Op welke topics doel je dan precies?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op welk moment gaat er weer een beetje gelet worden op het ge-slowchat in de diverse topics? Voordat het weer in een compleet elke-dag-is-vrijdagmiddag-bagger-dag.
Dat kan dan altijd wel weer. Laten we 'm een kans gevenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef BB-boy het volgende:
Die titel kan wel blijven staan lijkt me. Anders moet je het over twee weken weer terug aanpassen.
jim lekt de inhoud van mijn PM in het speculatie topic voor de nieuwe moderator.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.
hij heeft je PM niet gelekt maar de uitkomst van het overleg achter de schermen, daar staan hele andere straffen opquote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jim lekt de inhoud van mijn PM in het speculatie topic voor de nieuwe moderator.
Ik vertel dit omdat ik weet dat de inhoud van PM berichten lekken verboden is op FOK, en ik ben hier al eens om gebanned.
Dus doe er iets mee.
Ik ben erg benieuwd of FOK Jim net zo gaat behandelen als ze mij destijds behandelden na het lekken van mijn PM,
Volgens mij nog veel hogere en ergere straffen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft je PM niet gelekt maar de uitkomst van het overleg achter de schermen, daar staan hele andere straffen op
daar mogen we geen uitspraken over doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Volgens mij nog veel hogere en ergere straffen.
Oke dat respecteer ik ten zeerste.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar mogen we geen uitspraken over doen
Alleen daarom doe ik het alquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke dat respecteer ik ten zeerste.
Als jij daar bovendien nu uitspraak over zou doen dan zou JIJ ook een straf krijgen voor lekken.
Geruchten zeggen dat de straf is dat je met Yvonne het keldertje in moet.
ik kan alleen maar zeggen dat dat mogelijk weleens waar zou kunnen zijn......quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke dat respecteer ik ten zeerste.
Als jij daar bovendien nu uitspraak over zou doen dan zou JIJ ook een straf krijgen voor lekken.
Geruchten zeggen dat de straf is dat je met Yvonne het keldertje in moet.
dat kan hij zelf doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Ado doe toch niet zo sneu. Het bekend maken van de nieuwe mod is ook info van achter de schermen, ray straks ook maar een ban?
Als Ado daarmee zichzelf een plezier doet dan doet ie dat toch lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Ado doe toch niet zo sneu. Het bekend maken van de nieuwe mod is ook info van achter de schermen, ray straks ook maar een ban?
En ik ken Ray al langer als vandaag omdat ik als FA zijnde vaak met hem te maken heb (gehad).quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan hij zelf doenwel makkelijk
Haha, niet te serieus nemen man jim.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ado daarmee zichzelf een plezier doet dan doet ie dat toch lekker
Ik merk vanzelf wel wat de consequenties zijn, ik heb het zelf gepost.
Ray is net 2 maanden FA johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ken Ray al langer als vandaag omdat ik als FA zijnde vaak met hem te maken heb (gehad).
Maar ik ken hem als een iemand die recht door zee is, en als het nodig is zal hij zichzelf zeker ook een ban geven.
ben jij fa geweest ? Moest je al je talenten weer inleveren of zo dat je nu zo bent? En Ray zijn billen likken zal er niet voor zorgen dat Sjimz een ban krijgt, misselijk ventjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ken Ray al langer als vandaag omdat ik als FA zijnde vaak met hem te maken heb (gehad).
Maar ik ken hem als een iemand die recht door zee is, en als het nodig is zal hij zichzelf zeker ook een ban geven.
Hallo, ik zeg toch zelf dat ik er niet serieus op uit ben sjimz een ban aan te smeren man, jezus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
ben jij fa geweest ? Moest je al je talenten weer inleveren of zo dat je nu zo bent? En Ray zijn billen likken zal er niet voor zorgen dat Sjimz een ban krijgt, misselijk ventje
Zullen er beter op letten, maar kunnen niet à la minute topics opschonen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op welk moment gaat er weer een beetje gelet worden op het ge-slowchat in de diverse topics? Voordat het weer in een compleet elke-dag-is-vrijdagmiddag-bagger-dag.
Dacht dat de ander nog niet dicht wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod? Ir drs professor Akkermans ?
Maak eens open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |