar wie weet
Huntelaar is wel een ander type spits volgens mij. Van wat ik me van Sahar kan herinneren van op het WKu20 is dat toch meer de lopende, snelle jongen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Huntelaar + De Graafschap was toen geen gelukkige combinatie.
Ze hebben Geert al, Ben Sahar zit op de bankquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:59 schreef zizou20040014 het volgende:
Misschien kan hij daar verandering in brengen, een nieuwe goalgetter voor de graafschap
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben Geert al, Ben Sahar zit op de bank
Denk het ook wel ja. Ook al omdat Utrecht afhaakte toen ze de voorwaarden van Chelsea hoorden. Waarschijnlijk was De Graafschap het daar wel mee eens. Geen idee wat die eisen waren, maar Utrecht vond die te lastig. Misschien speeltijdgarantie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Denk dat Chelsea rondgevraagd heeft in Nederland. Dit was alweer de derde club hier die met hem in verband gebracht werd.
Was het niet zo dat Utrecht een optie tot koop erbij wilde of zuig ik dat nu compleet uit mijn duim?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Ook al omdat Utrecht afhaakte toen ze de voorwaarden van Chelsea hoorden. Waarschijnlijk was De Graafschap het daar wel mee eens. Geen idee wat die eisen waren, maar Utrecht vond die te lastig. Misschien speeltijdgarantie?
Dat stond ook wel ergens vermeld, maar ze vonden er vooral "teveel haken en ogen" aan zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Utrecht een optie tot koop erbij wilde of zuig ik dat nu compleet uit mijn duim?
Maar het was wel het neefje van George Weah!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |